N. 12h unta. Vapaapäivä tuli tänään, kun tukari kipeenä. Laitoin pyykkikoneen pyörii ja otin vasta lääkkeet. Huomen pitäis raahautuu fysioon. Miten mahtaa linja-automatka mennä. Nyt jo ahdistaa mennä sinne.
Tyttö voi huonosti. Menee tutustuu yhteen terapiaan tänään. Toivon että heidän kemiat toimii. Sais tyttö jotain apua.
Isällä on kaik vissiin ok. Kattelee telkkarista tiedä ja voita-ohjelmia ja ratkoo niitä kysymyksiä ja tehtäviä. Siitä on tullu isälle tärkeä jokapäiväinen ohjelma.
Tänään taitaa mennä ruoka va makaronilla ja jauhelihalla. Siitä semmoinen sotkotus. Ei oikee jaksa nyt panostaa ruokaan. Jos 3 pvä sitä söis.
Tuttava on mikä on. Kai hänel jotenkin menee. Oli ottanut ekat yliannostukset, kun lääkkeet oli jaettu väärin. Onneks oli tullu va huonoo oloo.
Ite pidän im käsi kädessä. Näen ympärillä koko ajan erinlaisia vaihtoehtoja. Siinä tarvitaan 100%itsehillintää. Mut silti ajattelen sitä et miltä tuntuu puukotuksen uhreillla, siis miltä tuntuu se puukonisku ja kuolema. Vkl:na tos talon takana kerrostaloissa oli tapon yritys. Mietin, miksei tullu tänne, samalla ulko-oven ohi kulkiessa mietin mitä jos oven takaa olis joku rynnäkkökivärillä ja ampuis oven läpi mut tuusan nuuskaks. Miltä se tuntuu.
Ihan sairas ajatusmaailma tällä hetkellä.
Mut olen vankina täällä. En voi tehä itelleni mitään kun mulla on 2 ihmistä jollen halua sitä paskaa niskaan.
Kukat tarvis taas vettä. Ainakin osa. Mun kyyneleet ei taida riittää niiden juuristolle. Mut katotaan koska jaksan. Ehkä tänään tai vasta viikon päästä.
Tiskit tarvis hoitaa. Puhtaat laittaa kaappiin ja likaset koneeseen.
Eilen piti viä lakanat äitille, mut en jaksanu alkaa kerää niitä. Toin kyl äitiltä puhtaat. Mut tos ne eteisessä kassis viel on.
Eilen kaupas miettisin toscapiirakkaa, jos tekis. Mul pitäis olla aineksetkin. Mut saa nähä koska jaksan alkaa tekee.
Ehkä on parempi hoitaa tänää va pyykit ja ruoka. Muuten istua ja kattoo telkkaa....