Olenko erehtynyt kuvittelemaan asioita joita minulle ei tapahdu, vai onko vika siinä että valehtelen tunteitani väärinperustein. Psyykkisessä hoidossa on persoonallisuuteni alkanut kehittyä määrätynlaiseksi. Pelkään etten koskaan osaa sanoa oikeita sanoja puhuessani. On tarkkaa etten päästä mielikuvitustani irralleen ja kehitä illuusioista teorioita, joiden avulla kestän illuusioiden luomia tunnetiloja, joista minun ei oleteta haluavan päästä eroon. 😂
Millä tavoin voisin kasvaa aikuisena siihen että minulla on näitä aistimuksia?
Itsetuntemuksen kehittäminen ja peroonallisuuden hyväksyminen ovat avain sanontoja, Kunpa itsetuntemukseni olisi hyvä, voisin luoda itselleni sanalliset sermit, joiden taakse voisin piiloutua. ylilyöntini ilmenevät huonossa äidinkielen oppimisessa, en löydä sanoja ilmaistakseni itseäni, kuten olenko vihainen, kateellinen, katkera, suvaitsematon, laiska. Tämänkaltaiset asiat kiehtovat mielialaani ja tuovat elämään illuusioita ja mielikuvitusta.
Yllättävän usein juuri negatiiviset tunteet eivät ole minun juttuni. Kuinka pärjään ilman noita negatiivisia tunteita. En useinkaan ole tullut ajatelleeksi sitä millä korvaan nuo negatiiviset tunteet. Minulle on persoonallista tulla toimeen ilman negatiivisia tunteita. 😂