tunteet tärkeitä hyväksyä

tunteet tärkeitä hyväksyä

Käyttäjä huawei aloittanut aikaan 07.10.2018 klo 09:39 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä huawei kirjoittanut 07.10.2018 klo 09:39

Jos niitä vain vähättelee eikä ota ns
Tosissaan ei kyllä hyvä seuraa. Ne pakkaantuu ja varmanana alkaa jossaki vaiheessa ahistamaan. Itselle kävi näin. Äitini itsemurha. Yksinhuoltajuus. Vanhemman miehen painostama elämä..silläki oli omat ongelmansa. Puhumaan opettelu ja tunteista kertominen on uuden elämän opettelua mulle. Ja alkoholisti miesystävä. Se löi minua pari kertaa ja erosin tietenkin. Viiminen niitti oli taitava narsisti elämässäni puoli vuotta. Silloin pakahduin. Viiltävää tuskaa tunsin. Tunnen vieläkin kun joskus vastaan tulee..mutta apua olen saanut ystäviltäni. Tukihenkilöltä .tältä palstalta. Näistä asioista en aio jauhaa ystävilleni juurikaan. Mutta olen oppinut pikkuhiljaa työpaikallakin avautumaan jos jokin asia on mulle liikaa🙂 ts. Ei jstkuvasti tarvi esittää kestävämpää ja joustavampaa mitä edes on. Varmana romahdan jos asioiden peittelyitä jatkaa. 🙂

Käyttäjä huawei kirjoittanut 29.01.2019 klo 19:27

Väsyttää. Pään selvittely tuhoisasta suhteesta. Opiskelusta. Työstä.pimeästä ajasta. Tutun syöpään kuolemisesta. Sukulaisen lapsen hoitamisesta. Tuhoisa suhde ja sen läpikäyminen eroaminen vei voimiani aika lailla. Myönnän .olen väsynyt.olen opetellut sanomaan mielipiteitä töissäni. En ole mikään kone joka jaksaa väsymättä. Olen ihminen. En mikään yli ihminen. Eikä minun tarvikaan olla enempää mitä muut.olen ollut stressaantunut ja väsynyt ja jotkut ovat tulkinneet sen tiukkapipoisuudeksi.huh huijaa. Väsynyt elämän kolhuista
En mikään tiukkapipoinen halua olla. En todellakaan. Olen vain selvinnyt niin monesta vastoinkäymisestä yhtä aikaa. Uuvuttaa. Viikko sitten olin pohjalla. Otin liikaa töitä ja väsyin. Onneksi olen opetellut sanomaan ei. Muuten uuvahdan lopullisesti. Voimani ovat palsutumassa. Ja lepoa ja kivaa kevyttä tekemistä tarvin nyt. En työtä😴☺️. Muutkin tarvitsevat lomaa . minäkin . lepoa nyt vaan

Käyttäjä huawei kirjoittanut 21.03.2019 klo 04:46

Nyt iski flunssa. Ei haittaa. Olen ollut työharjoittelupaikassa 4.5 vko .nyt jäljellä ensi viikolla 3 pv. Sattupa hyvin. En tykkää edes olla siellä. On ollut pakkopullaa vaikka hyviäkin hetkiä on ollut. Inhottaa kun opiskelijoilla teetetään liian useasti ne ei niin mukavat työt. Olen ollur jo kauan työelämässä ja nyt olen hommaamassa virallista pätevyyttä. Minkäs teet. On ollut jotenkin sekavaa koko harjoittelu. No. Olen selvinnyt. Paineitakin on ollut. Toivottavasti nyt stressi purkautuu. Töitäkin tehnyt sopivassa määrin. Tää harjottelu mennyt vaan läpi asenteella
Ei ole töitä sen vähempää vaikka nyt en parempaan pysty tällä kertaa.yksi on vielä jäljellä. On ollut välillä stressiä kun aika on rajallinen. Vaativaa on opiskelu. Pitää se ollakin. Että oppii tarvittavat asiat työelämässä. Inhottaa vaan kun pitää luultavasti syödä sanansa
Että olen täällä niin kauan että saan vähintään hyvän
Ope ja ohjaajat sen kuulivat
Ja nyt luultavasti tulee läpi vain
Tämä on aiheuttanut turhaa painetta
Kumpa en olisi sanonut noin. No
Ihminen olen ja olen myös erehtyväinen ja saan ollakin. 3- 4 pv enään ja sitten en aio jalallani astua tuohon mestaan.🙂🌻

Käyttäjä huawei kirjoittanut 21.03.2019 klo 04:47

Nyt iski flunssa. Ei haittaa. Olen ollut työharjoittelupaikassa 4.5 vko .nyt jäljellä ensi viikolla 3 pv. Sattupa hyvin. En tykkää edes olla siellä. On ollut pakkopullaa vaikka hyviäkin hetkiä on ollut. Inhottaa kun opiskelijoilla teetetään liian useasti ne ei niin mukavat työt. Olen ollur jo kauan työelämässä ja nyt olen hommaamassa virallista pätevyyttä. Minkäs teet. On ollut jotenkin sekavaa koko harjoittelu. No. Olen selvinnyt. Paineitakin on ollut. Toivottavasti nyt stressi purkautuu. Töitäkin tehnyt sopivassa määrin. Tää harjottelu mennyt vaan läpi asenteella
Ei ole töitä sen vähempää vaikka nyt en parempaan pysty tällä kertaa.yksi on vielä jäljellä. On ollut välillä stressiä kun aika on rajallinen. Vaativaa on opiskelu. Pitää se ollakin. Että oppii tarvittavat asiat työelämässä. Inhottaa vaan kun pitää luultavasti syödä sanansa
Että olen täällä niin kauan että saan vähintään hyvän
Ope ja ohjaajat sen kuulivat
Ja nyt luultavasti tulee läpi vain
Tämä on aiheuttanut turhaa painetta
Kumpa en olisi sanonut noin. No
Ihminen olen ja olen myös erehtyväinen ja saan ollakin. 3- 4 pv enään ja sitten en aio jalallani astua tuohon mestaan.🙂🌻

Käyttäjä Tiffany3 kirjoittanut 22.03.2019 klo 18:05

Huawei kerrankin hyvä kuulla rehellistä puhetta. Niin kovin usein täällä kerrotaan suoraan sanoen satuja, ihan sellaisia juttuja, että ne ei millään voi pitää paikkaansa ja se vi... taa.
Kai se harjoittelu tympii, jos on jo vastaavaa tehnyt työelämässä. On varmaan totta, että ikävät työt teetetään harjoittelijalla vähän asenteella, että tyvestä latvaan noustaan. Mutta tätähän kestää vain tietyn ajan ja kun paperit saa voi sitten valita työpaikkansa itse.