Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.01.2018 klo 19:52

Miten suhtautua pakolaisiin jotka haluavat tutustua minuun?☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.01.2018 klo 19:01

Hei. Treffit menivät päin p.tä. Ensimmäinen oli kiva, mutta ei tykännyt minusta koska poltan.
Toista en tavannutkaan koska kännykästäni loppui virta, ja lähdin lataamaan sitä.
Tultuani kotiin katsoin sähköpostiini ja näin verkkokaupan ilmoituksen että minun tulee maksaa postimaksuni, yritin ja epäonnistuin, soitin puhelimella verkkokauppaan ja sain hyviä
neuvoja miten saisin maksettua laskuni, sain sen lopulta maksettua. Siinä oli kärsivällisyyteni
kovalla koetuksella.☺️❤️
Nyt olen ajatellut palkita itseni syömällä suklaalevyn jonka ostin matkoiltani. Ehkäpä pääsen
vielä matkustelemaan, kunhan aikaa vähän kuluu.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 04:59

Heräsin taas aikaisin nähtyäni aika järjetöntä unta, olin olevinani matkoilla ja minulla oli ihan
kummallinen aikataulu viimeisille päivilleni että saisin rahani riittämään loppuun asti, olen nyt
nähnyt tämän uneni jo monta kertaa, jossa laskeskelen rahavarojani viimeisillä päivillä että
onko minulla varaa syödä, ja silti tulla takaisin suomeen.😍 sama uni toistuu.
Se saattaa olla De´je´vuon uni, muistan vain loppuosan siitä, ja ne kaikki muistiinpanoni,
kuinka paljon voin käyttää päivässä rahaa, jotta se riittäisi lomani loppuun asti.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 07:00

Deje´vue ilmiöitä olen kokenut elämässäni useita kertoja. Tunne siitä että tämä on tapahtunut
minulle näin aikaisemminkin on hyvin voimakas, usein muistuttaa unenomaista tilaa.
Joskus muistan jopa nähneeni tämän unessa silloin aiemmin, joskus siitä on pitkän aikaa kuin
unet toteutuvat sellaisinaan. ☺️❤️
Aina siihen liittyy " tuo outo tunne " kuin olisin jotenkin " irrallani itsestäni."

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 08:28

Lähden kohta Ankkuriin hyväntekeväisyys aamiaiselle ja ruuanhakuun.☺️❤️ Tarkoitettu
vähävaraisille päihde-ja mielenterveysongelmaisille. Siellä käy aika paljon väkeä yleensä. ☺️❤️

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2018 klo 09:52

Koetko olevasi vähävarainen, jaana?

Käyttäjä Tammyka kirjoittanut 29.01.2018 klo 10:09

Tuli sama mieleen kuin Maanvaivalle. Tulit juuri etelän matkalta ja nyt ruoka-apua hakemaan. En tiedä miten köyhyys määritellään, mutta sitä olisi hyvä miettiä itse kunkin!

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 12:45

Hei kaikki.
Minä tunnen todella olevani vähävarainen, tuhlasin enimmän osan rahavaroistani joulunaikaan
jolloin tilasin matkani. Nyt täytyy tyytyä tilanteeseen. Hah Hah Haa.😍 ja rakkautta kaikille.

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2018 klo 13:20

Eipä asiasta sitten kannata keskustella, jos sinusta on oikein tuhlata omat rahasi ja hakea ruoka hyväntekeväisyydestä, niin voi perse.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.01.2018 klo 13:32

Onko siellä ankkurissa hyvää ruokaa? Miten muuten menee?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 14:12

Minulla on pieni eläketulo, ja edunvalvontatoimisto pitää siitä huolta. Siitä säästyy vähän
sen jälkeen kuin laskut on maksettu ja minä olen saanut käyttövarojani. Olin säästänyt
noin 2-3 vuotta, että pääsin lähtemään matkoille. Nyt siihen menisi vähän pitempään
luulisin. Käyttövarani nousivat vähän aikaa sitten pikkasen, ja se olisi pois säästöstä.
Voin tietysti saada lotto voittoja tai vastaavia voittoja, jotka lisäisivät säästöni määrää,
mutta se on harvinaisen epävakaata säästämistä.☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 14:18

Hei saloka.
Ankkurissa aamiaisella on puuroa+hilloa ja leipää+leikkeleitä+kurkkua ja kahvia tai mehua.
Muuten menee ihan hyvin, ei tee pahaa yhtään. Entä sinun herkkä mahasi? Oletko Syönyt?
Oletko nukkunut hyvin?😍

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2018 klo 14:31

Niin kai sitä useimmat ihmiset joutuvat säästämään vuosikausia, että voi lähteä ulkomaille. Vaikka mie ja mieheni molemmat käymme töissä, olemme säästäneet matkaa varten jo pari vuotta ja vasta vuonna 2019 sen teemme.
Ulkomaan matka ei minusta ole sellainen jokamiehenoikeus johon jokaisella pitäisi olla varaa tehdä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.01.2018 klo 15:31

Hei maanvaiva.
Mihin päin sinä olet suunnitellut teidä matkustavan 2019? Vai ettekö ole vielä suunnitelleet
niin pitkälle? Toivottavasti ette tuhlaa kaikkia säästöjänne.☺️❤️☺️
Olen sitä mieltä että minun mielestäni kaikki ne joilla on varoja ja mahdollisuus saada passi
voivat matkustella ulkomailla, lain kirjaimen mukaan. Eu maihin pääsee nykyään ilman passia.
Helpompaa kuitenkin on jos on passi.😍

Käyttäjä Tammyka kirjoittanut 29.01.2018 klo 15:31

Jaana6 toisessa yhteydessä kerroit, että toukokuussa olisit lähdössä Rodokselle?? Hyvähän se on matkustaa ja avartaa reviiriään. Minäkin reissailen mielelläni aina kun siihen on varaa, mutta en hyväksi käytä sitä varten varattomille tarkoitettua avustusta.