Tänään tässä ja nyt

Tänään tässä ja nyt

Käyttäjä Pikemiten aloittanut aikaan 08.04.2024 klo 19:40 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 08.04.2024 klo 19:40

Kaikki mikä on tullut tehtyä, on tullut tehtyä. Mitä ei vielä ole tapahtunut, ei ole tapahtunut. Siinä lähtökohta itsensä kohtaamiselle. Itseäni varten kirjoitan, kaikki mikä on minua, on minua itseäni varten. En ymmärrä, miksi minun kuuluisi olla luontaantyöntävän hyväksyttävän kärsivällinen itse. Minulla on omat puitteeni, eikä niihin kuulu epäystävällisyys, eikä epäoikeudenmukaisuus.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 09.04.2024 klo 07:50

Olen kohdannut tragedian, elämässäni oli tilaa rakkaudelle ja minua huijattiin pahoin, kertomalla minulle kuinka rakas minä olin, nämä rakkauden täyteiset päivät pysyvät muistissani, kamppailuineen päivineen, välillä menin ihan tyhjäksi, enkä voinut uskoa sen olevan todellista, todellisempaa kuin minun rakastumiseni. Se oli alkusoittoa sille kaikelle, mitä jouduin kokemaan kokonaisvaltaiselle petokselle, joka jätti jäljet. Nyt tiedän ettei ollut mitään rakkautta, vaan kokonaisvaltaisen loihtimista elämääni. Sanat minä rakastan sinua merkitsivät alistumista tilanteelle, joka pääsi siitä syystä kehittymään kaikessa rauhassa pettymykseksi tilanteelle ominaisella tavalla.Ensin olimme onnellisia ja päiväni täytyivät odotuksista, kuvittelin meidän menevän naimisiin ja lähtevän Kreikkaan häämatkalle. Suunnittelin jo häitä kun joukkoomme laskeutui paketti, joka jäi tullissa kiinni Madridissa, ja kaikki meni pilalle, koska minulla ei ollut rahaa lunastaa pakettia tullista, ja tuskin olisin edes osannut lunastaa pakettia tullista.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 viikkoa, 3 päivää sitten. Syy: aihe
Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 09.04.2024 klo 08:36

Nyt paikkaan tuota tunnetta: Minä rakastan sinua ja sinä rakastat minua. Meillä on yhteinen tulevaisuus, saatamme mennä keskenämme naimisiin ja perustaa perheitä. Matkustaa johonkin häämatkallemme. Eikä lähetellä laittomia paketteja toisillemme.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 09.04.2024 klo 14:56

Minä rakastan sinua,

kuin kesäkukka

auringonvaloa ja lämpöä.

Minä rakastan sinua,

kuin aallot merta

myrskyn pauhatessa.

 

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 09.04.2024 klo 22:49

Pikemiten kirjoitti:
Kaikki mikä on tullut tehtyä, on tullut tehtyä. Mitä ei vielä ole tapahtunut, ei ole tapahtunut. Siinä lähtökohta itsensä kohtaamiselle. Itseäni varten kirjoitan, kaikki mikä on minua, on minua itseäni varten.

Kirjoitat tosi kauniisti! Ikävää että tämä rakkaustarina päättyi (ilmeisesti?) pettymykseen. Mutta vaikka toisen tunteet eivät tainneetkaan olla aitoja, ne herättivät omasi, ja sait kokea rakastumisen ihanuuden ❤

Tylsän/ärsyttävän käytännöllisesti ja epäromanttisesti toivon, että asiasta ei koidu sinulle pidempiäaikaisia käytännön hankaluuksia!

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 10.04.2024 klo 08:32

soroppi kirjoitti:

Pikemiten kirjoitti:
Kaikki mikä on tullut tehtyä, on tullut tehtyä. Mitä ei vielä ole tapahtunut, ei ole tapahtunut. Siinä lähtökohta itsensä kohtaamiselle. Itseäni varten kirjoitan, kaikki mikä on minua, on minua itseäni varten.

Kirjoitat tosi kauniisti! Ikävää että tämä rakkaustarina päättyi (ilmeisesti?) pettymykseen. Mutta vaikka toisen tunteet eivät tainneetkaan olla aitoja, ne herättivät omasi, ja sait kokea rakastumisen ihanuuden ❤

Tylsän/ärsyttävän käytännöllisesti ja epäromanttisesti toivon, että asiasta ei koidu sinulle pidempiäaikaisia käytännön hankaluuksia!

Siitä aiheutuu käytännön hankaluutta, mutta suomessa olen vielä lain suojassa.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 11.04.2024 klo 07:25

Syöpä kivut on niin suuria että melkein kuvittelisin että olen juuri synnyttänyt. Tänään tulevat taas siivoojat käymään. Ja hoitaja käy aamusta.

Jos hän anoisi lomaa asioiden hoitoa varten (se mies) hän voisi käydä hoitamassa sen pakettinsa. Muuten joudun ajatuksien ristituleen, ja minun pitää taas estää hänet.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 viikkoa, 1 päivä sitten. Syy: lisäys
Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 12.04.2024 klo 18:03

Nyt lopetan sen miehen miettimisen kokonaan, ei ole mitään syytä miksi kiusaisin itseäni hänen tähden kokonaisvaltaisesti. Elän muutenkin muutoksien kanssa jatkoaikaa, joka saattaa osoittautua paljon lyhyemmäksi kuin kuvittelen. Saatan olla jo syksyllä vainaja. En kuitenkaan pääse naimisiin ennen kuin on jo myöhäistä. Minut on luotu olemaan yksin koko elämäni. Sille en voinut mitään etten ole rikas, olisipa vähän rahaa, jolloin voisin tulla  toimeen vastakkaisen sukupuolen kanssa. koska kaikki maksaa rahaa, jopa rakkaus. En voinut ottaa edes lainaa, koska tuloni ovat niin pienet etten kyennyt maksamaan takaisin lainaa.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 viikkoa, 6 päivää sitten. Syy: aihe
Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 13.04.2024 klo 14:26

Kävin suihkussa aamusta. Söin lounaaksi kalakeittoa. Vein roskat ulos, ja aloin pestä pyykkiä.

Kokonaisvaltaisesti normaali lauantai päivä. Kun sain pyykit pestyä ja kuivattua, viikkasin ne kaappiin. Sitten soitin veljelleni puhelimella, ja sen jälkeen join iltakahvit.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 viikkoa, 5 päivää sitten. Syy: lisäys
Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 13.04.2024 klo 19:34

En usko enää että kukaan on noin tyhmä, kaikki ovat paljon viisaampia, kaikista tunteistaan riippumatta. Ja tunteitansa voi aina säädellä. Ei tarvitse uskoa kaikkea, mitä sanotaan taikka kirjoitetaan. Kukaan ei ole ollut tyhmempi toistaan, kaikki on yhtä viisaita kuin minä, mutta eivät yhtä herkkiä luottamaan tunteisiinsa. Meitä on monenlaisia henkilöitä, joista monet ovat uskoneet vielä mahdottomampia juttuja, ja luottaneet tunteisiinsa herkemmin, ja jotkut ovat tulleet huijatuksi vielä pahemmin kuin minä. Sanoihin minä rakastan sinua 💖💖💖💖💖 On kätkeytynyt piinaavan kyyninen henkilö, joka mahdollisesti on rakastunut väärään 💖💖Henkilöön. Ja haluaa päästä tästä eroon.  Keksityn peite tarinan varjolla tekee rakkaudesta esineistämistä, rahasta kaikki johtuu.

 

 

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 15.04.2024 klo 08:03

Tänään tulee hoitaja käymään niin kuin joka aamu, ja sininauhalta tulee myös tänään. Ja K-ruoka tuo tilaukseni iltapäivällä. Muuten voin aika hyvin, mutta on kipuja.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 16.04.2024 klo 06:46

Sain eilen illalla uhkauskirjeen sähköpostiini. siinä uhattiin tappaa minut 10 päivän kuluessa.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 17.04.2024 klo 16:20

Sain 2 uhkauskirjettä sähköpostiini, ja kävin psyk.polilla ja poliisilaitoksella, eivät voineet tilanteelle mitään.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 18.04.2024 klo 07:14

Taas tuli 2 uhkauskirjettä joita en avannut poistin vain.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 18.04.2024 klo 12:53

Nyt sain estettyä uhkauskirjeiden lähettämisen. Ja toivottavasti hän ei keksi toisia kanavia lähettää minulle roskapostia.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 18.04.2024 klo 15:23

Unohdan hänet.

Huomenna menen käymään kaupassa, ja ostan limua ja karkkia. Ja mietin lähtisinkö yksin risteilylle viking linella, saa nähdä saanko rahani takaisin pankista ennen viikonloppua vaiko viikonlopun jälkeen. Lopetan tämän rahastosäästämis yritykseni.