Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 13.01.2018 klo 21:12

Ei se ollutkaan viimeksi...vain sitä ennen kuin olin ulkomailla...humalassa% sen jälkeen
olin vielä matkoilla jonka päätteeksi äitini kuolla kupsahti.😎

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.01.2018 klo 08:07

Aikoinaan olisin halunnut pienen ruskea silmäisen tytön, mutta onnistumisen mahdollisuudet
olivat vähän huonot, jo perintötekijöiden kannalta.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.01.2018 klo 11:11

Katsoin fonectasta teneriffan 10 vrk sää ennusteen tänään, lupasi sateista 8 päivänä
10 päivästä, mutta se saattaa muuttua vielä. Se siitä auringonpalvonnasta, täytyy vain
keksiä muuta ohjelmaa. Kohta sinne pitäisi lähteä, onnekseni ei ole luvannut myrskyjä,
mutta nopeasti se kehittää niitä, jos siitä tulee motivaatio.
Ehkä pitäisi muuttaa lähtö ajankohtaa vielä, myöhemmäksi ajankohdaksi, talvella on niin
epävakaata ilmastoa.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.01.2018 klo 11:52

Teneriffan sää ennuste, 8 päivänä 10 päivästä sataa vettä. Mitä teen jos siellä sataa vain vettä
kokoajan, loma menee auttamattomasti pilalle, jos en voisi ottaa edes aurinkoa. Toivottasti se
ei toteudu. Mietin jo loman peruuttamista, mutta se olisi vain rahan haaskausta. En tiedä että
voinko vielä muuttaa loman ajankohtaa myöhemmäksi, vai onko siinäkin jo aikarajat menneet
umpeen.😯🗯️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.01.2018 klo 14:27

Tulee vielä viime hetken muutoksia, kuin en tiedä missä on 2 terminaali. Soitin veljelleni
ja hän soittaa minulle illalla, voiko hän lähteä minua viemään sinne 2 terminaalille tiistai
aamuna. Osaanko edes perille! 😳

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.01.2018 klo 20:28

Tänään oon selvittänyt kulkuyhteyksiä lentokentälle, kuin kaikki oli selvää, veljeni soitti
ja sanoi vievänsä minut sinne ajoissa. Ei se mitään tulipa otettua selvää yöllä takaisin tulostakin. Siitä tuli mieleeni etten kirjoittanut muistiin.😳

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.01.2018 klo 05:21

Huomenna on tarkoitus lähteä lomalle. Onpa se ollut hässäkkä ennenkuin on päässyt edes
matkaan, on ollut kaikenlaista sotkua selvitettäväksi.😳
Tänään otan rennosti, ja nautin päivästä jos vain voin, saattaahan se veljeni soittaa aamulla
ettei voikkaan lähteä heittämään minua lentokentälle.😀

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 15.01.2018 klo 07:22

Hyvää matkaa jaana! Toivottavasti tulee kiva reissu ja saat vähän aurinkoa siellä. Mut vaikka tulisi sateistakin, on siellä joka tapauksessa lämpimämpää ja valoisampaa kuin täällä Suomessa. Ja vihreämpää! 🙂

Miten päätit sen sanakirjan kanssa? Ryhmämatkoilla on se hyvä puoli että yleensä löytyy joku joka puhuu kieltä, mutta jos se matkalaukkuun mahtuu niin eihän siitä varmasti haittaakaan ole. Sitä paitsi joskus on kivaa selvittää asioita itse.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.01.2018 klo 10:15

Hei soroppi.
Olen jo pakannut sanakirjan mukaan sekä herätyskellon, kuin minun rannekelloni ei toimi.
Joissain hotelleissa on kellot huoneiston seinällä, mutta ei kaikissa, joten varaudun siihen
etten nouse liian aikaisin ylös vuoteestani, ja aloita päivääni ennenkuin aurinko nousee.
Naapurini ei ole vielä käynyt hakemassa avainta ja ottamassa kissan hoito ohjeita selville.
Minulla on kokonainen päivä aikaa tehdä tarvittavat kotityöt, otin jo tiskipöydän ja vein
roskat, sekä vaihdoin kissanhiekat. Vielä vois lakasta lattioita, kuin imurini ei toimi 🙂👍
kunnollisesti. Olen miettinyt että laitan shortsit jalkaan toppahousujeni alle kuin lähden
huomenna, jos eksyn matkatavaroistani, on minulla edes shortsit, ettei tarvii pitää siellä
toppahousuja. Onnekseni minulla on matkavakuutukseni, vaikka se ei olisikaan tarpeeksi
suuri.🙂👍 Inhoan ajatusta jo nyt, että niin kävisi. 🙂👍
Katsoin että sateet siellä painottuvat yö aikaan ja varhaiseen aamuun, mutta päivät ovat
jo poutaa ennusteenkin mukaan, ja aurinko paistaa.😎 Otin kuitenkin matkalle mukaan
pari pitkähihaista puseroa ja tuulipuvun.😎

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.01.2018 klo 13:33

Naapuri kävi ottamassa avaimen ja sai hoito ohjeet, oli oikein hujentunut kuin oli niin vähän
hommaa. Sellaisia ne kissat ovat, kyllä ne pärjäävät jos saavat ruokaa ja vettä yksikseenkin.
Eipä tuo kissani välittänyt paljoa naapuristani. 😳

Käyttäjä Tammyka kirjoittanut 15.01.2018 klo 15:19

Kyllä eläin ihmisen seuraa tarvitsee. Varsinkin kissa helposti villiintyy,kun jätetään yksin pitkiksi ajoiksi. Kai ne hoitotoimet on vähäiset,jos kissan kanssa seurustelua ja leikkimistä ei pidetä tarpeellisena.

Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2018 klo 15:34

No ei nyt viitsitä pilata jaanan lomaa turhalla syyttelyllä. Kyllä kai se naapuri sanasen vaihtaa sille kissalle samalla kun antaa ruuan ja vaihtaa ehkä hiekan.

Hyvää lomaa.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.01.2018 klo 16:56

Kiitoksia!
Kyllä se naapuri lupasi käydä joka päivä hoitamassa kissaa, ja päästämässä sen parvekkeelle
ulkoilemaan, josta se tykkää, ei se niin kauheesti tykkää leikkiä ihmisen kanssa, vaikka on
kovin perso rapsuttelulle ja silittelylle, ei se kiinnostunut naapuristani yhtään. Ehkä se sitten
kuin minä en ole kotona kiinnostuu hänestä.😎

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 15.01.2018 klo 18:10

Olen kyllä Tammykan kanssa samaa mieltä ja mielipiteensä saa kai sentään sanoa suoraan. Eläimet on tärkeitä ja niiden hyvinvointi,niin uskon ja toivon jokaisen ajattelevan.

Käyttäjä kirjoittanut 15.01.2018 klo 19:56

jaana6 kirjoitti 15.1.2018 16:56

Kiitoksia!
Kyllä se naapuri lupasi käydä joka päivä hoitamassa kissaa, ja päästämässä sen parvekkeelle
ulkoilemaan, josta se tykkää, ei se niin kauheesti tykkää leikkiä ihmisen kanssa, vaikka on
kovin perso rapsuttelulle ja silittelylle, ei se kiinnostunut naapuristani yhtään. Ehkä se sitten
kuin minä en ole kotona kiinnostuu hänestä.😎

Tai sitten ei kiinnostu, sillä on nyt vapaus valita hyväksyykö naapurin silittelyn vai mötköttääkö.