Analyysi

Analyysi

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 04.04.2021 klo 16:28 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 16:28

Minulla pitää olla paikka johon voin turvallisesti kirjoittaa mielensisäisistä äänistä, ja hahmoista, joita näen mielialani muuttuessa synkemmäksi kuin sää. 👻 Miten nämä hahmot kommunikoivat kanssani?

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 17:18

Yli viikko sitten tilasin ÄXstä seksihullujen ja egotripin CDt, ja jouduin kovan paineen alle, kuin en ollut saanut sitä vielä tulemaan postissa minulle kotiin. Jouduin jonkinlaisen johdatuksen alle, ja katsoin youtubesta seksihullujen videoita päivästä toiseen, enkä saanut tarpeekseni siitä musiikista, ja se soi korvissani kuin en kuunnellut sitä youtubesta. Eikä se helpottunut moneen päivään, kunnes kuuntelin Lordia youtubesta. Nyt kuuntelen seksihullujen CDtä jossa lauletaan " Mä olen juoppo, ja sinä voit painua helvettiin!"

Aina tämä sama juttu kulkee mukana youtubesta " Uskotko sinä kelloon!" Minulla alkoi kamala ripuli, joka tulee siitä että " Saan painua hemmettiin!" Minulla on menneisyydessä lomamatka sinne Tunisiaan Hemmettiin, ja Turkkiin Alanyaan, Egyptissä käymään!

Käyttäjä kirjoittanut 05.04.2021 klo 10:44

Tänään kissani taas suuttui minulle, raapi ja puri. Olin menossa tietokoneelleni kuin kissani suuttui minulle, se istui läppärini päällä ja raivosi, kuin yritin siirtää sitä pois.  😪💓🐈

Soitin ystävälleni, kuin hänen piti tulla käymään, hän ei vastannut puhelimeen. Vähän myöhemmin hän soitti minulle, ja kertoi että hänen selkänsä on kipeä, mutta hän on tulossa käymään luonani. 💇🙋🕴👬 Laitoin kahvin tulemaan 🍮🍮 ja odottelen häntä!

Muistikuvat Lomamatkoista ovat aika Kamalia. Mietin miten olen selviytynyt niistä niinkin hyvin.

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2021 klo 17:25

Kissani hyppäsi niskani päälle ja alkoi nuolla päätäni. 😁💓🐈

Sain tänään huijausviestin puhelimeeni, se oli (omaposti) joka odotti että tulen allekirjoittamaan paketin, menin postiin, ja virkailija sanoi tämä on huijausviesti, ei ole meidän lähettämä.  ✨🎇🌟

Käyttäjä kirjoittanut 06.04.2021 klo 19:51

Olen aloittanut lukemaan kirjaa! Kaari Utrio: Oppinut neiti!  💤💤😴💤💤 Kohta taidan nukahtaa!

Käyttäjä kirjoittanut 07.04.2021 klo 09:25

Sain eilen joitain ääniä, joiden tarkoitus oli varmaan huijaus, ja jotka roikkuvat mukanani vielä tänäänkin. 🤓🌠⛅📢💽🎼🎶

Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2021 klo 09:12

Minulla on vainoharhoja, kuvittelen että minua vahditaan huijatakseen minua, kuin en enää jaksa uskotella niitä huijauksiksi.  😁💬

Käyttäjä kirjoittanut 09.04.2021 klo 17:48

Minua vaivaa huomio, aina kuin katson jotain muiden palstaa tulee mieleeni ääni joka sanoo " älä kirjoita tähän," ja jotenkin uskon sitä ääntä, enkä kirjoita siihen kommenttiani, tai katso edes sitä palstaa, koska se on minulta kiellettyä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.04.2021 klo 11:30

Minulla on ollut taas erillaisia ääniä ja näkyjä, jotka haluavat tulla määrittelemään mitä minun pitäisi tehdä, ja miten se tulisi tehdä.  🕴🚶🏃

Käyttäjä kirjoittanut 17.04.2021 klo 14:11

Kissa nukkuu sohvalla.  🐈🐱 Näkee kivoja unia.

Minulla taas ei unet maita.  🚶🏃🚶👣🕴 Olen levoton, enkä tiedä minkä tähden. Tai tiedän...

Tilasin pari kirjaa Sacrum oy ja sain itseni aika poissa tolaltani, unohdin jo asian, mutta se putkahti taas esiin. Niiden kirjojen saapuminen postiin on jo homma sinänsä. Onko koko kauppaakaan edes enää olemassa. Netissä se on, mutta takaako se kaupan toimivuuden jos se on netissä.  😏💬👓

Käyttäjä kirjoittanut 17.04.2021 klo 19:49

Minulla on kiusallinen harhaluulo että sillä olisi jotain vain merkitystä mitä kirjoja minun kirjahyllystäni voisi löytyä, kuten sen suhteen mitä ympäristössäni tapahtui, ja tapahtuu edelleen. Tämä harhaluulo teettää minulla töitä, joita en haluaisi itselleni parin kirjan verran lisää. Lähinnä ympäristössä tapahtuvien töiden edistymiseksi, joita ei tällä hetkellä ole näkyvissä. Saman tapainen tilanne kehittyi silloin kuin tilasin CD musiikkia netistä. Nämä harhaluulot perustelevat tilanteen siten että tuhlaan rahojani tarpeeseen jonka HE tietävät. Ja rahan käsittely asian yhteydessä viittaa työllisyyteen tilanteessa. Mitä IHMETTÄ tälle harhaluulolle voisi tehdä! Olisiko se kuin 9 käsky: Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta!

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2021 klo 10:38

Muistan vielä toisenkin harhaluulon, joka tuli siitä " ettei minun pitänyt, mutta minun olisi pitänytkin," tehdä toisin ja toisella tapaa, koska tämä käyttämäni tapa oli osoittautunut joidenkuiden muiden mielestä lohduttomaksi, eikä tekoon johtavaksi. Oma kokemukseni kuvittelee tämän harhaluulon noudattamisen helpommaksi kuin se olisi kokemuksestani ollut. Itse harhaluulo, etten tekisi niinkuin olen aina tehnyt, ja muuttaisin tottumuksiani ihan kaikessa tekemisessä kuulostaa tutulta, ja sitä on suositeltu minulle muunmuassa raittiuteni tueksi, mutta noudattaa tätä tapojensa uudistumista kaikessa toiminassa. Miten viitsisin edes mennä suihkuun jos harhaluulot järjestyisivät sitä tukemaan. Olla alasti pesulla harhaluulojensa tarkastelemana. Tulisivatko harhaluulot suihkuun kanssani!  Olisiko tässä syytä muistaa taas 10 käskyä, joista voisin poimia 4, 6, 8, 10 käsky. 4. käsky kunnioita isääsi ja äitiäsi, 6. käsky, älä tee aviorikosta, 8. käsky, älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi, ja 10. käsky, älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa... äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu... Mutta näissä käskyissä jätetään naimattomat ajelehtimaan rannattomilla vesillä. He jotka eivät kuulu mihinkään ryhmään, mutta ovat silti isänsä ja äitinsä lapsia lopun ikänsä. Jos siitä syystä söisin suuhuni kokonaisen läskikasan (joidenkuiden muiden rehevän aviopuolison) en olisi varmaankaan pesseyt hampaitani vähään aikaan, ja ne olisi jo aika harjata puhtaaksi asti, joskus siihen kyeten, kuitenkin tämän hampaidenharjauksen sekaantumatta seksuaalisuuteen ja kaikenmaailman yksisoluisiin vesistöjen eläviin, joita kuvittelen seksuaalisuuden perusteiksi, kuten korallit. Näitä vesistöjä on monenlaisia, ja niissä vaanii monia petoja. Nämä tulevat esille sieluni silmin, kuin näkyinä ilmassa uivista kaloista ja haista. Silti ei tee mieli mennä suihkuun kuin sekaan vain vesielementiin, peseytymään ja kuivattelemaan itseänsä. Mistähän nisäkkäästä on tullut näin ronkeli vesiston suhteen!  😁🙏🚶👻👀👣🐈🐱

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2021 klo 13:46

En ole oma itseni.

Miten silloin voisin olla isäni tytär ja äitini tytär? Kuinka pysyisin terveenä?

Minusta tuntuu kuin olisin ja eläisin muita arvoja noudattaen. En saisi pitää itseäni tarpeettomana, koska olen työharjoittelussa, mutta en kyennyt ajattelemaan olevani kovinkaan tarpeellinen edes sielläkään, vaikka minut pidetään siellä mielummin kuin ollaan ilman minua.

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2021 klo 16:23

Haave maailmani.

🕴 Yksi tyttö saa riittää. Siitä riittää monenlaiseen asiaan ja tarpeeseen ihmistä, jos se ei itse riitä kaikkeen, se voi aina lisääntyä lisää ihmisiä, niin kauanko se sille fyysisesti käy päinsä. Sen jälkeen luonto tekee tehtävänsä.  👫  Ja aina voi kuvitella sen tytön tulevaisuudessa löytävän hyvän parisuhteen ja avioituvan, jolloin luonto tulee vastaan ja pitää huolen toinen toisistaan.  🏃  Kiirehtiminen ei ole suotavaa parisuhteessa, kuin toinen osapuoli saattaa pudota kyydistä.  🚶  Eivätkä kaikki osapuolet etene samanlaista vauhtia muutenkaan, oli parisuhteessa ja ei ollut parisuhteessa  👫 ja  🚶 monien tavoin ohittaminen on olosuhteista kiinni pitämistä jopa liikenteessä, jossa joutuvat ihmiset toistensa kanssa olemaan, vaikka eivät ole parisuhteessa keskenään.

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2021 klo 18:07

Haave maailmani.

🚶 Mummo haaveet kohdistuvat ikääntyviin naisiin, jotka kävelevät kahdella jalalla, ja voivat ihan hyvin nähdä maailmassa nuorempiansa.  🕴  Nämä ikääntyvät naiset ovat nähneet tätä maailmaa monelta suunnalta, ja tietävät elämästä asioita, joita nuoremmat vasta läpi käyvät. 👫 Monilla on kokemusta erillaisista parisuhteista ja avioliitoista.  🏃  Heidän elämänsä on nyt erilaista kuin nuoruudessa,  🚶  ja kaikki tapahtuu erillä lailla kuin ennen vanhaa. 🚲🚶 Nykyään mummo on sellainen henkilö josta lapset pihalla ammentavat leikkiensä aiheet.

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2021 klo 19:58

Haave maailmani.

🚶🐕 Koiran ulkoiluttaja, joutuu useiden haaveiden verkkoon kuin  👫 parisuhteita ja  🕴 yksin eläjiä käydään läpi.  🚶🐕🐩 Kuinka monia koiramaisia ratkaisuja tarvitaan,  👫 ennenkuin parisuhteet ovat hyvässä mukana, ja  🕴🐈 tarvitaanko myös kissan omistajia. Miten määritellään  🏃🚲 pyörän omistaja,  🐇🕴 kuin kanin omistaja vertauskuvallisesti. Miten selitetään eläimelle asia,  🕴 ja  👫 ja samaa sukupuolta 👯 kuin itse eläin.  🕴🐈