Se on vain elämää…

Se on vain elämää...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.04.2018 klo 14:36 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.04.2018 klo 14:36

Hei.
Tänne voin kirjoittaa ja miksi et sinäkin elämään liittyvistä asioista positiivisia ja negatiivisia
asioita. 😟

Minulla on ollut mukava päivä. 😟 Olen käynyt ulkona tapaamassa ihmisiä, joita tuli
paikalle odotettua vähemmän. 😟 Olen hoitanut lemmikki kissaani ja käynyt suihkussa
sekä pessyt hampaani, joka on minulle ollut vaikeaa monesti, 😟 kärsin jonkinverran
ahtaanpaikankammosta hampaita pestessäni. 😟 Olen alkanut kirjoittamaan päiväkirjaa
asioista joita olen ajatellut tai joita on mielessäni ollut, ja tekemisistäni, 😟 kirjoitan
iltaisin mitä päivällä on tapahtunut ja mikä mieltäni on painanut. 😟

Käyttäjä kirjoittanut 23.08.2018 klo 05:21

Hei taas.
Koulu alkoi hyvin. Eilen jäi ekan kerran läksyt tekemättä ja lähetin opelle aiheesta sähköpostia.
Minulta unohtui myös kysyä.mihin huoneeseen piti saapua aamulla. Tälläistä sattuu kuin menee
Kouluun. Nykyisin Nukun aika huonosti yöni. Sitten nukun päikkäreitä kotiin tultuani.
Kissani On sopeutunut hyvin koulunkäyntiini. Kaikkea hyvää jatkossa. T. Jaanas. 😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.08.2018 klo 23:54

Onnea koulupaikasta. Kyl se siitä lähtee menemään....

Käyttäjä kirjoittanut 25.08.2018 klo 08:48

Kiitos saloka.
Eka viikko koulua takana. Viikonloppu eikä tekemistä. Kissani lohtunani. Pitäisi pitää vähemmän
Tai lopettaa kokonaan.. Ja siivota kotonaan...

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2018 klo 15:15

Hei
Viikonloppuna siivosin Ja veljeni kävi kylässä.
En tiedä ymmärränkö tätä. Miksi tätä on näin vaikeata kirjoittaa.

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2018 klo 07:04

Hei taas kouluun. 😍

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 28.08.2018 klo 19:07

Hei jaana ☺️❤️ Mikä tekee kirjoittamisesta vaikeaa? Toivottavasti nukkuminen on helpottanut nyt kun koulua on mennyt jo muutama viikko 🙂 (tai voihan se olla, ettei huono-unisuutesi tuossa taannoin liittynyt koulunaloitukseen mitenkään.)

Käyttäjä kirjoittanut 19.09.2018 klo 06:40

Hei ja huomenta.
Tänään koulua ja psyk. Poli. Sain uuden älypuhelimen. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 22.09.2018 klo 19:24

Hei.
Psykiatrini vastusti ura suunnitelmiani lääkärinlausunnossansa. 😍
Joudun katsomaan uuden uran. Taas pitää hakea uuteen paikkaan koulutukseen. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 22.09.2018 klo 20:01

Mietin * miksi on näin kamalan hankalaa kirjoittsa kynällä paperille?😐
Voisinko tehdä jotain vain tämän kaltaiselle asialle tai asioille joiden kirjoittaminen kynällä paperille ei minulta onnistu?😍
Tänne en niitä enää tuo.😍

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2018 klo 17:23

Hississämme asustaa piruileva henki joka antaa ymmärtää että kävelen käsillä. Taas käydessäni ulkona
Tupakalla takaisin sisään tullessani käveli jonkun muun käsille. Se on outo tunne kuin tietäisin sen itse.
Vaikka olen asioista kovin paljon epätietoinen. 😐 😑❓

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2018 klo 20:10

Moi.
Välillä sekoilen mielikuva-ja tunnemaailmassa. Outojen olleeni sekamelskassa. Ei mitään järjellä selitettävää.
Koen tuolloin ylitsevoittamattomia outojaoloja. Joita yrittäessäni ymmärtää joudun ojasta allikkoon ja kuusesta katajanoksille. Se on toinen todellisuus.
Muuten menee ihan hyvin ja mielikuvitus tekee kepposiaan. Havunneulasten seasta löydän oman kullan aina. Missä lienee mennyt yliymmärrykseni? ☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 23.09.2018 klo 20:39

Moi.
Hyvää yötä ja kauniita unia oman kullan kuvia. Hyvää yötä ja kauniita unia oman kullan kuvia. ☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 24.09.2018 klo 07:20

Ehdottomasti parempaa päivää kaikille.😍

Käyttäjä kirjoittanut 24.09.2018 klo 08:05

Hei.
Olen kouluun matkalla bussilla. Ajattelin kirjoittaa vähän. Ilma oli jo syksyisen viileä. Odotellessani bussia tuli mieleeni etten menisi sillä bussilla jolla yleensä menen. Ja menin toisella bussilla. Meinasin myöhästyä jatko vuorosta.☺️❤️☺️

Käyttäjä kirjoittanut 25.09.2018 klo 06:29

Eilen sain kamalan paniikkikohtauksen.☺️❤️☺️
Tänään olen turvallisemmalla mielellä. ☺️❤️☺️