Kyllä taas on sellainen olo että alta pois. En haluaisi aina valittaa. Mutta kun en tiedä miten muutenkaan selviän näistä olotiloista...
Kun juttelin apteekissa farmaseutin kanssa, niin heti sitten kun lähdin apteekista niin mulle tuli taas im-olo. On tää vaan niin helvetin rankkaa. En voi muuta sanoa...
Olen ennenkin puhunut tuosta, että kun on jutellut jonkun kanssa tai ollut sosiaalisessa tilanteessa, niin sen jälkeen tekisi vain mieli tehdä lopullinen teko.
Vaikka nuo tilanteet pääsääntöisesti menevät hyvin.
Silti olen vain niin hemmetin väsynyt tähän kaikkeen. Jo nyt 30-vuotiaana. Miten tästä väsymyksestä voi enää nousta?
Kun tuntuu että kroppa haraa vastaan ja mieli on mitä on. Im-ajatusten täyttämä.
Aivan kuin sitä olisi jossain välitilassa, että ei ole kuollut mutta silti elämä on niin vaikeaa että miettii kuolemaa. Vaikka eipä se mitään varmaan ratkaisisi. Minä vain katoaisin. Sehän siinä tapahtuisi. Mutta missä sitä olisi? Sitähän ei kukaan tiedä...
Tiedän että im on äärimmäinen teko. Ei se ole suositeltavaa, mutta mitä tehdä kun elämä laittaa niin kovia esteitä?
Tämä 30 vuoden ikä on ollut jotenkin rajapyykki. Jotenkin tuntuu siltä että elämän kukoistus meni jo. Että enää on jäljellä vain hengissä säilyminen. Mutta kun se on niin prkl vaikeaa.
Elämä olisi voinut mennä paremmin. Ja elämä voisi olla parempaa nyt. Kaikki voisi olla toisin, mutta kun ei ole.
Oli virhe asua tukiasunnossa. Se oli yhtä helvettiä. Onneksi muutin sieltä pois. Oli virhe juoda kaljaa aikanaan. Oli virhe aloittaa Temestan käyttö. Oli virhe olla liian passiivinen koulussa. Kaikki virheet vain tulee mieleen. Ja sitten vielä sairastuminen 2007 vuonna. Ja siitä alkanut tila.
2007 vuosi määritteli jo minun tulevaisuutta. Jos en olisi sairastunut, niin elämä olisi varmasti mennyt eri tavalla.
Mutta loppujen lopuksi tuo kaikki on mennyttä. Mitään ei voi enää muuttaa siitä. Jäljellä on vain katkera olo...