Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Mielen ääneni ovat hiljaisen etäitä, välillä voimakkaita.

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2019 klo 21:13 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2019 klo 21:13

Kuulen harkinnan varaisia ääniä, jotka ilmenevät kuin yritän olla itse vähän enemmän kuin tarpeeksi oma itseni, ja luon tuolle tunteelle mahdollisuuksia olla kuin olisin itse se ja toiveet sille ihmiselle joka olen. Tämä on kaksitahoinen profiili, minulla on treffipalstalla myös tämä profiili.

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2019 klo 11:39

Millähän nimellä minua kutsutaan siinä suvussa " JOSSA OLEN PIKEMITEN TOI ITSE?"

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2019 klo 12:27

SEURUSTELENKO ITSENI KANSSA, PIKEMITEN TOI ITSE?

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2019 klo 15:05

Kävin koululla, ja bussissa sain harha-aistimuksen radiosta, joka oli päällä, ja jossa puhuttiin minusta. Minulla on myös ollut harha-aistimuksia kaikenkatoavaisuudesta johon voisin kadota itse. Takaisin tullessani muistin opon sanoneen etten sairastuta ympäristöäni psyykkisesti olemalla paikalla, ja pärjäsin liikenteessä vaikka harhat yrittivät esiin, sain ne poistumaan taustalle.

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2019 klo 19:11

Kokoajan on jotain vain hahmoja näkökentässäni ja niillä on jotain vain asioita tekeillänsä, kuin asuisin isossa tukiasuntolassa, jossa porukkaa on aina paikalla, tai hotellissa muiden kanssa. Onnekseni minulla on kunnollinen koti, jossa ei tehdä remonttia, eikä ole meluhaittaa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2019 klo 08:48

Tänään tuli ajatuksiini että voisin lukea ISOA KIRJAA, sieltä voisin löytää uusia samastumisen mahdollisuuksia, ja se voisi helpottaa ns.psyykkistä painettani.

On minulla se kirjahyllyssäni, mutta en ole jaksanut keskittyä sen lukemiseen.

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2019 klo 10:16

Jostain syystä ns. psyyke, johtuu Homo-eroottisesta-ilmapiiristä, ja olen siitä syystä kärsivällisempi ja tyynempi. Se ei johdu minusta, vain muista ihmisistä kokonaan.

Voisin olla vielä kärsivällisempi...

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2019 klo 11:00

Haluaisin ajatella ihmiset elävinä, en kuolleina. 😆 Vaikka olen varma siitä että asiasta onkin ilmotettu minulle. 😆

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2019 klo 13:03

Mietin kuinka kauniita ruusuja oli hautuumaalla viime syksynä. 😆 Jos laittaisi niitä haudalle, ne olisivat monivuotisia. 😆 Harrin ja Jaanan pitäisi osata ostaa ruusun taimia hautuumaalle. Jos minä ostaisin niitä tulisi niihin kirjoja. 😆

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2019 klo 13:40

Mietin kuinka kauniita ruusuja oli hautuumaalla viime syksynä. 😆 Jos laittaisimme niitä haudalle tänä vuonna, olisivat siellä vielä monia vuosia. 😆 Mutta ketä ne voisi ostaa ja istuttaa haudalle, jos minun ostamissani olisi heti kirvoja. 😆

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2019 klo 07:35

Onko toi niin etten voisi ostaa itse haudalle RUUSUJA koska KÄLY haluaa sinne muita kukkia?😀😆

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2019 klo 07:54

Enkö voisi ostaa edes kotiini RUUSUJA ilman että ne lakastuvat?😀😆

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2019 klo 13:29

Piti tarkistaa pankeista ettei minulla ole vielä pankkitiliä vanhalla nimelläni.😀😆😂

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2019 klo 14:07

Menin tilaamaan syntymätodistukseni myös entisillä nimilläni. 😀😆😂

Ei. 😆 En tiedä mikä on nyt totta. 😆 Olenko minä edes sitä itse?

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2019 klo 14:47

😆 Sellainen luokse tuleva tunnelma joka jyrisee tullessansa, 😆 ja sillä on merkitystä, kuten minulla. 😆 Ilmapiirissä tapahtuu muutoksia, joita varten olen työskennellyt. 😆

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2019 klo 16:33

Ylilihavat eivät tiedä itsekään miten laihtua. Eivät voi neuvoa laihduttamista henkisesti vain lihottavat olemalla ylipainoisia. 😆 Tunne-velka-valtiolle, joka tuo mieleeni ettei syntynyt. 😆