Heh joo minä en osaa muuta kuin olla negatiivinen joka asian suhteen, ja siitä olen kuullut monta kertaa.. mutta niinhän sitä sanotaan että pessimisti ei ainakaan pety. Osaan aina ajatella sitä kaikista huonointa ja pahinta mahdollista.. Oishan se hyvä jos voisi muuttaa tätä omaa ajattelumallia. 😀
Minäkin rakastan joulua, ainut asia mitä rakastan talven pimeyden keskellä. Ruukaan aina aloittaa jouluvalmistelutkin hyvissä ajoin 🙂 Kaupoissa minäkään en tykkää juuri käydä, huh, varsinkaan yksin, valuis hiki kokoajan otsalla ja olisin aivan paniikissa..
Mäkin olen miettinyt mikä mua estelee hakemasta apua, varmaan se jonkunlainen häpeä kuitenkin. ja onhan ne lääkärit siellä varmasti nähnyt vaikka minkälaista ongelmaa. Mulla ehkä olisi helpompi mennä jonkun kanssa sinne lääkärille kuin yksin, tai tietenkin menisin yksin sitten vastaanotolle mutta että joku olisi sen aikaa seuranani oottamassa ja tsemppaamassa. Tuntuu että yksin en vaan pysty ja kykene. :/
Minä olen tänään siivoillut kotia ja leiponut, siinä on hyvin aika kulunut. Silloin kun pitää itsensä kiireisenä niin ei edes juuri ehdi ajatella näitä ikäviä asioita.
Onko kellään semmosta pelkoa että unohtaa oman ammattitaitonsa ? Mulla pelottaa, nyt kun ei ole töissä vähään aikaan ollut. vaikka kyllähän ne asiat tuolla pääkopassa säilyy ja aina voi palautua asioihin uudestaan mutta silti se pelottaa, että mitä jos en joku kaunis päivä osaa mitään ja olen ihan hyödytön nyhverö.
Onhan jokaisessa työpaikassa tietenkin perehdytys ja uudessa paikassa on muutenkin aina hieman hukassa. No, ehkä tää johtuu mun huonosta itseluottamuksesta. Minulla ei ole ikinä ollut tarpeeksi itsevarmuutta, vaikka aikaisemmin olenkin saanut hyvää palautetta jne. Aina sitä mietti et mitähän muut minusta ajattelee, olenko tarpeeksi hyvä.. Tuntuu että selitän nyt todella ympäripyöreästi mutta ehkä joku saa tästä jotain irti 😀