Se on vain elämää…

Se on vain elämää...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.04.2018 klo 14:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2018 klo 14:36

Hei.
Tänne voin kirjoittaa ja miksi et sinäkin elämään liittyvistä asioista positiivisia ja negatiivisia
asioita. 😟

Minulla on ollut mukava päivä. 😟 Olen käynyt ulkona tapaamassa ihmisiä, joita tuli
paikalle odotettua vähemmän. 😟 Olen hoitanut lemmikki kissaani ja käynyt suihkussa
sekä pessyt hampaani, joka on minulle ollut vaikeaa monesti, 😟 kärsin jonkinverran
ahtaanpaikankammosta hampaita pestessäni. 😟 Olen alkanut kirjoittamaan päiväkirjaa
asioista joita olen ajatellut tai joita on mielessäni ollut, ja tekemisistäni, 😟 kirjoitan
iltaisin mitä päivällä on tapahtunut ja mikä mieltäni on painanut. 😟

Käyttäjä kirjoittanut 01.08.2018 klo 12:35

Hei.
Lämpimät ilmat jatkuvat.
Hyvää jatkoa. 😍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.08.2018 klo 09:50

Hei, Jaanas.😍 lämpöä on ollut, ja taitaa olla vielä muutaman päivän. olen nauttinut. Kuten myös miehen ilmalämpöpumpusta.

Käyttäjä kirjoittanut 03.08.2018 klo 14:40

Hei.
Sisälämpömittari näytti 32 astetta, otin tuulettimeni esiin. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 04.08.2018 klo 08:26

Hei.
Tietokoneeni simahti lopullisesti. Näyttö ihan pimeä. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 05.08.2018 klo 15:23

Hei.
Olen maaseudulla saunassa syömässä Ja Kävin järvessä kastautumassa kuin en osaa uida. 🌻🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 07.08.2018 klo 22:54

Hei.
Minulla On tilanne päällä edunvalvonta byrokratian kanssa johtuen palvelusta lomien aikana.
En tiedä kenen puoleen kääntyisin kuin ihmiset ovat vaihtuneet.
Palvelun saamisen perusteet muuttuvat. ☺️❤️☺️ Täytyy huomenna yrittää soittaa.
Hyvää yötä.

Käyttäjä kirjoittanut 08.08.2018 klo 08:28

Hei.
Elämäni On täydellistä Kaaosta. Pitää tehdä kaikenlaista. En tiedä Onko minusta tähän kaikkeen.
☺️❤️☺️

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 08.08.2018 klo 12:34

Hei, toivottavasti edunvalvonta-asia selviää 🙂 Mukavaa kuulla että olet ehtinyt saunomaan ja järveen tänä kesänä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.08.2018 klo 10:43

Pääsin koulutukseen. Omniaan. Ammatilliseen koulukseen valmistavaan koulutukseen.
En pääse hoitoalalle. Haluaisin Hotelli Ja Ravintola alalle. Baarimikkona olisi kiva tehdä
Töitä. 🌻🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 12.08.2018 klo 18:36

Hei.
Pari päivää One Way missionissa kuuntelemassa Jumalan sanaa. ☺️❤️☺️

Käyttäjä Joie kirjoittanut 14.08.2018 klo 13:34

Onnea opiskelupaikasta, tosi hienoa! 🌻🙂🌻 Alkaaks sulla jo nyt elokuussa vai vasta syyskuussa? One Way Mission on mullekin nimenä tuttu, ehkä oon joskus kuunnellu netistä jotain opetuksia... mitä pidit heidän kokouksista?

Käyttäjä kirjoittanut 16.08.2018 klo 19:59

Hei Joe.
Koulu alkaa 20.8 eli ensi maanantaina. 🌻🙂🌻 One Way Mission oli ihan hyvä kokemus. Siellä
Selviteltiin Raamatun sisältöä. 🌻🙂🌻 Oma Raamattuni kaipasi siivousta Ja olen nyt tyytyväinen
Sen sisältöön. 🌻🙂🌻 En yleensä käy hengellisissä tilaisuuksissa. 🌻🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 17.08.2018 klo 13:29

Hei taas.
Minulla On ongelmia palvelun suhteen. Kela. Posti. Edunvalvonta. ☺️❤️☺️
Maanantaina kouluun. Viikonloppuna vielä voin tehdä niin kuin haluan. ☺️❤️☺️

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 17.08.2018 klo 15:36

Hyvää viikonloppua ja koulunalkua! Minä lähden viikonlopuksi patikoimaan 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 18.08.2018 klo 06:39

Hei.
Aamusta vähän hankala olo.. Mielikuvitus kulkee outoja teitä... Näen välillä näkyä eläinrääkkäyksestä...
Aurinko tuli lopulta esiin... Pääsee päivä alkamaan...
Hyvää viikonloppua kaikille... 😍