Olen kohdannut tragedian, elämässäni oli tilaa rakkaudelle ja minua huijattiin pahoin, kertomalla minulle kuinka rakas minä olin, nämä rakkauden täyteiset päivät pysyvät muistissani, kamppailuineen päivineen, välillä menin ihan tyhjäksi, enkä voinut uskoa sen olevan todellista, todellisempaa kuin minun rakastumiseni. Se oli alkusoittoa sille kaikelle, mitä jouduin kokemaan kokonaisvaltaiselle petokselle, joka jätti jäljet. Nyt tiedän ettei ollut mitään rakkautta, vaan kokonaisvaltaisen loihtimista elämääni. Sanat minä rakastan sinua merkitsivät alistumista tilanteelle, joka pääsi siitä syystä kehittymään kaikessa rauhassa pettymykseksi tilanteelle ominaisella tavalla.Ensin olimme onnellisia ja päiväni täytyivät odotuksista, kuvittelin meidän menevän naimisiin ja lähtevän Kreikkaan häämatkalle. Suunnittelin jo häitä kun joukkoomme laskeutui paketti, joka jäi tullissa kiinni Madridissa, ja kaikki meni pilalle, koska minulla ei ollut rahaa lunastaa pakettia tullista, ja tuskin olisin edes osannut lunastaa pakettia tullista.