Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi…

Siitä alkaa olla jo aikaa kuin viimeksi...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 25.12.2017 klo 11:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.12.2017 klo 11:41

Kun viimeksi kirjoitin tänne oli syystalvi ja minulla alkoi mennä hyvin. En ole viitsinyt aukaista
koko sivua pitkään aikaan. Joulu tuli, ja lahjat on saatu, ostin itselleni Teneriffan matkan viikoksi. Ei tuo mitään haittaa, mutta kuin olen juuri saanut uudet verenpainelääkkeet, enkä
tiedä tehoavatko ne kunnollisesti. Arvelluttaa matkustaa muutenkin. Lähdön pitäisi olla 16.01.
klo. 10.30 eli ihan inhimilliseen aikaan, takaisin 23.01 tai 24.01 riippuen siitä onko kone myöhässä, pitäisi tulla klo. 00.00 takaisin, olen katsonut että silloin pitäisi olla vielä yleistä
liikennettä jolla pääsen kotiin lentokentältä.🙂 Nyt onkin kyse minun psyykisestä tilastani, miten kestän tressin.🙂 Olenko lähtökunnossa. 🙂 Ja miten tuo jakautunut persoonani häiritsee.🙂 🙂 Tänään pelästytin naapurini 🙂 puhumalla 🙂 hänen kanssaan… 🙂 Sellaista ei
ole pitkäänaikaan (y) tapahtunut.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 26.12.2017 klo 08:29

Heräsin aamulla aikaisin ja otin lääkkeet, mittasin verenpaineeni, ja lähdin ulos tupakalle.
Minun pitäisi lopettaa kokonaan. Kissani on ollut jotenkin kiihkeämpi, se varmaan on jo
käsittänyt että olen lähdössä matkalle. Naapurini tulee hoitamaan sitä viikoksi, en ole vielä
näyttänyt hänelle mitä pitää tehdä. Toivottavasti kaikki menee hyvin matkan aikana, eikä
naapurilleni tule riitaa kissani kanssa, vaikka kissani on aika jukuripää.
Itse meinaan levätä, ottaa aurinkoa, ja käydä syömässä, matkan aikana.
Käyn myös kävelyllä, katselemassa paikkoja.
Pitää vielä hoitaa muutamia asioita ennenkuin voin matkustaa, apteekista lääkelista, ja
matkavakuutus, en tiedä tarviiko rokotuksia, joten en ota niitä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.12.2017 klo 07:40

On tämä aika turhauttavaa, tänään pitäisi tulla hoitaja käymään kotonani, käy joka toinen
viikko, ja perjantaina pitää mennä psyk.pol.lle hakee injektio. Olen siirtynyt kokonaan nyt
piikki-lääkitykselle, kerran kuussa pistettävälle.
Mieluiten kai lopettaisivat koko lääkitykseni, mutta kuin minulla on liian paljon turhia luuloja,
enkä tunne kaikkia joita ajattelen, ja en osaa sanoa, miksi minun pitää ajatella heitä edes.
Unohdan asioita joita pitäisi muistaa välillä, ja ajattelen asioita joita ei ole vielä tapahtunut.
Se johtuu varmaan stressistä, kuin on suunnitelmia, joita pitäisi toteuttaa matkalla ja muuten.
Minä tässä yritän kehitellä suhdetta vastakkaisen sukupuolen kanssa, vielä kaiken lisäksi.😀

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 27.12.2017 klo 19:47

Mielessäni on sekalainen mielikuvituksellinen ilmestys, jokainen voi siitä ajatella mitä haluaa.
Minun on vain pärjättävä oman pääni kanssa, vaikka se on täynnä uusia innokkaita opastajia.
Tiedostan etten osaa olla toisille mieliksi nyt, kuin kukaan ei näytä uskovan minuun täällä,
ja minulla on niin toisenlaiset lähtökohdat kuin heillä, ei ole lapsia, ei ole miestä, ei edes
niitä entisiä aikoja, vain kaikki se on mennyt minusta ohitse, kuin olen sairastanut.
Olen löytänyt uuden minäni, enkä oikein käsitä, miksi en saisi haaveilla onnesta, jollaista
en ole kokenut ajoissa. On olemassa hiukan vastakkaisen sukupuolen edustajia, jotka ovat
nykyään vapaita, ja kiinnostuneita minusta. Minun tarvitsee vain antaa itselleni lupa olla
onnellinen. Miksi en sitä tekisi? 🙂

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.12.2017 klo 06:38

On aamu. Olen ollut hereillä jo jonkinaikaa, mielessäni myllertää huomiontarve.
Välillä olen niin yksinäinen ettei sitä voisi sanoilla ilmaista. En tiedosta, missä on vika?
Olen kissani kanssa kotosalla. Näen ihmisiä, aina välillä, kuin joku käy kylässä, tai tulee
vastaan ulkopuolella, mutta se ei aina riitä. En silti haluaisi ketään asumaan kanssani, tai
en haluaisi muuttaa kenenkään luokse asumaan. Tuo tunne jota sanon yksinäisyydekseni,
vain häiritsee minua, aika ajoin. Se että on noin yksin, ja ei kykene tuntemaan toisella
tapaa, läheisyyttä etsien, kuin olisi vapaa valitsemaan seuralaisensa itsenäisesti ja
riippumattomasti muiden mielipiteistä, kuin ei ole tuollalailla varattu ihminen, pitäisi kyetä irroittautumaan tuollaisesta tunteesta. En etsi fyysistä purkautumistietäni nyt, vain henkistä läheisyyttä kuin ystävyyttä ihmisten kesken.😀 Olen aika itsekeskeinen ihminen.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.12.2017 klo 16:37

Siitä matkustamisesta vielä, ei tullut postissa tänäänkään matkavakuutustani, ja kuin soitin
vakuutusyhtiööni, se oli työtaistelun takia suljettu. Ehkä on ihan hyvä matkustaa ilman vakuutusta, korjausta kuin en siihen saanutkaan.😳

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.12.2017 klo 11:45

Yritin kirjoittaa edunvalvojani sihteerille siitä että matkavakuutus ei ole tullut työtaistelun
tähden, mutta sieltä vastasi automaatti että hän on lomalla.
Kävin tänään injektion ottamassa psyk.pol.lla ja kerroin olevani lähdössä lomalle Teneriffalle
16.01-23.01.2018. Tänään oli outo olo kuin kävin aamulla tupakalla, enkä katsonut mihin
astuin jaloillani, ihankuin olisin astunut jonkin päälle. Ja kuin tulin ulos sieltä psyk.pol.lta
oli ihan outo olo, joka johtui varmaan lääkkeestä. Matkalle lähden niin että tulen takaisin
juuri ennen seuraavaa injektiota, joka on 25.01.2018. Mahtaa tulla olot siellä ollessani. 😳

Käyttäjä Joie kirjoittanut 29.12.2017 klo 13:35

Onpa ollu kiva lukea kirjoituksiasi jaana!! Tosi hyvää matkaa sulle ja onnea mieskuvioihin myös! Ihanaa, kun sulla on positiivinen elämänasenne ja unelmia. 🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 29.12.2017 klo 15:54

Kiitos joie
Minun ongelmani ovat pieniä, kuten se matkavakuutus. Sain tänään postissa postikortteja,
joita olin tilannut, www. postikorttikauppa. nettistä. Tuli ihan parempi mieli, kuin ne saapuivat.
Nyt voisin kirjoittaa taas postikortteja ympäri maailman, mutta en taida vielä viitsiä, minä kuin
olen liittynyt postcrossingiin jossa voisin kirjoittaa kortteja ympäri maailman, mutta olen laittanut sen lepäämään kunnes tulen matkaltani.
Olen liittynyt myös 2 treffipalveluun, e-kontaktiin joka on maksullinen, ja happy pancake´kiin
joka on ilmainen. Siellä on ihan kivojakin ihmisiä, joihin saan yhteyden aika helposti syntymään. 😳

Käyttäjä star-crossed kirjoittanut 29.12.2017 klo 18:50

Matkavakuutuksesta saa usein myös sähköisen kopion, jonka voi halutessan tulostaa. Jos sellaista ei löydy sähköpostista, niin koeta kirjautua vakuutusyhtiön Oma sivu (tms.) -palveluun.

Oikein mukavaa matkaa! 🙂

Kävin itsekin hiljattain ulkomailla ja olen edelleen niin fiiliksissä reissusta, että edes matkaan kuluneet vähäiset säästöni tai hallituksen uusin kyykytys eli aktiivimalli eivät ahdista. En muista milloin on viimeksi tuntunut näin hyvältä. Niin se matkailu virkistää! 😉

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.12.2017 klo 08:52

Kiitos vinkistä!
Se on tosiaan loppunut eilen se työseisaus jos se oli sama kuin pankeilla, vakuutusyhtiöillä.
Saivat pitää lomaa. Eipä tuo paljoa haitannut.
Kivaa uutta vuotta kaikille!😳

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.12.2017 klo 12:07

Hyvää ja rauhallista uutta vuotta sinulle jaana

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.12.2017 klo 16:25

Päivä etenee ja ilta tulee taas aikisin. Tänään olen käynyt apteekissa hakemassa lääkkeitä ja
lääkkeiden reseptit matkaa varten. Mietin pitääkö minun ostaa jotain sapuskaa lennolle mukaan kaupasta vai ostanko lentokentältä, jotenkin lentokenttä tuntuu paremmalta vaihtoehdolta, ehkä siellä on baari, josta saa kahvia ja voileipiä odotellessa lentokoneen
lähtöä...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 31.12.2017 klo 19:56

Olin tänään leffassa ystäväni kanssa, katsomassa Heinähattu, Vilttitossu se oli semmoinen
lastenleffa, mutta oli niin jännä etten kokoajan voinut häpeältäni katsoa. Sieltä menimme
kauppaan josta ostin ruusuja ja tupakkaa, joista tupakka oli selvästi kalliimpaa. Sitten me
juttelimme vähän ja erosimme. Ja minä lähdin synttäreille joissa en viihtynyt loppuun asti.
Tulin kotiin ja laitoin loput kukkaset maljakkoon, ne joita en antanut synttäri-sankarille, ja
kävin sohvalle nukkumaan. Heräsin illalla, ja huomasin et ole syönyt mitään kunnollista nyt
koko päivänä, eli pitää mennä tästä vielä ruuanlaittoon kohta.🤨

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.01.2018 klo 00:14

Hei, Jaana6!

Hyvää Uutta vuotta ja mukavaa matkan odotusta!

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.01.2018 klo 11:17

Kiitos JP.
Minulla on musta silmä, satutin sen auton oveen kuin olin lauantaina menossa sisälle autoon,
ja ovi jumitti aukaisu vaiheessa, sitten se aukesi ja osui silmäni alle poskeeni, teki kipeää ja
tiesin heti että nyt tulee musta silmä.😳