Puolitoista viikkoa yhteispalaveriin (hoitaja, psykologi ja fysioterapeutti sekä minä), missä päätetään hoitoni jatkosta. Meinasin kirjoittaa, että jännittää, mutta tunne taitaakin olla ennemmin huoli tai pelko. Mitä, jos en tule toimeen sillä, mitä mulle tarjotaan. Jos en osaa kertoa, mitä itse haluan. Jos en uskalla?! Jos häpeän itseäni?! Jos en uskalla häpeältäni kertoa, mitä koen ja tiedän tarvitsevani!
Soitin juuri äidillleni. Turhauttaa. Pistää vihaksi. Vituttaa. En haluaisi käyttää hänestä nimitystä äiti, mutta en voi käyttää täällä hänestä etunimeä, mitä pyrin muuten käyttämään etäännyttääkseni hänet itsestäni. Pitää sanoa asiasta hoitajalle huomenna. Toivoa, että hänkin käyttää hänestä nimeä.
Soitin aamulla psykiatrian päivystykseen ja sitten uudelleen neljän jälkeen iltapäivällä. En mene nyt osastolle. Tai siis arvioon. Mua väsyttää. Kello tulee kahdeksan. Kituutan vielä jonkin aikaa, ja menen sitten ihan oikeille yöunille?
Mä en haluaisi elää. Kaikki tuntuu ihan turhalta. Nyt siis pääsin tähän valitus osaan. 🙁 Antakaa anteeksi mun päivittäiset valitukseni. Tai ohittakaa ne/mut. Ei mikään tee musta pitemmäksi aikaaa onnellista. Nytkin olen miehen kanssa puhelimessa. Hän tekee omiaan, ja minä kirjoitan tätä. Yhtä aikaa, mutta täysin erillisinä. Merkitykettöminä. Alkaa jo melkein itkettää. En jaksa...