Analyysi

Analyysi

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2021 klo 16:28 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 16:28

Minulla pitää olla paikka johon voin turvallisesti kirjoittaa mielensisäisistä äänistä, ja hahmoista, joita näen mielialani muuttuessa synkemmäksi kuin sää. 👻 Miten nämä hahmot kommunikoivat kanssani?

Käyttäjä kirjoittanut 20.04.2021 klo 07:32

Taas tänä aamuna oli sellainen  🚶 tunne, etten ole yksin tässä  👫🕴 maailmassa, vaan täällä on joitakuita muita kanssani vaan ketään ei näkynyt. Siinä 👄 👂👃 selvittelivät asioita, joita ilmaantui tyhjästä, tupakoinnista, lääkkeisiin ja tupakoinnista, kirjallisuuteen. Olin ilmeisesti luvannut laittaa jotain kirjan väliin sitten kuin kirja tulisi postissa perille, ehkä laitan, ehkä en laita. Joka tapauksessa  👣👅👀🕴🕴 jokaikinen meistä seisoo omilla jaloilla.

Käyttäjä kirjoittanut 20.04.2021 klo 18:55

Minulla on sellainen olo joka tulee aina kuin olen lähdössä matkoille, se tuntuu koko vartalossa kepeytenä. En osaa yhdistää sitä muuta kuin iloon ja mielenrauhaan, mutta se on hyvin analyyttinen, ja liittyy jonkinlaisiin harhaluuloihin siitä että tarkoittaa matkustamista ulkomaille, ja olo on kevyempi kuin muuloin. 🚲🚴 Sellainen olo olisi hyvä ajaessa polkupyörällä, jos ei se liittyisi " 👀 HARHA-AISTIMUKSIIN " jotka tulevaisuudesta yrittävät vaikuttaa nykyaikaan merkittävästi. Näiden näkyjen läpi ympäristönsä havaitseminen on aika ajoin mahdotonta, kuin näkee hiekkarantoja ja aurinkokatoksia, ja mielessä pyörivät äänet puhuvat " LOMA-MATKASTA " joka tapahtuu ensi talvena, tai tapahtuisi jos sinne voisin matkustaa silloin kuin olen suunnitellut matkaa.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2021 klo 07:43

Linnun laulusta erottaa jonkun verran sanoja, jotka toistavat ajatusta, joka päässä vallitsee. Siihen perustuen, joko tykkää linnusta, tai ei tykkää linnuista. Riippuen siitä missä ajatuksessa linnut ovat kiinni laulustaan, ja voivatko linnut irrottautua ajatuksesta.  🙍🚶🐤🐥🐦

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2021 klo 11:34

Odotan milloin Viking Line ilmoittaa että Viroon menee taas laivoja. Olisi kiva päästä vähän piristymään laivalla Tallinnan risteilyn haluaisin kokea ensi kesänä.  👫⛴⚓🚽

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2021 klo 11:15

Varasin Tallinnan risteilyn itselleni ja ystävälleni kesäkuussa. Syntymäpäiväni jälkeisenä päivänä. 👫⛴⚓🚽🚿

Käyttäjä kirjoittanut 02.05.2021 klo 09:34

Unelmia muuttamisesta leppävaaraan. 😁🚶🏥🏦 🛫🛬⛅

Käyttäjä kirjoittanut 02.05.2021 klo 17:55

Unelmia matkustamisesta ja majoittumisesta hotelliin.  😁🚶🚢✈⛴⚓🛫🛩🛬💺🚽🛫🛌

Käyttäjä kirjoittanut 06.05.2021 klo 15:49

Kesäkuussa alkaa uudestaan oma raha-asioiden hoito, edunvalvonta hyväksyi sen!

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2021 klo 08:49

Olen ollut tänään 5 päivää ilman tupakkaa (maanantaina ensimmäisen päivän, nyt on lauantai).

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2021 klo 13:22

Kissani nauttiin keväästä, se nukkuu parveke tuolilla.  🐱🐈