Tuolla jossain ketjussa toivoin, että sairastuisin flunssaan. Tuntu, etten jaksa kaikkea sitä, mitä viikko tuo tullessaan. Liian monta tapaamista. Tiedän, että saan ne käytyä läpi. Mutta helpompi olisi luovuttaa. En edes tiedä, kumpi olisi parempi!
Pidän tästä päivästä tiistaihin ruokapäiväkirjaa. Pyysin lomakkeen ravitsemusterapeutilta, kun viimeksi hänen luonaan kävin. Haluan nähdä, miten syön.
Mulla on todettu anemia. En enää ihmettele, että hengästyn jopa portaita alaspäin mennessäni. Vähän tällaista mahdollisuutta mietinkin, kun labra-aikaa varasin. Aloin jo rautakuurin. Hemoglobiini on alle raja-arvojen. Myös ferritiini-arvo (rautavarasto) on liian alhainen. Se on juuri ja juuri raja-arvoissa, mutta selkeästi liian alhainen. Eli mulla on tosiaan liian alhaiset rauta-arvot. Uskon, että tuo johtuu kasvisruokavaliostani. En ole vegaani, mutta lihaa en ole syönyt 8 vuoteen ja kalaa 2-3 vuoteen. Nyt on yritettävä huomioida raudan saanti ruoasta. Ja toisaalta käytävä labroissa riittävän usein...
Nousin puoli kahdeksan aikoihin. Olen siis valvonut tunnin, ja voisin mennä nukkumaan takaisin...