Heti aamusta sukset ristissä terveydenhuollon kanssa! Apteekissa kuulin lääkettä hakiessani, että reseptiä oli aika radikaalisti muutettu. Minua koskaan tapaamatta tai edes vaivautumatta tutustumaan terveyshistoriaani, josta varmasti käy selkeäksi, miksi lääkettä syön ja miksi sillä määrällä. Mutta, kun on näitä ennenkin kiroamiani leikkikalulääkäreitä, jotka päteäkseen muuttelevat lääkkeitä. Menin apteekista suoraan tkn luukulle, jossa asiani vietiin lääkärille, joka tietää kaiken tapahtuneen ja tuntee minut. Josko asiat järjestyisi. Ja aivan, kuin se ei riittäisi tuli tekstari ilmoitus paketistani, joka olikin haettavissa yli 100km päästä. Tekee mieli laittaa maate tuonne sateeseen ja huutaa oikein kunnolla. Ongelma siinä, etten varmaan pääsisi makuulle, saatikka kuinka joskus ylös pääsisin. Kaikki asiat kyllä järjestyy, mutta minulla aina stressikynnys täyttyy niin helposti ja en osaa ajatella loogisesti.
Aivan, kuin lauantaina tuli koneelle ilmoitus, että turvaohjelma päättyy 13 päivän kuluttua. Uuden olisi voinut hankkia luottokortilla, jota en omista. Onneksi älysin soittaa Omagurulle, joka asensi minulle samantien kaukona uuden turvaohjelman. OLi niin rauhallinen ja ystävällinen nuorimies puhelimessa, että suotta ehdin stressata mahapuruihin saakka.