Tänään tässä ja nyt

Tänään tässä ja nyt

Käyttäjä Pikemiten aloittanut aikaan 08.04.2024 klo 19:40 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 08.04.2024 klo 19:40

Kaikki mikä on tullut tehtyä, on tullut tehtyä. Mitä ei vielä ole tapahtunut, ei ole tapahtunut. Siinä lähtökohta itsensä kohtaamiselle. Itseäni varten kirjoitan, kaikki mikä on minua, on minua itseäni varten. En ymmärrä, miksi minun kuuluisi olla luontaantyöntävän hyväksyttävän kärsivällinen itse. Minulla on omat puitteeni, eikä niihin kuulu epäystävällisyys, eikä epäoikeudenmukaisuus.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 20.04.2024 klo 09:36

Miten onnistun säästämään yhdellä tilillä. Etten vain tuhlaisi rahojani.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 20.04.2024 klo 17:54

Ei hyvältä näytä, tilasin tänään pizzaa ja meni yli 3kymppiä.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 21.04.2024 klo 06:40

Veljeni kävi vaimonsa kanssa kylässä eilen. Soitin ystävälleni joka lupasi tulla käymään maanantaina. En tiedä voisinko mennä tänään jumalanpalvelukseen

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 21.04.2024 klo 11:55

Nyt syömään pizzaa.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 22.04.2024 klo 06:32

Tänään tulee hoitaja aamusta, ja sininauhoilta yksi tyyppi ja sitten pitää lähteä käymään kaupoilla. Muista ostaa murukahvia.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 23.04.2024 klo 10:23

Tuli huijari ja pilasi koko kaupassa käynnin.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 24.04.2024 klo 10:17

Tänään kävi taas hoitaja opiskelijan kanssa, vähän nolotti kun opiskelija (nuori mies) vahti kylpyhuoneen ovella kun tein alapesua ja laitoin vagisan salvaa emättimeeni.

Vielä tulee psyk.hoitaja keskustelemaan terveydentilastani.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 25.04.2024 klo 13:52

Ystäväni tulee käymään illalla. siivoojat kävivät päivällä. Nyt on aikaa syventyä itseensä, jos alkaisin taas kirjoittamaan itsetutkiskeluani.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 26.04.2024 klo 09:13

Päästäksen ahneudesta olen valmis työskentelemään.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 26.04.2024 klo 13:32

Päästäkseni laiskuudesta olen valmis työskentelemään.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 27.04.2024 klo 15:24

Aamulla kävin suihkussa, söin aamupalaa ja otin lääkkeet. Nyt söin lounasta kalaa ja ranskalaisia. Pitäisi vielä pestä pyykkiä.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 28.04.2024 klo 17:44

Samallainen aamu kuin edellinen aamu. lounas sama. mutta pesin pyykkiä, ja laitoin kuivamaan kaikki jotka eivät kuivaneet kuivausrummussa. Tänään olen ollut ahkera.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 28.04.2024 klo 20:01

Olen nainen, joka ei johdonmukaisesti osaa tuoda itseänsä esiin, vaan aina kun pitäisi puhua itsestään alkaa sekoilla, kiertää kehää, ja hyppiä asioista toisiin. Olen kärsinyt tuosta tavastani jo kauhean kauan, enkä keksi miksi uskoutuminen on minulle niin kauhean vaikeata. Ymmärrän itse, etteivät juttuni suju tarpeideni mukaisesti, mutta en voisi kuvitella avautuvani kuin kukkanen auringonpaisteessa. Minulla on ollut paljon mielikuvituksettomia aikoja, jolloin en voisi kuvitellakaan pystyväni puhumaan itsestäni kenenkään kanssa, saati sitten kirjoittamaan mitään itsestäni. Olen kuin kelohonka, joka ei kehitä mitään kasvua ajatuksilleen ja seisoo paikallaan hamaan tulevaan, joskus ajattelen olevani kuin olisin seissyt liian kauan ja katunut nurin ajan saatossa. Kukaan ei ymmärrä minua oikein, koska kuvailemani minä on pelkkää mielikuvitusta, ei sillä ole edes väliä.

Kun olen yrittänyt avautua itsestäni olen huomannut, etten kyennyt siihen taaskaan, ja aina ovat samat asiat tehneet elämäni kurjaksi aikaansaannokseksi.

Kumpa löytäisin sanat joita turhaan yritän tavoittaa, ja pääsisin alkuun avautumisessa. Saisimpa edes kerran kunnollisesti kerrottua millaista elämää olen viettänyt kuvitelmissa, ja muutenkin miltä minusta on tuntunut, kun olen tullut ymmärretyksi aivan kun olisin ilmaa, jolla ei ole merkitystä ollenkaan, siihen pystyvät monet muutkin, mutta he eivät kärsi siitä syystä omantunnon kanssa mystisiä mytologisia krapuloita, siitä syystä etteivät osaa luottaa tunteisiinsa, pelkoihinsa, ja ajattomaan anteeksi antoonsa.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 29.04.2024 klo 08:23

En luota tunteisiini tänään, ne näyttävät epäilyttäviltä, aivan kuin voisin taas ymmärtää äitiäni ja isääni, jotka ovat olosuhteiden tuloksena edesmenneitä. Saa nähdä koska minut laitetaan multiin heidän kanssaan, onhan minulla syöpä, joka saattaa aikaansaada siihen tilaisuuden.

Käyttäjä Pikemiten kirjoittanut 30.04.2024 klo 06:24

Mitä on tullut tehtyä, / on tullut oltua köyhä. /muttei oikein nöyrä./