Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.01.2018 klo 04:42

Heräsin aamuyöllä siihen että näin painajaista murhaajasta, joka viilteli kanssaihmisten
kurkkuja auki leipäveitsellä tai sen näköisellä kapistuksella keskellä kaupunkia jossa oli
paljon väkeä liikkeellä ja oli vielä lämmintä ja kesäistä ihankuin ulkomailla.
Unessa se oli kuin traumaattinen tilanne, ensin kaikki käveli rauhassa kuin katua pitkin
ja sitten se murhaaja iski kiinni ensimmäiseen takaapäin. Saattoi olla torikammoa tai
jotain vain muuta joka sitä riivas siinä unessa. Kauheen elävältä se uni tuntui ja tuntuu
vieläkin.😯🗯️

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.01.2018 klo 07:34

jaana6 kirjoitti 16.1.2018 4:42

Heräsin aamuyöllä siihen että näin painajaista murhaajasta, joka viilteli kanssaihmisten
kurkkuja auki leipäveitsellä tai sen näköisellä kapistuksella keskellä kaupunkia jossa oli
paljon väkeä liikkeellä ja oli vielä lämmintä ja kesäistä ihankuin ulkomailla.
Unessa se oli kuin traumaattinen tilanne, ensin kaikki käveli rauhassa kuin katua pitkin
ja sitten se murhaaja iski kiinni ensimmäiseen takaapäin. Saattoi olla torikammoa tai
jotain vain muuta joka sitä riivas siinä unessa. Kauheen elävältä se uni tuntui ja tuntuu
vieläkin.😯🗯️

Olipa ahdistava uni! Ihan kamala!

Mäkin olen nähnyt viime aikoina muutaman voimakkaan unen, jotka olen vielä aamulla muistanut, mutten enää.

Toivon sinulle hyvää matkaa!

JP

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 23.01.2018 klo 15:57

Huhuu jaana, en muista minä päivänä sinun oli tarkoitus palata reissusta. Miten menee? Selvisitkö matkasta ilman painajaisia?

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.01.2018 klo 08:45

Palasin viime yönä. Veljeni oli minua vastassa, ja onnekseni pääsin hänen kyydissänsä, enää
ei kulkenut edes busseja, kuin sain matkalaukkuni lentokentältä. En ole vielä purkanut kaikkia
matkatavaroitani. En taida vielä oikein viitsiä.
Matka oli ihan hyvä paitsi että olin kokoajan " Music now Grazy now toilett " ja minulla oli ihan
ulostamisvaikeuksia ja nukuin aika huonosti. Otin aurinkoa ja kävelin kaupungilla, mitään
retkiä ei järjestetty osaanottaja pulan tähden. Sain jonkun verran kuvia otettua kameralla.
Oli ihan hyvä että otin täyshoidon vaikka sitä vähän kaduinkin, kuin se maksoi niin paljon.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.01.2018 klo 12:48

Kävin tänään psyk.pol.lla injektiossa ja juttelemassa sairaanhoitajan kanssa.
Vielä pitäisi tulla se kotiin tuleva hoitaja käymään tänään.

Se Teneriffan matka oli ihan onnistunut, aurinko paistoi oli 24 astetta lämmintä ja voi
juoda vapaasti allasbaarista. Otin aurinkoa niin että rusketuin ihan, ja välillä olin palaa.
Söin hyvin 3 kertaa päivässä, ja ruoka oli siellä hyvää, aina oli jälkiruokaa paljon.
Kaupunki oli lähellä, ja löysin sieltä Lidl.
Kaupungissa oli korkeuseroja, ja minun korkeanpaikankammoni puhkesi jälleen siellä,
kuin kävelin kaduilla, joista oli pitkä pudotus kaiteen takana, tuntui kuin maa olisi luisunut
altani sinne...😯🗯️

Kaikki tuo on nyt ohi.😎

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.01.2018 klo 16:48

mä en o ikin ollu ullkomailla, kun ruottis. Tosin en o täällä suomessakaan seikkaillu paljoo. Yksin en ole ikin mihinkään menny, aina ollu joku järkevä mukana.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.01.2018 klo 18:30

Olen käynyt tänään 3 kertaa kaupassa, eilen 2 kertaa kaupassa, ja aina unohdan ostaa
jotain mitä sitten täytyy käydä hakemassa. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.01.2018 klo 19:37

Rupesin miettimään " mitä tekisin jos saisin pelattua paljon rahaa rahapelissä?"
Sitten tuli " stop!" " maksaisivatko ne minulle rahani?" " ehkä." " en tiedä." 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.01.2018 klo 09:34

😍 Joskus on kivaa lähteä johonkin uuteen paikkaan, tai käydä jossain vanhassa tutussa
paikassa, ja saada vähän uudenlaisia näkökulmia asioihinsa, Tallinnassa on myös mukavaa
käydä, ja Tukholmassa, ja sinne pääsee laivalla, ei tarvii mennä lentokoneella. 😍 + 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.01.2018 klo 13:19

Ostin tänään verkkokaupasta pölynimurin+pölynimurin pusseja. Pölynimurin saan heti,
mutta pölynimurin pusseja tulee jälkikäteen toimitettuna, kuin olivat päässeet loppumaan.
Tänään tulivat postissa matkakuvat, jotka laitoin albumiin, joka on varattu matkakuville.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.01.2018 klo 16:38

Pitää tästä alkaa lähteä saunaan. Illalla taas menoa.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.01.2018 klo 07:49

Lauantai, mitä ihmettä tekisin koko päivän. ☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.01.2018 klo 12:40

Sunnuntaina kahdet treffit, kahden eri miehen kanssa, samassa paikassa, eri aikaan. ☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.01.2018 klo 12:49

Elämämme on rajallista, tulevaisuutemme on elämämme mitta, kuinka sitä silloin suunnitella.
Elämällä tämän hetken mahdollisimman hyvin, saa tulevaisuudessa nauttia. Minkäänlaiset
sitoutumiset eivät rasita, paina paljoa, tuota mielipahaa, joten voin alkaa nyt jo nauttimaan
elämästäni.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.01.2018 klo 16:01

☺️❤️ Huomenna elikä sunnuntaina on ne presidentin vaalit. Pitää käydä äänestämässä.☺️❤️