Selviäminen?

Selviäminen?

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 31.10.2016 klo 11:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 31.10.2016 klo 11:36

Sellasta vaan ajattelin, että miten lähinnä skitsofreenikot olette selvinnyt elämässä tai masenutuneet? Mää en meinaa kohta enää jaksa. Tää skitsofrenia on vienyt multa kaiken. En jaksa pitää kotia siistinä en jaksa mennä kauppaan. Haluaisin maata koko ajan. Sitten näen välillä jotain pisteitä seinillä ja varsinkin iltaisin näen harhoja…

Tää on kyllä yhtä helvettiä. Sitten on semmoisia viha kohtauksia, että viskaan esim. kaukosäätimen seinään… En vaan tiedä kauanko kestän tätä, kun tuntuu että koko ajan olo menee vaan huonommaksi. Sitten lääkäri on vihanen mulle, aivan kun tää kaikki olisi mun syytä… Mitä mää oon tehnyt väärin? Minkä takia sitä mulle pitää olla vihanen kun en mää tätä sairautta ole valinnut… En tiedä kohta enää mitä tehdä tän olon kanssa…☹️

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 05.06.2017 klo 15:50

Pystyiskö kukaan auttaan? Tai en tiedä miten, mutta kuitenkin...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 06.06.2017 klo 13:44

En uskalla tehdä sitä lopullista jolloin ei tarvis enää kärsiä.

Tuntuu että maailma hajoaa, tulee pimeys. Jokainen askel vie kohti tuhoa...

Koko olemassaolo tuntuu ihan mahdottomalta.
😑❓

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 06.06.2017 klo 20:59

Moi minäitse, kuulostatpa masentuneelta. Täällä paistaa aurinko, vaikka matalalla jo onkin.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 07.06.2017 klo 13:52

Joo niin täälläkin. Kai mää sitten oon masentunu...

Tsemppiä sulle.🙂👍

Minäkin odotan että ei tarvis enää kipuilla...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 07.06.2017 klo 15:27

Olen harkinnut itsemurhaa. Mun riippuvuus on niin kova tohon Temestaan.

Kunnioitan kyllä elämää, mutta olen siinä tilanteessa etten jaksa enää kärsiä.

Kaikki juontuu koulu-ajoista ja liiasta herkkyydestä. Tuntuu että mua kiusattu aina jollain tavalla.

Mulla on välillä näkö-harhoja ja diagnosoitu skitsofrenia. Yksi lääkärikin sanoi että tila menee vain huonommaksi.

Sitten, kun esim. kuulen ihmisten puhuvan kaupungilla, niin luulen että ne puhuu musta pahaa.

Olen pari kertaa jo yrittänyt lähtöä. Tuntuu että se on pian edessä.

Mulla on myös paljon pelkotiloja. Luulen välillä että tulee maailmanloppu ja otan hädissäni rauhoittavia.

Mun yleinen käsitys on että lähes kaikki ihmiset vihaa mua.

En nyt jaksa enempää kirjoittaa. En tarvitse sääliä. Totesin vaan tilanteeni...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 09.06.2017 klo 13:21

Tässä elämässä ottaa se pattiin, että ensin kohdellaan ihmistä kuin roskaa. Ja sitten jos hän jostain kumman syystä masentuu, niin sitten sanotaan että tuo ihminen on ihan sekaisin ja ihmetellään että mistähän se johtuu. Ja sitten jos hän loppujen lopuksi ei jaksa enää ja lähtee elämästä niin toiset ihmiset päivittelevät että kylläpä oli hirvee teko ja miksi hän niin teki?

Joidenkin ihmisten täytyisi kyllä katsoa syvälle peiliin. En tarkoita kaikkia, mutta osaa...

Käyttäjä Troop3r kirjoittanut 09.06.2017 klo 21:02

minäitse89 kirjoitti 9.6.2017 13:21

Tässä elämässä ottaa se pattiin, että ensin kohdellaan ihmistä kuin roskaa. Ja sitten jos hän jostain kumman syystä masentuu, niin sitten sanotaan että tuo ihminen on ihan sekaisin ja ihmetellään että mistähän se johtuu. Ja sitten jos hän loppujen lopuksi ei jaksa enää ja lähtee elämästä niin toiset ihmiset päivittelevät että kylläpä oli hirvee teko ja miksi hän niin teki?

Joidenkin ihmisten täytyisi kyllä katsoa syvälle peiliin. En tarkoita kaikkia, mutta osaa...

Oon niin samaa mieltä. Kohdellaan meitä kyllä niin kuin oltaisiin jotain alempaa kastia.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 11.06.2017 klo 09:43

Joka paikkaa särkee. On yksinäistä. Pahat ajatukset mielessä... Tämmöstä tää elämä nykyään tuppaa oleen...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 11.06.2017 klo 10:27

Oon aivan loppu. En jaksais enää...☹️

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 11.06.2017 klo 17:16

Näimmä menny monologiks tää homma...

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 13.06.2017 klo 18:31

Oon vähän ihastunut. Kiva tunne.🙂 Ehkä sittenkin vielä jaksan...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 14.06.2017 klo 17:04

Ihastuminen on kyllä yksi kivimmista tunteista 🙂

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 15.06.2017 klo 06:40

Oon tässä miettinyt tätä omaa elämän menoo. Tää on välillä aika kaoottista. Käytän lääkkeitä väärin enkä voi sille mitään. Yritän nauttia nyt kesästä.

Olen ymmärtänyt että mulla on vakava sairaus. Jonka johdosta minun on vaikea opiskella tai tehdä työtä...

Olen myös tehnyt joskus itselleni pahaa, jonka seuraukset näkyvät vieläkin.

Tiedän että elämä on tärkeä asia, mutta olen myös miettinyt että jos siihen liittyy liikaa tuskaa niin onko se enää minkään arvoista?

Tällaisia mietteitä tänään...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 17.06.2017 klo 08:59

Mistä sä tykkäät eniten kesässä? Onko sulla jotain suunnitelmia, mitä meinaat tehdä?

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 17.06.2017 klo 10:16

No meen kavereilla käymään ainakin. Pelaan jalkapalloa ja käyn konserteissa. Ja otan tietty aurinkoa, jos sattuu paistamaan. 🙂