Kerro kuulumisesi

Kerro kuulumisesi

Käyttäjä Leo_Moniääniset aloittanut aikaan 08.09.2016 klo 15:03 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä Leo_Moniääniset (Vapaaehtoinen) (Suomen Moniääniset ry) kirjoittanut 08.09.2016 klo 15:03

Hei kaikille, ajattelin aloittaa tällaisen viestiketjun, johon kuka vain voi kertoa kuulumisensa. Vaikka mielensisäisiin ääniin liittyen tai aivan muuten vaan, jos haluaa ja katsoo sen hyväksi.

Meillä voi olla hyviä ja huonoja päivän kuulumisia, mutta sen kanssa on vain tultava toimeen. Äänten kuulemiseen voi liittyä suuria vaihteluita eri aikoina.

Joten, laittakaapa viestiä tähän ketjuun, eikä sen väliä vaikka kertoo kuulumisensa useaan otteeseen eri päivinäkin. Voi olla vain hyvä päästä purkamaan ja saada tietää muiden kuulumiset.

Käyttäjä kirjoittanut 21.09.2018 klo 09:07

Minä ostin ilmaisen cmore kuukauden ja katson Ratamoa, mikä ei kyllä olekaan kovin hyvä. Nousuvesi on hyvä, Sorjonenkin menee. Yleensä pidän ruotsalaisista rikossarjoista eniten.

Mulla on kai joku lääkeallergia, kun jalat on täynnä ihottumaa eikä voi edes kenkää laittaa jalkaan. Ei jaksaisi aina näitä vastoinkäymisiä. Onneksi on sentäs etätyömahdollisuus. Nyt vaihdetaan yksi lääke ja katotaan miten käy jne.

Käyttäjä HLecterMD kirjoittanut 21.09.2018 klo 14:14

Hei kaikille.
En tahdo kenellekään pahaa, mutta minulla on tunne siitä ettei muilla ole oikeutta elämään.
Lisäksi tunnen välillä vahvaa murhanhimoa, onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Olen MTTn akuuttityöryhmän kanssa tekemisissä usein eli hoidossa.
Aistiharhoja, ääniä jne ollut vain harvoin

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 21.09.2018 klo 14:47

Mukavaa, kun kirjoitit. En osaa sanoa mitään asiastasi, mutta halusin sinun tietävän, että luin kyllä. Ja varmasti moni muukin, mutta aina sitä ei löydä oikeaa tapaa vastata. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja myöteisiä tuulia elämääsi.

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2018 klo 21:03

Hei.
Sellaisia asioita pitää voida hillitä. Mielummin ennenkuin mitään vakavampaa pääsee tapahtumaan.
☺️❤️☺️

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 25.09.2018 klo 14:07

Aijai, eilen vielä kateille elvistelin, että kun tämä kauhea projeksti on saatu pulkkaan ja viimeisetkin roskat korjattu, niin heittelen menemään kuperkeikkoja.. Niinpäs...vaan kuinkas kävikään. Kolottaa joka paikkaa niin paljon, etten meinannut taipua sukkia jalkaan vetämään. Saatikka kuperkeikkaa. Masterpiece veisteli, että onhan tuossa mami hiukkasen viettoa alaspäin, saat mukavan alkuvauhdin. Pienillä padoilla suuret suut. Tasan 0 oli lämmintä aamulla ja vajaa +6 päivälläkään, vaikka aurinko paistaa nätisti. Vein talitinteille sellaisia ruokapellettejä tarjolle, en muista oikeaa nimeä..Eipäs kelvannut. Nakkelivat ne ympäriinsä. Toivotaan, että Närhi pariskunnalle maistuisi. Oravakin sylkäisi suupielestään.
Onkos teillä Maanvaiva jo ensinmäinen lumi saapunut? Tuskin meille vielä, ONNEKSI, saapuu. Tai Keskiviikoksihan on taas syysmyrskyä luvassa.

Käyttäjä kirjoittanut 25.09.2018 klo 16:00

Osuvasti osui kysymyksesi. Viime yönä ja päivällä on satanut ensi lumi.
Koirat ja kissat aivan hulluina pyörivät lumessa. Ja mie myös.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 28.09.2018 klo 15:05

Nyt on emäntä kyllä niin piipussa, että itkee jo puhdasta väsymystään. Mutta osalta helpotustakin. Masterpiecellä on ollut vakavia sairaskohtauksia ja olimme jo yhdellä eläinlääkärillä, joka otatutti isot verikokeet. Niistä ei kuitenkaan löytynyt selittävää. Minulle kohtaukset olivat selkeitä, mutta tämä nuori naiseläinlääkäri väitti, ettei niitä tulisi Masterin ikäiselle.. Neuvoi sitten menemään ultraan, että varmasti löytyisi kasvain. Ne paikat, joita suositteli olivat 100-200km päässä, sinne ei minun ajotaidoilla olisi löydetty.
Puhelin sitten kattieni kasvattajan kanssa ja hän soitti yhdelle meillekin tutulle eläinlääkärille, joka halusi meidät nähdä. Olin aivan varma, että olisi Masterin viimeinen matka. Olin itkenyt silmäni turvoksiin. Mutta oli viisas eläinlääkäri. Kävi läpi jokaisen verikoearvon ja sanoi, ei mikään viittaa kasvaimeen tai syöpään. Antoi sen diagnoosin, mitä itsekin mietin. Saimme lääkityksen ja yhden verikokeen otti vielä. Soittelen ensi viikolla tuloksesta. On olo, kuin olisi mankelin läpi vedetty 100x. Henkinen väsy ja se helpoitus, kun saammekin lisää yhteistä aikaa on aivan uskomatonta. Koskaan en enää mene vastavalmistuneelle eläinlääkärille vaan luotan tähän vanhaan tuttuun, joka aikoinaan hoiti Heavenleyn steriloinnin. En sano, että kaikki nuoret eläinlääkärit olisivat huonoja.. se on vaan se vuosien tuoma kokemus eläinlääkärilläkin joka antaa paljon. Minä olen niin helpottunut, etten löydä edes sanoja.

Käyttäjä kirjoittanut 29.09.2018 klo 20:08

Hei daaliankukka.
Hyvä ettei kissasi ollut kovin sairas ja että sait sille apua.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 30.09.2018 klo 13:55

Kiitos Jaana, oli se vaan niin iso asia, etten osaa kiittää tarpeeksi.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 07.10.2018 klo 13:20

Eka kunnon pakkasaamu, kun vielä herätessä oli -5 ja nurmikko aivan kuurassa. HYi. Onneksi aurinko jaksoi nostaa plussan puolelle ja sulattaa kuuran.
Piti oikein hieraista silmiä ja laskea moneen kertaan, kun ruokintapaikalla odotti 12 mustarastasta ruokaa. Alkaisivatko jo kerääntyä muuttoaikeissa ja pitäisi masu saada täyteen.
Ihmeesti katit tarkeni ulkoilla. En laittanut neuleita päälle vielä, kun alkavalle viikolle on taas luvassa lämpimämpää ilmaa. Sopii meille.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 08.10.2018 klo 13:50

Heti aamusta sukset ristissä terveydenhuollon kanssa! Apteekissa kuulin lääkettä hakiessani, että reseptiä oli aika radikaalisti muutettu. Minua koskaan tapaamatta tai edes vaivautumatta tutustumaan terveyshistoriaani, josta varmasti käy selkeäksi, miksi lääkettä syön ja miksi sillä määrällä. Mutta, kun on näitä ennenkin kiroamiani leikkikalulääkäreitä, jotka päteäkseen muuttelevat lääkkeitä. Menin apteekista suoraan tkn luukulle, jossa asiani vietiin lääkärille, joka tietää kaiken tapahtuneen ja tuntee minut. Josko asiat järjestyisi. Ja aivan, kuin se ei riittäisi tuli tekstari ilmoitus paketistani, joka olikin haettavissa yli 100km päästä. Tekee mieli laittaa maate tuonne sateeseen ja huutaa oikein kunnolla. Ongelma siinä, etten varmaan pääsisi makuulle, saatikka kuinka joskus ylös pääsisin. Kaikki asiat kyllä järjestyy, mutta minulla aina stressikynnys täyttyy niin helposti ja en osaa ajatella loogisesti.
Aivan, kuin lauantaina tuli koneelle ilmoitus, että turvaohjelma päättyy 13 päivän kuluttua. Uuden olisi voinut hankkia luottokortilla, jota en omista. Onneksi älysin soittaa Omagurulle, joka asensi minulle samantien kaukona uuden turvaohjelman. OLi niin rauhallinen ja ystävällinen nuorimies puhelimessa, että suotta ehdin stressata mahapuruihin saakka.

Käyttäjä kirjoittanut 09.10.2018 klo 20:39

Hei daaliankukka.
Minulla on ollut ikävä juttujasi.😍

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 10.10.2018 klo 12:54

Voi kiitos, Jaanas. Tulipas ihanaa lämpöä sydämeen. En osaa ajatella, että ketään kiinnostaisi minun juttuni. Yleensä kaikki pyörii kattien ympärillä. Joo, kateista taas. LOPULTA sain ne metsästämäni kissanminttu banaanit/aika tyyritäkin..no, mitä en noiden eteen hankkisi.. Vaan kuten arvaa, herraskaisia ei yhtään kiinnostanut. Ei siis mitään reaktiota!? Mitähän oikein odotin, että sekoavat täysin?! Ei tehoa edes orgaanisesti tehty kissanminttu meidän katteihin. Niinpä saan itse leikkiä mokomilla banaaneilla aivan rauhassa. Boonuskissamme reaktio vielä testaamatta..ei näkynyt tänään. Upea syyspäivä. Kävin omaisen haudan laittamassa talvikuntoon ja sytyttämässä kynttilän ystävän haudalle. Minulla on legioona mustarastaita pihapiirissä yhä ja ovat vallan ihastuneita kuivaan leipään. Hamstraavat nokan täyteen ja lennähtävät toisilta piiloon syömään. Illaksi olen pienentänyt maapähkinöitä tongeilla.
Postipaketti taas mennyt hevonkuukkaan. Koittavat metsästää sitä minulle takaisin. Saa nähdä koska saan.
Ihania syyspäiviä luvassa. Pitäisi jälleen kerran haravoida piha. Tosin näillä tuulilla se on itsensä huijaamista, niin paljon vielä puissa lehtiä.
Olettekos kaikki hankkineet Rosa nauhan? 3e maksaa ja menee hyvään tarkoitukseen. Anna Puu on suunnitellut tämän vuotisen nauhan.

Käyttäjä dahliakukka kirjoittanut 13.10.2018 klo 14:31

Nyt kävi boonus kattipoika kylässä ja tarjosin kissanminttubanaania. Wau, sekosi täysin ja rakasti sitä. Ihanaa. Kävin viemässä hänen kotiovelleen lelun, ettei huku kotimatkalla. Aivan mahtavaa nähdä hänen ilonsa lelusta.

Käyttäjä kirjoittanut 13.10.2018 klo 19:11

Hei daaliankukka.
Kivaa että saat taas iloa kissoista.😍