Riittämättömyys…

Riittämättömyys...

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 03.10.2018 klo 06:45 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 03.10.2018 klo 06:45

Huomenta ja mukavaa viileää päivää.
Välillä on olo viime aikoina ollut kovin tasaantumaan päin ja mielialat ovat pysytelleet kurissa, mutta
olen ihan väsynyt tullessani kotiin koulusta ja minua vaivaa alakuloisuus. En koe olevani riittävä siinä
mitä teen. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 16.02.2019 klo 10:16

Kiitos soroppi.
On kiva kuin joku huomaa ja huomioi, Olet tervetullut.😍
Minulla on nyt lomaa viikonloppu+ ens viikko. Mietin mitä tekisin tämän ajan? Enkä oikein
keksi mitään tekemistä, joten taidan ottaa rennosti, vältin tahallisesti suunnittelemasta
loma-ajaksi mitään tekemistä, koska ajattelin ottaa levon kannalta, sitä tässä tarvitsee. 😍
Kuitenkin Lenkkeilen ja käyn kirjastossa. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2019 klo 08:10

Olen yliherkkä mustasukkaisuudelle. Sairastellessani kuulen ja näen aistiharhoja siitä
että minua tarkkaillaan. Tekemiseni eivät kuulu enää minulle, vain aistiharhoille
jotka yrittävät uskotella itselleen uskollisuutta.😍

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2019 klo 13:45

Minulla kävi vieraita kylässä. Tunnen olevani kuin tarkkailun alla. Mitä olen tehnyt?
Ja mitä jättänyt tekemättä? Laitoin tietokonettani, nyt siinä pitäisi olla aina hyviä kuvia. 😍

Käyttäjä kirjoittanut 17.02.2019 klo 20:47

Olisin halunnut mennä leffaan ensi viikolla katsomaan The Favourite mutta näytökset
ovat täyteen varattuja (pari vapaata paikkaa eri päivinä), ja soitin ystävälleni että hän
voisi varata paikat, mutta en tiedä saako hän yhtään paikkaa. Hän lupasi katsoa sitä
sitten myöhemmin, katsoin että sinne oli tullut yksi päivä lisää täyttä sekin. 😍
Odottamalla sinne saattaa tulla lisäpäiviä, kuten ensi viikonloppuna.😍

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2019 klo 10:41

Ystäväni sai varattua 2 paikkaa the favourite näytökseen eilen illalla. Jeeeh. 😍
Tänään leffaan. jeeeh.
😍

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2019 klo 10:20

Hei.
The Favourite oli vaikuttava leffa, kannattaa katsoa. Siinä vallankäyttö sai uudenlaiset
piirteet, ikääntyneen kuningattaren palvelemisessa. 🙂👍 Leffan jälkeen olin hämilläni. 🙂👍
En oikein päässyt leffan tunnelmasta ulos. 🙂👍
Ajattelen nyt äitiäni, joka oli omassa kodissansa kuin kuningatar hovissansa. 🙂👍
Ja vallan toisenlaista käyttöä. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2019 klo 11:48

Kerron tarinan;
Isäni oli Tuuri Juoppo, ja juomaputkiensa aikana kovin hankala kaveri, vaikka oli hän selvinpäin ollessaan kovin hankala kaveri toisinaan, jos hänellä oli päähänpinttymiä.
Hänellä oli tapanansa juopua ja pitää meteliä itsestään myöhään yöhön, johtuen siitä
että hänellä oli kuulijoita. Usein hän humalapäissänsä loukkasi tahallisesti kaikkia. 🙂👍
Sitä hän selvittyänsä sitten katui kamalasti. 🙂👍 Eniten kuitenkin äitimme loukkaamista.

Käyttäjä kirjoittanut 19.02.2019 klo 15:49

Laitan ruokaa. Makaroonia ja jauhelihaa. En huomannut ettei minulla ole kananmunia.
Söin, hyvää oli.😍
Olin tänään ulkona, ilma on raaka, yllättävän kylmä. Ja vesilätäköitä joka paikassa. 🙂👍
En oikein tiedä miten suhtautua roskaautoon joka seisoo keskellä jalkakäytävää. 🙂👍
Oli oikeestaan aika paljon ihmisiä liikkeellä, monet näyttivät eksyneiltä. 🙂👍

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.02.2019 klo 22:29

Hei, Jaanas! 😍 Alkoholisti-isät ovat... - en tiedä, mitä sanaa käyttäisin - ... pahoja. Mun isä joi liikaa. Oli väkivaltainen. Hakkasi äitiä. Huusi. Aiheutti pelkoa... Voin varmaan edelleen huonosti hänen takiaan. (... osittain hänen takiaan...)

Miltä sinusta tuntuu, kun isäsi oli tuuri juoppo? (Vai onko hän vielä elossa?)

JP

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2019 klo 08:41

Hei JP.
Koin monia vuosia kaunaa ja vihaa isääni kohtaan sen tähden miten hän kohteli minua. Nykyään olen jopa kyennyt antamaan anteeksi joitain asioita, mutta vielä minä olen välillä äkäinen heidän haudallensa, siis vanhempieni. On asioita joita on lapsena vaikeata sulattaa, ne menevät vain ylitse ymmärryskyvyn, kuten se etten kyennyt salaisuuksiini, vain ne olivat kaikkien perheenjäsenten tiedossa, isäni ryypättyä salaisuudet pois elämästäni. 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2019 klo 17:55

Mitä varten kuluttaa itseänsä turhanpäiväisiin " Vihan tunteisiin " kuin voisi antaa anteeksi ja unohtaa. Mennyt on mennyttä, eikä se koskaan palaa. ☺️❤️☺️
Muistan kuitenkin kuinka paljon " Vihaa minussa oli " kuin harkitsin kaikessa rauhassa puukottavani " Isääni "

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2019 klo 12:22

Käsitän ettei sellaista kuitenkaan tapahtunut. Olin vain fiilistellyt faijani viinapullot ja sydänsairaudet, mutta olihan se ihan liikaa minulle. 😯🗯️

Käyttäjä kirjoittanut 21.02.2019 klo 18:32

Tässä talossa asuu yksi nuori mies joka ottaa välillä aika paljon alkoholia ja jotain muuta, joka tapauksessa hän unohti kerran kissansa rappuun, ja minä otin sen talteen minun luokseni. Laitoin ilmoitustaululle ilmoituksen että on löydetty kissa, omistaja voi tulla kyselemään sitä minun osoitteestani. Tuo nuori mies tuli nolona krapulassa kyselemään kissaansa. Siitä seurasi että joka kerta kuin hän on kännissä, hän minut nähdessänsä muistaa kuinka minä pelastin hänen kissansa. Hän oli kertonut äidillensä siitä, ja hänen äitinsä sanoi minulle kerran että ai niin sinä pelastit meidän kissan. 😍
Kävin äsken postilaatikolla viemässä postikortteja, ja matkalla juttelin yhden tässä talossa asuvan pariskunnan kanssa. Luulivat etten tiedä millä bussilla minä pääsen perille. 😍
Nuo postikortit matkustavat ulkomaille asti, lähtevät huomenna matkaan. Välillä on kiva lähettää monta postikorttia kerralla, ja aina on toivoa että niitä myös itse saisi. 😍
Tänään on ollut ihan onnistunut päivä. 😍