Analyysi

Analyysi

Käyttäjä Pikemiten aloittanut aikaan 04.04.2021 klo 16:28 kohteessa Moniääniset
Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 04.04.2021 klo 16:28

Minulla pitää olla paikka johon voin turvallisesti kirjoittaa mielensisäisistä äänistä, ja hahmoista, joita näen mielialani muuttuessa synkemmäksi kuin sää. 👻 Miten nämä hahmot kommunikoivat kanssani?

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 04.04.2021 klo 17:18

Yli viikko sitten tilasin ÄXstä seksihullujen ja egotripin CDt, ja jouduin kovan paineen alle, kuin en ollut saanut sitä vielä tulemaan postissa minulle kotiin. Jouduin jonkinlaisen johdatuksen alle, ja katsoin youtubesta seksihullujen videoita päivästä toiseen, enkä saanut tarpeekseni siitä musiikista, ja se soi korvissani kuin en kuunnellut sitä youtubesta. Eikä se helpottunut moneen päivään, kunnes kuuntelin Lordia youtubesta. Nyt kuuntelen seksihullujen CDtä jossa lauletaan " Mä olen juoppo, ja sinä voit painua helvettiin!"

Aina tämä sama juttu kulkee mukana youtubesta " Uskotko sinä kelloon!" Minulla alkoi kamala ripuli, joka tulee siitä että " Saan painua hemmettiin!" Minulla on menneisyydessä lomamatka sinne Tunisiaan Hemmettiin, ja Turkkiin Alanyaan, Egyptissä käymään!

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 05.04.2021 klo 10:44

Tänään kissani taas suuttui minulle, raapi ja puri. Olin menossa tietokoneelleni kuin kissani suuttui minulle, se istui läppärini päällä ja raivosi, kuin yritin siirtää sitä pois.  😪💓🐈

Soitin ystävälleni, kuin hänen piti tulla käymään, hän ei vastannut puhelimeen. Vähän myöhemmin hän soitti minulle, ja kertoi että hänen selkänsä on kipeä, mutta hän on tulossa käymään luonani. 💇🙋🕴👬 Laitoin kahvin tulemaan 🍮🍮 ja odottelen häntä!

Muistikuvat Lomamatkoista ovat aika Kamalia. Mietin miten olen selviytynyt niistä niinkin hyvin.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 06.04.2021 klo 17:25

Kissani hyppäsi niskani päälle ja alkoi nuolla päätäni. 😁💓🐈

Sain tänään huijausviestin puhelimeeni, se oli (omaposti) joka odotti että tulen allekirjoittamaan paketin, menin postiin, ja virkailija sanoi tämä on huijausviesti, ei ole meidän lähettämä.  ✨🎇🌟

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 06.04.2021 klo 19:51

Olen aloittanut lukemaan kirjaa! Kaari Utrio: Oppinut neiti!  💤💤😴💤💤 Kohta taidan nukahtaa!

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 07.04.2021 klo 09:25

Sain eilen joitain ääniä, joiden tarkoitus oli varmaan huijaus, ja jotka roikkuvat mukanani vielä tänäänkin. 🤓🌠⛅📢💽🎼🎶

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 08.04.2021 klo 09:12

Minulla on vainoharhoja, kuvittelen että minua vahditaan huijatakseen minua, kuin en enää jaksa uskotella niitä huijauksiksi.  😁💬

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 09.04.2021 klo 17:48

Minua vaivaa huomio, aina kuin katson jotain muiden palstaa tulee mieleeni ääni joka sanoo " älä kirjoita tähän," ja jotenkin uskon sitä ääntä, enkä kirjoita siihen kommenttiani, tai katso edes sitä palstaa, koska se on minulta kiellettyä.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 10.04.2021 klo 11:30

Minulla on ollut taas erillaisia ääniä ja näkyjä, jotka haluavat tulla määrittelemään mitä minun pitäisi tehdä, ja miten se tulisi tehdä.  🕴🚶🏃