Se on vain elämää…

Se on vain elämää...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.04.2018 klo 14:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2018 klo 14:36

Hei.
Tänne voin kirjoittaa ja miksi et sinäkin elämään liittyvistä asioista positiivisia ja negatiivisia
asioita. 😟

Minulla on ollut mukava päivä. 😟 Olen käynyt ulkona tapaamassa ihmisiä, joita tuli
paikalle odotettua vähemmän. 😟 Olen hoitanut lemmikki kissaani ja käynyt suihkussa
sekä pessyt hampaani, joka on minulle ollut vaikeaa monesti, 😟 kärsin jonkinverran
ahtaanpaikankammosta hampaita pestessäni. 😟 Olen alkanut kirjoittamaan päiväkirjaa
asioista joita olen ajatellut tai joita on mielessäni ollut, ja tekemisistäni, 😟 kirjoitan
iltaisin mitä päivällä on tapahtunut ja mikä mieltäni on painanut. 😟

Käyttäjä kirjoittanut 25.09.2018 klo 08:53

Hei.
Olen taas koululla. Minulla on ongelma, tunne tuo kokoajan uusia kiusan aiheita elämääni. Aina sillä tuntuu
olevan jotain kiusaamisen aiheita. Yrittäessäni ajatella asioita tunne joka kiusaa minua sää minut pessimistisimmäksi kuin muuten olisin, ja kuvittelen tuon kiusanhengen yrittävän lopettaa kokoajan koulunkäymiseni. Se tuntuu olevan selvillä heikkouksistani ja käyttää sitä myös hyllyksensä, ja istuu painollansa harteillani, eikä ole kevyt.🌻🙂🌻 Ajattelen hänen persoonansa ajattelevan että olen väärässä kuin teen jotain enkä vain lepää.🌻🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 25.09.2018 klo 20:31

Hei.
Tämä on hyvä esimerkki tästä syystä tai toisesta olen jäänyt pois siitä työttömyydestä ja muista mitä mahtoivat olla pois. Olen koulussa ja haen ammattikouluun opiskelemaan ja saatan päästä sinne.
😍

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2018 klo 17:47

Hei.
Utopiat ja kiusanhenget ovat olleet viime vuosina paljon ns. Muualla. Nyt on maanpäällistä helvettiä ollut.
Uskon asioista sen verran että Rakkaus ei aina tehoa perusteluksi tai perustaksi suhteelle vaan joskus ylpeys on sitä suurempi ( miksi kaikki kiva ) voimavara. Ihmiset sotkevat muiden jutut ja se on stressaavaa.☺️❤️☺️
Etelä-Suomessa on...
☺️❤️☺️😍

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2018 klo 19:37

Hei.
Sain tänään tyynen ja rauhallisen olon aikaisiksi. Paljon asioita korjautui kuin itsestään ja olen tyytyväinen siihen. 😍 Mielestäni olen toiminut yli odotusten.☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 27.09.2018 klo 06:47

Hei.
Minulla on koulussa avoimien ovien päivä tänään. Menemme tutustumaan koulun eri oppiaineisiin.☺️❤️☺️
Olisin halunnut lähteä tutustumaan yhteen toiseen omiaan mutta minut puhuttiin ympäri ja menen sinne
Vasta lokakuussa kuin on toinen avoimien ovien päivä.☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 27.09.2018 klo 11:47

Pyydän anteeksi kirjoitusvirheitäni.

Käyttäjä kirjoittanut 27.09.2018 klo 18:56

Hei.
Mietin että jos ei onnistu niin hyvin kuin pitäisi, voisi onnistua paremmin ensi kerralla sitten. Kohta on syysloma ja saa itse keksiä tekemistä. Olen suunnitellut jo jonkin verran. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 28.09.2018 klo 08:55

Hei.
Olen taas koululla ja odottelen käytävässä tunnin alkua.😍
Tänään minulle tulee kotiini hoitaja käymään koulun jälkeen.😍
Mietin edelleen mitä kaikkea keksisin tekemistä syysloma aikana.😍

Käyttäjä kirjoittanut 29.09.2018 klo 05:37

Huomenta.
Kuuntelen radiota. 😍
Ajattelin lopettaa tänään taas kerran tupakoinnin kuin tupakat loppuivat.😍
Säästäisin siinä monta euroa. Ja tarvitsisin ne rahat muihin ostoksiin.😍
Puhuvat radiossa laulamisesta.😍

Käyttäjä kirjoittanut 30.09.2018 klo 10:38

Mukavaa sunnuntaita kaikille.
Kissani on kovin leikkimällä tuulella ja touhuaa kokoajan tassuinensa. 😍
Joudun katsomaan sen perään.😍