Olen ollut pitkään täältä poissa. Vointi on ollut ihan kohtalainen, aika hyväkin. Psyykenkin kannalta. Olen taas alkavalla viikolla menossa käymään psykiatrisella pariksi päiväksi. Käyn jopa huomenna yhdessä ryhmässä.
Olen yrittänyt järjestellä kotia. Ja vähän siinä onistunutkin. Haluaisin saada tästä kivan näköisen, mutta en ole tyytyväinen siihen, miten homma etenee. En tiedä, mitä pitäisi tehdä. Vessasta otin pois kaikki hiusten kiinnittämiseen liittyvän, kun mulla on nykyään niin lyhyet hiukset, ettei niitä saa mitenkään kiinni. Kaikkialla on niin paljon roskia ja sottaa. Tavarat on epäjärjestyksessä. En jaksa siivota täällä.
Elokuussa käyn kahdesti reissussa. Mun on mentävä pian. Tulee epämääräisen pituinen ajanjakso, jolloin en pääse kotoa muualle. Mulla suljetaan avanne, ja sitten en vähään aikaan pääse liikkumaan.
Haluaisin kertoa kuulumisistani, mutta mikään ei nyt liiku mielessä. Olette te kyllä ihania, kun jaksatte mua odottaa. Yritän muistaa tämän palstan olemassaolon jatkossa...