Seksistä pidättäytyminen

Seksistä pidättäytyminen

Käyttäjä J88 aloittanut aikaan 14.02.2010 klo 14:06 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä J88 kirjoittanut 14.02.2010 klo 14:06

Onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä, kuin minä?

Itse en halua harrastaa seksiä, koska olen kaikkea muuta kuin mitä naiset itse haluavat. Olen ujo, hiljainen, kokematon, todella pienikaluinen, minussa ei ole juurikaan miesmäisiä piirteitä, (esim. korkeita poskipäitä ja miesmäistä leukaa, joista naiset erityisesti pitävät miehen kasvoissa), minua ei koskaan sanottu tai kehuttu todellakaan komeaksi tai miesmäiseksi henkilöksi, jne.

Miesten pitäisi olla sitä ja sitä naisten mielestä. Pitäisi olla tietyllä tavalla miesmäinen, puoleensavetävä, komea ja seksikäs. Kun tajusin, etten ole sitä, niin meni myöskin seksihalut kokonaan. Koskaan en ole edes suudellut ketään naispuolista. Jätän seksijutut suosiolla niille, jotka sitä haluavat.

Tässäkään jutussa ei ole kyse mistään tulkintajutusta. Toiset miehet vain ovat miehekkäämpiä kuin toiset ja toiset vain vetävät naispuolisia henkilöitä enemmän puoleensa. Tietyt piirteet miehissä vetää naisia puoleensa ja samaten tietyt piirteet vetävät naisia miesten puoleen.

Aina naisten kehumat miehet ovat samanlaisia ja tietynlaisia. En todellakaan kuulu siihen joukkoon. Kukaan nainen ei ole koskaan osoittanut minuun minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta. Ja sen huomaa kyllä ulkonäöstä.

Mutta onko täällä muita henkilöitä, jotka pidättäytyvät seksistä jonkun syyn takia? Olisi kiva kuulla kommentteja.

Käyttäjä tew kirjoittanut 06.05.2010 klo 15:21

Tiitiäinen kirjoitti 5.5.2010 10:27

Mikään ei vetoa naiseen niin, kuin vahvan itsetunnon omaava mies. Ruikuttava valittaja vie äkkiä mielenkiinnon.

Eli ymmärränkö oikein, että esimerkiksi parinhaussa omat itsetunnon ongelmakohdat pitäisi peittää, että mahdollisuus pariutumiseen onnistuisi? Eikö tämä nimenomaan ole sitä epärehellistä esittämistä? Minä en ainakaan usko omien mahdollisuuksieni parantuvan mitenkään suuresti, jos lähtisin tuonne kadulle leikkimään, että omaan vahvan itsetunnon. Jos nainen tai muu ihminen ei pidä "ruikutuksestani" tai "valituksestani", niin se on hänen ongelmansa. Minä en ala ainakaan enää leikkimään epärehellistä sen takia, että saisin tehtyä paremman vaikutuksen muihin ihmisiin. En suosittele kyllä sitä kellekään muullekaan. Rehellisyys on kuitenkin aina kaikki kaikessa.

Käyttäjä Tiitiäinen kirjoittanut 06.05.2010 klo 17:58

Älkää sekottako machoilua, vaan itsetuntemusta, itsetuntoa. En tarkoita mitään pullistelua tms, vaan itsensä tuntevaa miestä. Tässä on nyt tullut pitkä lista miehiltä siitä, mikä naisia kiinnostaa, tämä on fakta yms. Jos koittaa sanoa jotain muuta, vastaus on, kyllä tietysti tuollaisia täällä liikkuvia naisia säälittävät miehet kiinnostavat kun he eivät muita saa tms. Yleisesti miehen pitää olla tälläinen blaablaablaa...pitää olla iso, tämä se niitä kiinnostaa...minä tiedän kyllä. Valtaosa naisista ei kauaa jaksaisi katsella maailman isomunaisinta miestä, jolla olisi näköä ja kokoa, jos hän koko ajan valittaa ja ruikuttaa siitä, miten valitsin hänet vain, koska hänellä on näköä ja kokoa, tms. No, jos varallisuutta olisi, saattaisi sitä ehkä sitten jäädä, jos edut olisivat hyvät ja hän olisi pois kotoa. my 2 cents.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 06.05.2010 klo 18:32

Kyllähän hyvää itsetuntoa tarvitaan, mutta yksinään se ei ratkaise vielä mitään. Ts. ei missään asiassa ratkaise pelkästään yksi asia.

Eli vaikka olisi kuinka vahva itsetunto ja käyttäytyisi kuin öykkäri, niin kuinka moni nainen olisi oikeasti kiinnostunut? Eli tuo itsetunto on yksi asia, mitä tarvitaan.

Ja sitä itsetuntoa on pikkaisen vaikeaa saada tällaisessa tilanteessa, jossa ei oikeasti ole mitään asiaa olla hyvä itsetunto. Hyvä itsetunto, mutta kaikki muu itsessä oleva on luotaantyöntävää (sekä sisäisesti että ulkoisesti), niin on ihan sama vaikka kaikki olisi luotaantyöntävää. Ei sillä yhdellä asialla vielä pitkälle pötkitä.

Esim. seksissä. Hyvää itsetuntoa tarvitaan, mutta eikö todellakaan mitään muuta? Eikö seksissä todellakaan merkitse mikään muu? Hyvä itsetunto kaiken muun hyvän päälle on yleensä se kaikkein paras. Jos miehessä ei mitään muuta hyvää ole kuin hyvä itsetunto, niin ei seksielämäkään mitään kovin hyvää ole.

Itsetunnolla päästään pitkälle, mutta jos esim. ulkonäkö, mikä merkitsee ensivaikutelmassa paljon, on pielessä, niin eipä hommasta mitään tule.

Koska miten muuten on mahdollista, että on joidenkin miesten luokse tulee naisia jopa tekemään aloitteen? Eikö yleensä odoteta, että miehet tekevät aloitteen? Eihän silloin ensivaikutelmassa vaikuta juuri muu kuin ulkonäkö? Kyllähän hyvä ulkonäkö on miehessä ja naisessa aina plussaa. Ei pelkällä sisimmällä pärjätä.

Moderaattorit sitten eilen eivät lähettäneetkään viestiäni tänne, mutta siinä kritisoin sitä, että miksi tällaisiin esittämiini asioihin ei kiinnitetä täällä huomiota. Yritän vaikka millä mitalla sisällyttää näihin viesteihin kysymyksiä, jotka sotivat teidän juttujanne vastaan. Miksi niitä ei noteerata?

Ehkä juuri siksi, että teillä ei ole niihin sopivia vastauksia. Ette halua vastata niihin, vaikka tietäisittekin asian olevan niin. Ette noteeraa niitä mitenkään.

Aikaisemmalla vastaavalla palstalla kävi myös niin. Esitin asioita, faktoja, argumentteja, jne. mutta kukaan ei koskaan milloinkaan suostunut kiinnittämään niihin mitään huomiota. Ehkä siksi, että tälläkin palstalla varmasti asioiden tiedetään ainakin osittain olevan niin kuin itselläni tällä hetkellä on.

Eli toivottavasti saisin näihin kysymyksiin oikeasti myös vastaukset. Toivon, että noteeraatte ne, koska väitätte koko ajan vastaan.

Miten on mahdollista, että on olemassa naisia, jotka menevät tietynlaisten miesten luo ja tekevät aloitteen ja miten on mahdollista, että tietynlaiset miehet etsivät seuraa, tekevät aloitteita, yms. mutta eivät seuraa kuitenkaan saa?

Tuossa on yksi erittäin hyvä kysymys. Kun kerran väitätte vastaan, niin kertokaa, miten tuo mahdollista.

Miksi tietynlaiset miehet saavat enemmän huomiota naisilta seksin ja parisuhteen saralla kuin muut muunlaiset miehet? Miksi jotkin miehet eivät saa seuraa naisten parista, vaikka kuinka yrittävät? Ovat kilttejä, mukavia, jne. Miksi?

Tulin tälle palstalle sen takia, että olisin saanut edes hieman myötätuntoa, tukea, ja kannustusta. Sen sijaan kaikki mitä kerron, väitetään vastaan, olennaisimpia juttuja ei noteerata millään tavoin, jne. Olen hylännyt kaikki huonot ehdotuksenne, koska niissä ei ole ollut ehdotettavaa. Pelkkää lohdutusta, joka ei perustu mihinkään tosiasioihin, mitään kannustavaa tekstiä ei ole tullut. Pelkkää vastaan väittämistä vaikka ei ole itse esittää mitään.

En todellakaan pidä lohdutuksesta, jos se ei perustu mihinkään. "Älä luovu toivosta, toivottavasti alat pitämään itsestäsi," jne. Antakaa sitten aihetta siihen, jos kerran kannustatte.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 06.05.2010 klo 18:41

Aina jaksetaan kyllä väittää vastaan, vaikka kuinka tiedettäisiinkin jonkun olevan edes hieman oikeassa.

Miksi tällä palstalla ei kerrota esim. masentuneelle ihmiselle, että "olet väärässä, et ole masentunut, et tiedä elämästä mitään"? Niin, minulle kyllä väitetään niin.

No, onneksi itse tietää asioiden oikean laidan. Mitä minä täällä teille yritän enää sanoa. Faktat ja argumentit on teille kerrottu, ette vain halua nähdä niitä. Teillä ei ole ollut esittää itselleni yhtään mitään.

Ihmettelette sitten varmaan, miksi vihaan itseäni. Eipä täältäkään löytynyt yhtään syytä, miksi edes vähääkään välittäisin. Tai edes haluaisin välittää.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 06.05.2010 klo 20:41

En ole puhunutkaan mistään machoilusta, vaan juuri nimenomaan terveestä itsetunnosta.

Ja tarvitseeko miehen olla juuri se maailman isomunaisin mies? Miksi ei normaali riitä?

No ei varmaan jaksakkaan katsoa, mutta jos mies niiden muiden hyvien piirteiden vuoksi onkin vielä hyvällä itsetunnolla varustettu? Sellaisista miehistä naiset pitävät kaikkein eniten.

Eivät todellakaan kaikki miehet, joiden perässä naiset juoksevat, ole mitään machoilijoita. Tiedän monta tällaista erittäin fiksua miestä. On näköä ja kokoa, karsimaa, huumorintajua, persoonallisuutta, hyvää itsetuntoa, reilusti miehekkyyttä, fiksuutta, eikä todellakaan mikään ruikuttaja. Ja mikä on tulos? Naiset jopa menevät ja tekevät aloitteen tälle miehelle. Mies on ikäisekseen erittäin fiksun oloinen ja järkevä.

Toisin kuin eräät. Sitä tässä yritän sanoa, että mikään hyvä itsetunto ei enää tässä tilanteessa paranna tai huononna tilannetta. Pelkkä hyvä itsetunto ei riitä. Naisten makuun oleva mies, jolla on sellainen itsetunto kuin sinä tiitiäinen kuvailet. Eli juuri sellainen, mies josta naiset eniten pitävät.

Oma ruikutus taas ei huononna ainakaan omaa tilannettani millään lailla. Minua on sanottu rumaksi todella monelta taholta (ja kyllähän sen huomaa, kun vertaa komeisiin ja suosittuihin miehiin: ero on todella suuri. Tätä mieltä olen myös itse. Kasvoissani ei ole mitään miehekkäitä piirteitä, eikä mitään, mikä vaikuttaisi seksuaaliseen viettiin. Naiset ovat jopa kertoneet olevani ruma ja näitä naisia on erittäin paljon.)

Minua on arvosteltu omasta älyntasosta ja huomaan sen itsekkin. Joudun koko ajan vaikeuksiin älynpuutteeni vuoksi. Se on vaikeuttanut minua koko kouluajan, opiskeluajan ja töissäoloajan. Eikä se arvostelu, vaan ne virheet. En osaa päätellä asioita, jokapäiväisessä keskustelutilanteessa joudun vaikeuksiin, kun en tajua asioita, koulusta tuli huonoja arvosanoja älykkyyden puutteen vuoksi, normaalia maalaisjärkeä en osaa käyttää, kun en tajua asioita, töissä muut saavat joka päivä korjata virheitäni työnantajaa myöten, jne.

Penikseni on erektiossa 7 senttiä. Mitä sellaisella tekee seksin suhteen? Seksiin kuuluu myös yhdyntä, eikä sitä tällaisella voi harrastaa, ainakaan niin että siitä kumpikaan nauttisi. Ja onhan penis myös olennaisesti seksiin kuuluva, joka kiihottaa naisia. Tuollainen ei kiihota ketään. Dildot sun muut ovat nimenomaan apuvälineitä, mutta eivät korvaa aitoa penistä. Kuten myöskään robotti ei korvaa aitoa ihmistä.

Huumorintaju on piirre, jota on tai ei ole. Itselläni ei ole. Koskaan en ole saanut ketään naishmistä nauramaan, koska minulta puuttuu tilannekomiikkataidot ja huumorintaju. Lähes kaikki naiset pitävät siitä, että heidät saa nauramaan. Saanko minä? En.

Karismaa ja persoonallisuutta minussa ei ole nimeksikään. Olen erittäin tylsä ihminen.

En omaa edes tavallisia kanssakäymistilanteita. En ole luonteva puhuessani ihmisille. En omaa edes mitään small talk juttuja. Näidenkin asioiden takia ihmiset etsivät sitten jonkun muun keskustelukumppanin. Jään aina taka-alalle.

Miehekkyyttä ei ole kropassa eikä sitä ole myöskään sisällä. Ja olet oikeassa. Olen totaalinen ruikuttaja.

Seksin saralla en osaa mitään. Minulta puuttuu kaikki viettelemistaidot, kiihottamistaidot, ym. Eikä tilannetta paranna yhtään olematon penikseni.

Hyvää itsetuntoa itselläni ei ole nimeksikään, eikä sitä enää tässä tilanteessa tarvitsekkaan. Kaikki muut asiat ovat täysin päinvastoin kuin pitäisi. Hyvällä itsetunnolla ei ole enää tässä tapauksessa mitään väliä, jos mies on muuten täysin luotaantyöntävä. Nuo keskustelutaidot ehkä voi oppiakkin, mutta ei pelkästään niilläkään mitään ratkaista parisuhteen tai seksin saralla. Sitä voi olla mestaripuhuja ja erittäin hyvä keskustelija ja small talkkaaja, mutta naiset kiertävät silti kaukaa.

Kuten viestin alusta näitte, millainen mies on naisten suosiossa koko ajan. Olen oikeastaan juuri päinvastainen. En omaa niitä piirteitä, joista naiset pitävät. Sisäisiä asioita on turhaa enää yrittää muuttaa, jos ulkoisetkin ovat näin pielessä. Kuten huomaatte, myös tuolla toisella miehellä on sekä ulkoiset että sisäiset asiat kunnossa. Tulos on sitten aina sen mukainen.

Toisilla on niitä hyviä piirteitä ja ovat naisten mieleen ja toisilla sitten taas ei ole, eivätkä täten ole sitten suosiossa.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 06.05.2010 klo 20:56

Ja tuohon vielä, kun joku kysyi, että tarvitseeko sitä olla mies, jonka perässä naiset juoksevat. Ei, mutta kyllähän se jotain miehestä kertoo, jos jo naiset yrittävät iskeä ja tekevät aloitteen. Ja kun muut naiset huomaavat, että mies on suosittu, niin totta kai muutkin ovat miehen perässä.

Toiset miehet vain saavat naisten huomiota ja toiset eivät. Sopiva paketti sekä sisäisiä että ulkoisia asioita on aina ollut se kaikkein paras.

Tämäkin esimerkin mies saa joka paikassa naisten huomion. Ei välttämättä mitään seksiä mielessä, vaan että mies on viehättävä. Tämän miehen kanssa on mukava keskustella, jne. On huumorintajua, karismaa, ulkonäköä, runsaasti seksikkyyttä ja miehekkyyttä, fiksuutta, jne. Koko tämä paketti saa aikaan sen suosion. Totta kai sitten baareissa naiset haluavat tämän miehen kanssa sänkyyn, jne. Tekevät aloitteen, jne.

Että eihän kyseessä mikään sattuma ole, vaan päivänselvä asia.

Itseäni ei ole suotu tällaisilla piirteillä, joten en halua olla mitään seksiä tai parisuhteita lähelläkään. Jätän ne suosiolla muille ihmisille. Itse en onnistu saamaan yhdeltäkään etsimältäni naiselta seuraa, toisilta se onnistuu joka paikasa minne menevät.

Joku tuolla aiemmassa viestissä kertoi, että tällaiselta mieheltä voi kysyä, mitä iskurepliikkejä he käyttävät. No, voi sitten kysyä, että missä ovat ne muut piirteet, joilla naisia isketään. Pelkällä repliikillä kun ei tehdä yhtään mitään. Tätä en ole edes kysynyt, eikä siis tarvitsekkaan. Koko mies on sellainen, joka viettelee naiset ja saa heidän huomion. Tämä henkilö ei kuitenkaan ole kaverini, tuttava pikemminkin.

Eikä kaikkien miesten tarvitse edes käyttää mitään repliikkejä, kun naiset jo tulevat tämän luo tekemään ne.

Käyttäjä silentdespair kirjoittanut 06.05.2010 klo 20:58

Minä en myöskään enää jaksa tulla tänne lukemaan valituksia ja oletuksia siitä mitä naiset haluaa.

Enköhän minä naisena pysty vastaamaan (tiedä) itsekkin, ilman, että joku muu sen minulle kertoo, koska on "lukenut sen jostain tuloksista/kuunnellut naisten juttuja".
Täällä on esitetty niin päättömiä juttuja, jotka eivät ainakaan minua koske millään lailla.
Millaisten naisten juttuja sinä sitten oikein kuuntelet? Mitähän ikäluokkaa nuo ko.naiset mahtaa olla? Täysin vieraita juttuja. Enkä myös (vaikka nainen olenkin) lue yhtikäs mitään naistenlehtiä tms. näkeehän ne otsikotkin jo lehden päältä, että huh huh mitä potaskaa... En sellaisia halua lukea/ole kiinnostunut.

En myöskään ymmärrä miksi aloittaja valitat, kun oma ulkonäkö ei natsaa, ei ole naista jne. Mietippä miten hyvin sulla on kaikki muut asiat; terveyttä, oma asunto, TYÖPAIKKA, harrastuksia, ei turhanpäiväistä luppoaikaa, kavereita, hauskanpitoa baareissa, kiinnostavia harrastuksia mitä seurata yms.yms. Monelle ei ole puoliakaan näistä ja eivät silti valita!

Olet myös iältäsi niin nuori, että hädin tuskin "emännän otto iässäkään" vielä. Sinuna kuuntelisin nyt hieman itseäsi kokeneempia/vanhempia, kyllä he tietää mistä puhuvat ja heillä on sellaista elämänkokemusta jota sinä et ole vielä pystynytkään saamaan (varmaan vaikea kuvitella) mutta totta se on.
Mitä sitten vaikka sinulta olisikin mennyt muutamia vuosia ns."hukkaan" (=yksin elämiseen ilman parisuhdetta) joiltain menee puoli elämää ennenkuin löytävät jonkun sopivan johon luottaa ja jonka kanssa tunteet on molemminpuolisia, eivätkä ole katkeroituneet/vihaisia/syytä siitä ketään muuta eikä itseään.

Jotenkin ärsyttävää vaan kun jotkut hieman yli parikymppiset on olevinaan jo niin miehiä ja "tietävät" mitä naiset hakee, millaisia naiset on, minkä perässä ne on, mitä taka-ajatuksia niillä on, miten ne koittaa miehestä hyötyä, millainen ulkonäkö miehellä pitää olla jotta kelpaa jne.jne. Minä en ainakaan lue enää yhtään sellaista viestiä, jossa näitä "faktoja" kerrotaan! Kiitos ja näkemiin tämän viestiketjun osalta... 🌻🙂🌻

Käyttäjä J88 kirjoittanut 06.05.2010 klo 21:00

Ja vielä lisään, että tämä mies siis huokuu fiksua miehekkyyttä. Asiallista miehekkyyttä. Esim. miehekäs parta, mutta siistitty, ei mikään äijäheviparta. Fiksun näköinen parta.

Itsellä ei parta edes kasva, joten se siitä.

Kun puhutte niistä muista avuista niin mitkä ne sitten ovat? Jos ei ole mitään miehekkyyttä tai mitään, niin eipä asialle enää mitään voi. Piste.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 07.05.2010 klo 11:29

silentdespair

Ikäluokka on 20-35. Eli kyllähän tuo jo kertoo jotain. Eli itse kun olen 21-v. niin tuossa on aika paljon sitä vanhempaa porukkaa. Ja noita vanhempia naisihmisiä on sitten lukemattomia. Olin naisvaltaisessa työpaikassakin töissä ja epäselvyyttä asiasta ei ollut.

Turhaa on myöskään sivuuttaa minkään tutkimuksen tuloksia, kyllähän nekin jotain aina kertoo. Myöskin eri nettiketjuissa kerrotus jutut, niin eihän nekään pelkkää potaskaa ole, kuten ei tämäkään nettipalsta.

Ikääni on aina helppo vedota, että ei vielä tiedä näistä asioista mitään. Kuitenkin kun itse kokee asiat, niin siihen on turhaa enää kenenkään väittää vastaan.

Ja jos naiset itse kertovat, millaisista miehistä pitävät eniten, niin pitäisikö sitä sitten epäillä? Ihan turhaa alkaa enimmistön kertomuksiin väittämään vastaan.

Ja kuten äsken totesit, nämä asiat eivät kosketa sinua. Mutta en ole koskaan edes etsinyt kumppanikseni sinun kaltaistasi naista. Eli tässä onkin sitten se ero. Vaikket sinä olisikaan sellainen, niin se ei tarkoita, etteivätkö muut olisi.

Et varmaankaan ehtinyt lukea siitä tuttavastani, joka on erittäin suosittu naisten keskuudessa. Turha tuohonkaan on kenenkään täällä väittää vastaan, koska tunnen ihmisen ja tiedän mitä näen.

Enemmänkin olen pyytänyt tällä palstalla apua siihen, mitä voin enää tehdä tässä tilanteessa. Täällä on ainoastaan väitetty vastaan fakta-asioissa, ja kielletty kaikki mitä sanon. Miksi tässä ketjussa väitätte minulle vastaan, vaikka ette esim. kiistä jonkin nimimerkin masennusta?

Haluaisin siis apua tähän ongelmaan. En mitään vastaan väittämistä, jne. Se on ihan turhaa. Tällä palstalla ei vain jostain syystä ymmärretä sitä, että tietyt piirteet viettelevät naisia enemmän kuin jotkut muut. Ja että tietynlaiset miehet ovat suositumpia naisten keskuudessa kuin muut.

Juuri tähän haluan saada sitä apua, koska olen se luotaantyöntävä mies. Mitä tässä tilanteessa voi enää tehdä? Asiat eivät enää muutu konkreettisesti mitenkään. Itselläni ei ole niitä piirteitä. Joten olen sen takia luovuttanut ja vihaan sen takia itseäni. Ja haluankin vihata, koska ei ole mitään syytä olla vihaamatta.

Auttakaa siis tässä asiassa, älkääkä vängätkö vastaan. Se ei johda mihinkään, koska kyllä tässä maailmassa tiedetään mikä mkä on homman nimi. Tällä lohdutuspalstalla sitä ei vielä ymmärretä.

Tiedän, että tämä juttujen kertominen ärsyttää sinua, mutta näin se vain menee. Ulkonäkö vaikuttaa, sisäiset ja ulkoiset asiat vaikuttavat, jne. Koska olen sen itse kokenut, niin turha sitä on enää täällä kenenkään kiistää.

Käyttäjä Tiitiäinen kirjoittanut 07.05.2010 klo 12:38

Minusta on surullista J88, että koet kaikkien olevan sinua vastaan. Siitä ei ole kuitenkaan kyse. Latelet totuuksia siitä, minkälaisia miehia naiset haluavat ja sitten lisäät perään, että sinua kiinnostaa vain sellaiset naiset. Vaikka moni on yrittänyt sinulle sanoa, että maailma ei ole mustavalkoinen, ihmiset eivät ole mustavalkoisia, et kuuntele. Koet, että hyökkäämme sinua vastaan. Koet, että olemme kaikki täällä olemattomia luusereita ilman itsetuntoa ja mielipiteitä. Emme tiedä parisuhteista, koska olemme täällä.
Jos sinulle yrittää hieman avata tätä ihmissuhteiden suurta mysteeriä ja kertoa omista kokemuksista, mielipiteistä naisten näkökulmasta, latelet heti ison määrän faktaa jonka olet kaivanut jostain ja kumoat heti, että olemme väärässä ja koitamme vain lohduttaa kun tämä on lohduttamispalsta. Et saakaan sellaista vastausta kun olet toivonut. En voi muuta sanoa, kuin että naiset EIVÄT ole vain sitä, mitä kuulet ja luet jostain. naiset EIVÄT käyttäydy vain niin kuten kuulet ja luet jostain. Yhdyn silentdespairin kommentiin, että en jaksa enää roikkua tässä ketjussasi, koska se on ihan turhaa. Et selvästikään arvosta meitä, vaan pidät meitä luusereina ja huonompina ihmisinä kuin ne naiset joita niin kovin tavoittelet. Ehkä sinun pitää siis mennä niille palstoille kysymään ja kysyä sen kaltaisilta naisilta, joita koet haluavasi. Saatat silloinkin törmätä samoihin vastauksiin, kuin täällä.
En osaa antaa muuta vastausta, kuin säästä rahaa, mene kauneusleikkauksiin, peniksen pidennykseen, hommaa muskelit ja ala käydä salilla, syö stereoideja, lue ja opiskele taloutta ja bisnestä, käytä kyynärpäitä ja raivaa tiesi huipulle. Opetelle käytöstapoja, lue treffioppaita ja harjoittele systemaattisesti naisten iskemistä. Käy kampaajalla, meikkaajalla, styilistilla, hanki tekohymy, ota kaikki pikavipit ja lainat mitä löydät ja osta sillä egoa ja näellistä varautta. Kyllä niitä keinoja on muuttaa itseään ja omaa ulkonäköään. Ehkä sitten saat niitä naisia joita haluat. Toivottavasti sen jälkeen olet onnellinen. Toivottavasti sen jälkeen löydät rinnallesi jonkun etkä sittenkin jää yksin. tsemppiä

Käyttäjä J88 kirjoittanut 08.05.2010 klo 20:16

En olekkaan sitä mieltä, että maailma on mustavalkoinen, vaan tarkoitan tässä tapauksessa sitä, että tietynlaiset miehet ovat naisten suosiossa enemmän muut. Tämän sinä varmasti, tiitiäinen, itsekkin ymmärrät ja tiedostat. Eihän muuten olisi mahdollista, että se tuntemani mies saa naisilta koko ajan naisia ympärilleen.

Jos minä ohitan teidän lohdutuksenne, niin myös te ohitatte ne kertomani asiat. Koska niitä kokemiani, näkemiäni ja naisilta kuulemiani juttuja ette voi poistaa mitenkään. Maailma toimii niin ja piste.

Enkä väitä niinkään, että naiset toimivat AINA ja JOKA KERTA niin kuin kerron. On kuitenkin piirteitä, jotka viehättävät suurinta osaa naisista. Edes sinä et saa sitä muuttumaan mitenkään. Vaikka en kyllä tiedä, miten voit olla tässä asiassa eri mieltä.

Tietynlaiset miehet ja piirteet vetoavat enemmän naisiin, minulla ei ole niitä. Piste.

Kysyin myös sinulta, että miksi on mahdollista, että tämän mies vetää naisia puoleensa. Et vastannut kysymykseeni, mutta se on ihan luonnollista. Eikä se lopulta haittaakkaan. Onneksi tiedän itse tilanteen, miksi yritänkään avata sinun silmiäsi.

Ehkä siksi, että et todellakaan tiedä, miltä tuntuu olla naisten syrjimä. Ja katsoa muunlaisia miehiä, joilla riittää naisseuraa ja naisten suosiossa. Ette voi millään edes käsittää sitä. Ette käsitä millään, miltä minusta tuntuu tälläkin hetkellä, kun kaikki kiistetään. Joka paikasta saa kuulla millaisia piirtetä miehellä saisi olla, millaiset piirteet ovat parhaita, millaisista miehistä pidetään, jne. ja sitten vielä itse vielä kokea se omakohtaisesti. Nämä ovat faktoja, se on myönnetty ja nähty kaikkialla muualla paitsi täällä.

Olkaa te ihan rauhassa mitä mieltä olette, itsellä on erittäin suuri tuska tälläkin hetkellä. Jos se on kaikkialla muualla todettu tuolla maailmalla, niin olkaa te minun puolestani mitä mieltä olette. Mietin itsemurhaa ja itseni vahingoittamista.

En ole suosittu mies naisten keskuudessa, koska minulla ei ole sellaisia piirteitä, kuin naiset pitävät. Omakohtaisesti olen sen kokenut ja on saanut kokea moni muukin. Älkää tulko turhaan tällä palstalla väittämään vastaan, se on turhaa.

Kaikki omat KOKEMUKSENI kielletään. Kaikki mitä olen nähnyt ja kuullut ja omin silmin todennut, kielletään. Mutta kieltäkää. Totuutta ette voi muuttaa, ettekä saa keneltäkään pois. Olen omat kokemukseni kokenut, voitte kieltää ne, mutta se on turhaa.

Ja itselläni on siis naistyönantaja. Kerroin hänelle tänään, että haluan ero työpaikalta virheitteni takia. Valitin hänelle, ja hän sanoi, että kerro päätöksestä sitten maanantaina.

Mutta etkö tiitiäinen kertonutkin niin, että mikään ei vetoa naiseen kuin hyvällä itsetunnolla varustettu mies? Joten ruikutin hänelle, hän ei enää välitä minusta työntekijänä, koska minulla on huono itsetunto?

Eli maanantaina allekirjoitan eropaperit. Naisvaltainen työpaikka, mitä muutakaan enää voi. Ja sieltäkin olen kuullut ihan naisten mielipiteitä miehistä. Niitäkään ette voi ottaa minulta mitenkään pois.

Jännä juttu, miten esimerkkituttavanikin sivuutettiin kokonaan pois. No, samapa tuo enää. Onneksi itse tiedän tilanteen.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 08.05.2010 klo 20:37

Ja itseäni todellakin loukkaa ja satuttaa se, että omat kokemukseni kielletään. Ja totta kai, täällähän yritetään kannustaa muita. Mutta että näin päivänselvissä asioissa väitetään vastaan, on jo aika ennennäkemätöntä.

Enkä väitä, että naiset KÄYTTÄYTYVÄT AINA NIIN KUIN KERRON. Mutta on aika jännä juttu, että kun tältä palstalta poistuu tuonne ulkomaailmaan, niin tilanne muuttuukin aika lailla. Jännä juttu.

Eikä se, olkaa vain eri mieltä. Itse vain kannan erittäin suurta tuskaa oman itseni tähden. Olen naisten mielestä luotaantyöntävä, ja minua satuttaa erittäin paljon, kun näen muunlaisia miehiä naisten suosiossa. Olen erittäin masentunut tämän takia. Olen alkanut jo vahingoittaa itseäni. Ehkäpä sen takia, koska minua ei uskota TÄLLÄ PALSTALLA VAAN VÄITETÄÄN VASTAAN. Tulin tälle palstalle saadakseni edes hieman apua, mutta TÄLLÄ PALSTALLA MINUA EI USKOTA. MUUALLA KYLLÄ.

Muualla minua kyllä uskotaan, mutta se onkin sitten tämän palstan ulkopuolista. Ja huomatkaa TÄMÄN PALSTAN ULKOPUOLISTA: TYÖELÄMÄ, OPISKELUELÄMÄ, KAVERIPORUKKAELÄMÄ, kaikki muu, mikä ei liity tähän palstaan.

Olen erittäin väsynyt. Olen luotaantyöntävä, niin kuin on moni muukin. Jotkut sitten ovat muunlaisia ja heillä sitten naisia riittää. He ovat SEKÄ ULKOISESTI ETTÄ SISÄISESTI MIELLYTTÄVIÄ.

Kukaan tällä auttamispalstalla ei tietenkään usko minua (kuin tew, joka on kokenut saman kuin minä). Hänellekin väitetään vastaan, totta kai, koska tämä on auttamis ja tuki palsta. Aina ei kuitenkaan tarvitse olla niin sinisilmäisiä.

Kannan erittäin suurta turkaa sisälläni koko ajan. Koska olen luotaantyöntävä. En ole suosittu, koska sekä sisäiset ja ulkoiset asiat eivät ole miellyttäviä. Vihaan itseäni enemmän kuin mitään muuta.

Tällä palstalla ei vain nähdä tosiasioita. Että tietyt piirteet miehissä ovat miellyttävämpiä naisten silmissä kuin toiset. Ja että tietyt miehet ovat suositumpia naisten seurassa kuin toiset.

Jos ette usko, älkää uskoko. Mutta itse koen erittäin suurta tuskaa koko ajan.

Käyttäjä J88 kirjoittanut 08.05.2010 klo 20:47

Nyt olen jo aika paljon hajoittanut omia tavaroita, (pöytä, telkkari, tietokone melkein, tuoli, pyykkiteline).

Ottaa todella paljon päähän se, että TÄLLÄ PALSTALLA väitetään vastaan koko ajan. En tiedä, miksi se ottaa niin paljon päähän, ehkä sen takia, että kärsin koko ajan itsestäni.

En halua olla tällainen. Haluan vahingoittaa itseäni, koska en halua olla tällainen ihminen. Olen luotaantyöntävä omien piirteitteni vuoksi. Toisenlaiset miehet sitten miellyttävät naisihmisiä.

Ja onhan se ihan selvää, että vaikka maailma ei olekkaan mustavalkoinen, niin tietynlaiset miehet saavat suosiota enemmän kuin muut. Miksi tämä on TÄLLÄ PALSTALLA niin vaikeaa ymmärtää? Päivänselviä asioita.

Samaten kuin naisten puolella on naisia, jotka miellyttävät miesten silmiä enemmän kuin muunlaiset. Seksikäs mies ja seksikäs nainen. Valitettavasti suurimman osan mielestä seksikkyyttä on tietynlaiset piirteet. Niin ulkoisissa että sisäisissä.

Miksi sitä ei TÄLLÄ PALSTALLA ymmärretä? Miksi?

Käyttäjä Jude90 kirjoittanut 09.05.2010 klo 09:06

Ymmärrän kyllä suuttumuksesi J88, koska olet niin vahvasti tuota mieltä. Mutta yksi asia minulla pisti silmään kun luin kirjoituksiasi. En ole lukenut kaikkia viestejä, mutta osan.

Sinä olet monta kertaa kirjoittanut, kuinka haluat tietynlaisen naisen. Oletan että tarkoitat viehättävää, mukavaa, yleisesti ottaen sellaista mukavaa pakettia. En haluaisi olla taas yksi niistä, joka väittää vastaan tjv., mutta minun on pakko sanoa tähän jotain.

En ole itse kovin kaunis, mutta kuitenkin joskus nätiksi ja kivaksi kehuttu. Luonnettani sen sijaan on kehuttu enemmänkin, ja se, että olen fiksu on saanut jotkut kiinnostumaan minusta. Ja olen löytänyt miehen, joka ei ole vastaa stereotypista komeaa miestä, mutta on kuitenkin kivan näköinen ja suloinen - ainakin minun silmissäni. Hänellä on myös upea luonne. Olen siis löytänyt vertaiseni.

Jos olet koskaan katsonut kadulla pareja, huomaat varmaan usein, että kauniit löytävät toisensa? Näin se menee useimmiten. Kaunis ihminen on tietoinen ulkonäöstään ja ei hyväksy ketä tahansa rinnalleen (ei tietenkään päde kaikkien kohdalla).

Ymmärrän että yleensä miehet haluavat naisen olevan kaunis, mutta miksi sinä asetat sellaisia vaatimuksia naiselle, jos et luota omaan ulkonäköösi ja viehätysvoimaasi? En haluaisi yleistää, mutta valitettavasti ihmiset joilla on ulkonäköä tietävät usein sen hyvin ja torjuvat huomionosoitukset niiltä jotka eivät ole tarpeeksi hyviä heille heidän mielestään.

Minusta sinun kannattaisi unohtaa ulkonäköasiat hetkeksi ja yrittää reippaasti tehdä tuttavuutta naisten kanssa, mieluummin muualla kuin baareissa. Baarit ovat vihonviimeinen paikka parinhakuun! Siellä jylläävät kovin pinnalliset arvot, usko pois. Etsi tutustumismahdollisuuksia sen sijaan töistä, harrastuksista, tai vaikka internetinkin kautta.

Olemme molemmat parikymppisiä, ja voin sanoa että tässä ikäluokassa kumppanin haku on monilla vielä kovin pinnallista. Monet kiinnittävät huomiota enimmäkseen ulkonäköön, vaikka luonne lopulta ratkaisee tuleeko suhteesta yhtään mitään. Se muuttuu yleensä iän myötä, varsinkin jos joutuu yhä uudelleen ja uudelleen pettymään suhteissaan jotka alkavat pelkän ulkonäkösyihin perustuvan viehätysvoiman takia. Jos sinua on haukuttu rumaksi sun muuta, olen pahoillani siitä. Nämä ihmiset ovat olleet ajattelemattomia ja saisivat hävetä.

Ajattelet varmaan siellä nyt että hyvä minun on sanoa kun olen suhteessa ja jos minua on kerta nätiksikin kehuttu... No, ei minullakaan aina niin helppoa ole ollut. Kärsin teini-iässä aknesta, ja isäni lyttäsi itsetuntoni niin alas, että pidin itseäni todella rumana hänen haukkujensa takia. Minua on myös kiusattu koulussa ulkonäköni takia. Vieläkin minun on vaikeaa uskoa, että jonkun mielestä olen rakastettava, mutta pakkohan se on ajan kanssa uskoa. Silti se on yhä minulle vieläkin vaikeaa, koska olen pienestä pitäen saanut kokea koulussa ja myöhemmin isäni taholta ettei minua hyväksytä tällaisena kuin olen.

Toivon sinulle kaikkea hyvää, toivottavasti viestini ei ärsyttänyt sinua hirveästi. Vaikka väitinkin vastaan, ymmärrän sinua ainakin jotenkin. Tiedän ettei ole helppoa elää maailmassa jossa ulkonäölle on asetettu naurettavat vaatimukset. Me kärsimme siitä kaikki.

Käyttäjä Tiitiäinen kirjoittanut 09.05.2010 klo 12:54

J88. Luulen, että tällä palstalla ymmärretään se erittäin hyvin. En usko, että kukaan kieltää tuskaasi ja tuntemuksiasi, tai sitä, että tuollaista ei olisi. Mutta on muutkain ja tällä palstalla (ehkä) ihmiset näkevät myös asiat laajemmin. Tukeudut niin kovin siihen, millainen ihmisen pitäisi olla. Lue sitä tewn palstaa, minusta hän on löytänyt jonkun totuuden siemenen, joka ainakin liikautti minua. Se on maailman vaikein ja hankalin asia, mutta itsensä hyväksymisestä kaikki lähtee. Se oma arvo on kaivettava jostain, vaikka se olisi kuinka vaikeaa. Muuta en osaa sanoa. En todellakaan halua, että hajoitat tavaroita ja teet itsemurhan tämän ketjun takia, joten lopetan kommentoimisen tähän. Kaikkea hyvää.