Jardin Prive kirjoitti:
Saloka. Kiva, kun olet löytänyt neulomisen! Toisinaan minäkin siitä tykkään...
Juomisella tarkoitin teen ja veden juomista. Eihän täällä asuntolassa oikein mitään väkevämpiä saisi juodakaan. Vaan ehkä sitäkin olisi hyvä vähentää, ettei huonolta tuntuisi. 😯
Juu mä oon neuloskellu ja välillä virkannu jo yli10 vuotta.Välillä on kausiakun ei yksinkertaisesti jaksa eikä huvita, mut sittulee kausia kun ideat tulvii pääsisältä niin ettei tosikaan.
Juomisella mäkin tarkoitin teetä ym nesteitä.En ole yli vuoteen alkoa juonu "vahvan" lääkityksen vuoksi. Mulla on niin paljon kolmiolääkkeitä päivän mittaan etten uskalla ees yhtä lonkeroo ottaa. Yritän tänään vähän vähemmän jua. Söin tos ruuan jo, joka on mulle harvinaista. Eilen ei tullu sitä pahaa olon tunnetta ollenkaan, saa nähä miten tänään käy.
Siellä kuulemma on lunta tullu taas. Mua eioikee huvita ulos katella.Vessaan kun aamullameen,katon keittiön ikkunasta janään synkät puut. Siitä näkee onko lunta paljon vai vähän.
Huomennaolis hoitajan käynti. Tukari vie ja tuo mut. Onneks, sillä en tiä onko kortissani latausaikaa ollenkaan. Rahaa saan vasta torstaina ja perjantaina. Mulla on ollu ongelmia rahan kanssa. Oon koko ajan tyhjätassu.Pitäis vaan alkaa syyä halvemmin (joo en syö mitään meheviä pihveja) ja ostella vähemmin.Se kivunlievityslaite olis harkinnassa ostaa kipujen vuoksi. Mut onneks se maksaa va 50e. Eikä 150e.