Muistan vielä toisenkin harhaluulon, joka tuli siitä " ettei minun pitänyt, mutta minun olisi pitänytkin," tehdä toisin ja toisella tapaa, koska tämä käyttämäni tapa oli osoittautunut joidenkuiden muiden mielestä lohduttomaksi, eikä tekoon johtavaksi. Oma kokemukseni kuvittelee tämän harhaluulon noudattamisen helpommaksi kuin se olisi kokemuksestani ollut. Itse harhaluulo, etten tekisi niinkuin olen aina tehnyt, ja muuttaisin tottumuksiani ihan kaikessa tekemisessä kuulostaa tutulta, ja sitä on suositeltu minulle muunmuassa raittiuteni tueksi, mutta noudattaa tätä tapojensa uudistumista kaikessa toiminassa. Miten viitsisin edes mennä suihkuun jos harhaluulot järjestyisivät sitä tukemaan. Olla alasti pesulla harhaluulojensa tarkastelemana. Tulisivatko harhaluulot suihkuun kanssani! Olisiko tässä syytä muistaa taas 10 käskyä, joista voisin poimia 4, 6, 8, 10 käsky. 4. käsky kunnioita isääsi ja äitiäsi, 6. käsky, älä tee aviorikosta, 8. käsky, älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi, ja 10. käsky, älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa... äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu... Mutta näissä käskyissä jätetään naimattomat ajelehtimaan rannattomilla vesillä. He jotka eivät kuulu mihinkään ryhmään, mutta ovat silti isänsä ja äitinsä lapsia lopun ikänsä. Jos siitä syystä söisin suuhuni kokonaisen läskikasan (joidenkuiden muiden rehevän aviopuolison) en olisi varmaankaan pesseyt hampaitani vähään aikaan, ja ne olisi jo aika harjata puhtaaksi asti, joskus siihen kyeten, kuitenkin tämän hampaidenharjauksen sekaantumatta seksuaalisuuteen ja kaikenmaailman yksisoluisiin vesistöjen eläviin, joita kuvittelen seksuaalisuuden perusteiksi, kuten korallit. Näitä vesistöjä on monenlaisia, ja niissä vaanii monia petoja. Nämä tulevat esille sieluni silmin, kuin näkyinä ilmassa uivista kaloista ja haista. Silti ei tee mieli mennä suihkuun kuin sekaan vain vesielementiin, peseytymään ja kuivattelemaan itseänsä. Mistähän nisäkkäästä on tullut näin ronkeli vesiston suhteen! 😁🙏🚶👻👀👣🐈🐱