Jardin Prive kirjoitti:
Saloka, kyllä sinulla onkin pelottava tilanne! Ja uskon, ettei siinä ole hyvä olla, ei todellakaan! En nyt muista, onko tytölläsi psykiatrista tai muuten hänen psyykkistä vointiaan tukevaa palvelua käytettävissään? Jos on, voisitko vinkata sinne, että kiinnittäisivät nyt enemmän huomiota tyttöösi?
Miten sinun jaksamisesi? Pelkäätkö sinä tytön kystan puhkeamista?
Sulla on todella epävarma tilanne, ymmärrän sen oikein hyvin... Ensin huoli isästäsi, sitten tytöstäsi... Ja kun vielä varmaan pelkäät omastakin voinnistasi...
Kun en osaa oikein muuta sanoa tai kirjoittaa, niin toivon voimia sinulle ja kirjoita tänne, jos se yhtään helpottaa!
Kiitos.
Tyttö käy nuoriso psykalla. En uskalla enkä tiedä mihin sinne ottaa yhteyttä. En haluis tytölle enempää harmia.
Se kysta. En oikee tiä mikä se on. Ekana tuli mieleen joku kasvain, mut sit äiti sano ettei se semmone ole. Oireita se antaa.
Tyttö soitti eilen alkuillasta et on ottanu triptylia tuplat. Kysy mitä tehä. Käskin soittaa päikkyyn ja kysyy neuvoa. Se oli vahinko onneks. Hänel muuttu 10mg pillerit 25mg pilleriin. Oli sit ottanu 2 25 eikä 2 10mg. Onneks tota lääkettä on 50mg annostuksella ihan normaalia. Sanoin tytölle ettei enää tee. Ja et ymmärrän virheen kun purkki vaihtuu. Illalla 22 aikoihin oli hereillä. Oli nukkunu ja heränny vessahätään. Vessas alkanu pyörryttää ja tulla huono olo. Selvis sänkyyn takas.
Ei mulla itestäni ole sellai huolta. Mä nyt töppäilen täällä kotona vähän välii. Mä romahan sit ku en enää jaksa.
Mut nyt tekemään härkkis-porkkanapyöryköitä, ekaa kertaa.