Hei. Mulla särkee päätä kovasti. Tai on se jo hellittämään päin. Herättyä ja ylös noustua se oli ihan julmettua, vaikka olin ottanut Buranaa kaksinkertaisen annoksen, kun heräsin ekan kerran puoltatoista tuntia aiemmin ja olin nukkunut väliajan. Noustua otin yhden annoksen Panadolia... Mietin tuossa aiemmin jo päivystykseen lähtöä, mutta taidan kuitenkin selvitä kotona.
Mulla on tarkoituksena saada siivottua kotona. Sosiaalialan työntekijä tulee käymään viikolla. Mietitään, miten saisin pidettyä kodin siisteydestä huolta.
Hitto tätä päänsärkyä! Kokeilin pilatesrullalla naksautella selkää ja niskoja, mutta ei auttanut. Päänsärky vaan koveni. Melkein oksettaa. En kuitenkaan usko tämän olevan mitään vakavampaa.
Teen itselleni trikoosta mekkoa. Olin unohtanut leikkuusuunnitelmasta yhden sauman. Leikkasin sen nyt, mutta saumavarat jäivät pois... En tiedä, miten saan nuo osat nyt yhteen kunnolla. Näin yöllä unta tuosta työstä. - Luultavasti se oli unta...? Pitänee jotenkin tsekata ohjetta, mutta, mistähän?
Tuolilta ylös nouseminen saa mulle olon, että mua oksettaa. Samalla päänsärky kovenee.