Pelkona syöpä (luulotautiset!)
Tiedän, että täällä on muitakin luulotautisia joten tulkaa jakamaan huolet minun kanssa!
Aina auttaa tietää, että muillakin on tätä samaa inhottavaa ja voimia vievää ”sairautta” mitä lie onkaan.
Itselläni nämä pelot liittyy oikeestaan aina väistämättä syöpään. Ihan sama oireista tai paikasta riippuen niin olen varma, että minulla on syöpä… olen nyt tähän mennessä luullut sairastavani, rintasyöpää, melanoomaa, sarkoomaa, imusolmukesyöpää ja muita vakavempia sairauksia.
Rintasyövän pelon tosiaan ymmärrän itselläni koska äidilläni oli se.
Tällähetkellä pelkään jotain syöpää koska alaselkäni on tosi kipeä välillä ja omasta mielestäni siellä on parikin suht isoa pattia, tosin saatan liiotella.
Olen kuitenkin ollut perusterve vähän päälle parikymppinen nainen, mutta tämä luulotautisuus vie minulta voimat ja se häpeän tunne kun joutuu rumppaamaan terveyskeskuksessa jatkuvaan (tosin nyt en ole kauhean usein käynyt) ja huomenna varaan taas ajan selkäni takia.
Olisi ihanaa kuulla muiden kokemuksia tästä. Olen itse jo pienestä asti pelännyt sairauksia ja ollut muutenkin aika herkkä kaikelle, että liekkö siitä johtuu.
Unelma ammattini olisi kuitenkin hoitoalalla, mutta en usko, että nyt kykenen tekemään töitä esim. sairaanhoitajana sairaalassa. (nykyään opiskelen lähihoitajaksi)