Tuulee, jotta hilseet karisee kerrasta. Onneksi ei enää sada vettä. Vielä, kun selviäisi koleasta viikonlopusta niin olisi luvattu helteiden palaamista heti alkuviikosta. Kummallinen on Suomen kesä.
Nyt vaikuttaa, että viime kesäiset siilitkin ovat palanneet, koska kuistilla oli terveisiä😋. Parasta olisi kuistilla syöttää, koska harakat ei sinne uskalla, mutta samalla hieman epähygieenistä. Taidan pysytellä jo aloittamassani paikassa ja toivoa heidänkin löytävän paikan. Ostin 8 purkkia ruokaa, saa nähdä maistuuko, kun ei ole kalliimpaa vaan edullista kauppaketjun omaa kattien muonaa. Viime kesänä ainakin maistui.
Postipoika toi kattien hiekkatilauksenkin. On hiukka erilaista hiekkaa, kun verkkokaupassa ei ollut saatavilla tuttua hiekkaa. Mamma sitten itse pissii hiekkaan, juu.
Minä en oikein ymmärrä millä perusteilla presidenttien huippuvierailu valikoitui Suomeen pidettäviksi? Ja se uutisointi, kuinka mukana ovat myös tuomiopäivän salkut ei tunnu kauhean mukavalta. Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin ja Suomi ei tule huomatuksi lintukotona, mikä olisi otollinen paikka pahaan.
Ostin laatikon mansikoita. Hintavia ovat yhä, mutta teen kakun viikonlopuksi kahvin kanssa. Hiukan suuhun ja loput pakastimeen.
Katit ei tykänneet ulkona kovasta tuulesta. Käy heillä korviin ja silmiin.
Minulle tuli aikoja röntgeniin, testeihin ja lääkäriin. Aikalailla kammottaa se, kuinka pitää lopettaa lääkkeet yksi kerrallaan. Tietää viikkoa ilman lääkkeitä. Hitsi, kun juuri on hiukan helpottanut, niin sitten taotetaan. MItäs, jos oikein paha paikka tulee? Aina jotakin stressiä ja harminpaikkaa.