Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.03.2018 klo 19:03

Hei, Jaana! 😍 Mitä kuuluu?

Mä en saanut siivottua tänään kuin ihan pikkuisen. Harmittaa. Huomenna pitäisi imuroida. Ja pestä latiat. Ja tiskata... WC:n sain siivottua tänään ja pestyä pyykkiä ja siirreltyä sängynaluslaatikoita. Muuhun ei aika eikä viitsiminen riittäneet.

Mukavaa viikonloppua sinulle!😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 11.03.2018 klo 16:53

Hei JP.
Ei minulle kovin hyvää kuulu. 🤔 olen vähän allapäin. 🤔 unohtelen asioita. 🤔

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 12.03.2018 klo 06:54

Mikä sua surettaa jaana?

Täytyy myöntää että mäkin olen aina välillä vähän huolissani susta. Sä vaikutat ihmiseltä joka tempautuu asioihin - toisaalta ihanaa että uskallat innostua, toisaalta saattaa olla että joudut välillä sen takia tilanteisiin joihin et varsinaisesti halunnut.

Oot silti ihana ja mulle tärkeä tyyppi! ☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 12.03.2018 klo 16:01

Kiitos soroppi. 😍
Kylläpä tuntui hyvältä lukea viestisi. 😍 Olen ehkä hieman impulsiivinen henkilö. 😍
Todella lähden ajatuksieni mukaan vaikka minkälaisille matkoille. 😍 Ehkä en ajattele
tarpeeksi seurauksia ruvetessani seurustelemaan epämieluisten tyyppien kanssa. 😍
Enpä paljon ajattele myöskään järjellisesti, koska en tunne vetovoiman kasvavan ihan
miellyttävään raittiiseen, työssä olevaan, terveeseen ja tupakoimattomaan pitkään mieheen. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.03.2018 klo 08:47

Lopetin tupakoinnin kokonaan. 😍 Olen nyt ollut pari päivää ilman tupakkaa. 😍
Oikeestaan se on hyvä, koska minun terveydentilaani se jonkun verran jo vaikutti. 😍
Siitä seurauksena kahvi ei enää maistu hyvältä, ja siirryinkin teen juontiin. 😍
Minun on vaikeata päättää nykyisin mitä söisin päivällä. 😍 Ehkä se siitä selviää. 😍

Käyttäjä Joie kirjoittanut 14.03.2018 klo 09:29

Tsemppiä tupakoinnin lopettamiseen! 🙂👍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.03.2018 klo 16:15

Hei, Jaana6!😍 Lopetatko tupakoinnin ilman nikotinin korvaushoitoa. Kuulen mielelläni, miten vierottautumisesi etenee. Onnea valitsemalllasi tiellä!🙂👍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.03.2018 klo 16:47

Hei.
Lopetin tupakoinnin, mutta on minulla nicorettea. 😍
Kävin apteekissa, ja kaupassa, kuin vein postikortteja postiin. 😍
Huomasin etten ollut saanutkaan mitään pysyviä reseptejä terveyskeskuksesta. 😍
Tein kattilallisen kanarisottoa, sitä riittää moneksi päiväksi taas. 😍
En ole tupakoinut 4 päivään, eikä ole ollut pahempia mielitekojakaan. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 14.03.2018 klo 18:50

Hyvä, hyvä, Jaana6!☺️❤️☺️ Tsemppiä sinne!🙂👍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.03.2018 klo 07:22

Hei.
Aamusta tulee hoitaja empusta käymään. Normaalisti teemme kotitöitä, ja rupattelemme.
Olen ollut huolestuttavan huonossa kunnossa, ja hän on ottanut yhteyttä psykiatriselle
poliklinikalle, koska valitin hänelle harhoista joita minulla oli seksuaalisuudestani. ☺️❤️☺️

Seksuaalisuuden ja ruokahalujen heräämisen välinen eroavaisuus seksittömässä elämässä,
ja mahdollisuudet seksin harrastamiseen. 😯🗯️

Illalla ympäristöexpertin koulutustilaisuuteen meno Leppävaaraan. ☺️❤️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.03.2018 klo 21:14

Ratkesin tupakoimaan, poltin 4 tupakkaa ostamastani askista, siellä ympäristöexperttien
koulutuksessa. Hyi mua. 😋

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.03.2018 klo 08:23

Hei.
Tänään on saunapäiväni eli lämmintä piisaa vain aurinko puuttuu. 😍
Joskus kuvittelen saunan kuin kuumaksi tropiikkiseksi lomakeitaaksi, jossa saan alastomana
tyydyttää primitiivisiä vaistojani peseytyen hehkuvan auringonvalon saattelemana. 😍
Silloin suihku on kuin putous jonka luoja on luonut jotta siellä voisin peseytyä. 😍
Ja...😍
unelmilla on tapana toteuttaa itseänsä. 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 16.03.2018 klo 18:47

Hei jaana. Mulla on ikävä saunomista 🙂 Aiotko yrittää uudestaan tupakoinnin lopettamista?

On hirveän kaunis sää, kirkas ja kuulas. Päivät on jo paljon pidempiä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.03.2018 klo 07:51

Hei.
Olen ajatellut lopettaa taas tänään kuin tupakat loppuvat. 😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 17.03.2018 klo 17:37

Hei.
En lopettanutkaan vielä, vaan hain uuden ison askin sinistä Westiä. 😍