Heräsin kesken unien siihen, etten tieny olenko pelissä vai en. Oli niin aidosti pelin sisällä ku olla ja voi. Nyt ku oon vähän aikaa ollu hereillä, alan tajuu mikä on oikein ja mikä on väärin. Että näin.
Päivällä tein juuressosekeittoa. Keitin muutaman lantun ja porkkanan, jotka äiti oli tuonut. Sit eri kattilassa keitin loput jauhopotut. Mun piti vielä eri (kolmanteen) kattilaan laittaa parsakaalia, mut se oli menny homeeseen. Perunat vatkasin käsivatkaimella todella löysään soseeseen ja porkkanat ja lantut sauvasekoittimella soseeksi. Porkkana / lanttuihin laitoin lopuksi perunasosetta ja suolaa. Kermaa mulla ei ollu.
Tyttö kävi alku illasta kokeilemassa kypärämyssyään. Piti lisää kerroksia tehä. Ne tein tytön lähdettyä ja nyt se on valmis haettavaksi ja käytettäväksi. Jatkoin sit tekee tytölle säärystimiä, jotka on vissiin jo puolessa välissä. Toivon va että niistä tulee kauniit ja käytetyt. Niitä tehdessä miettisin, jos tekis itellenikin säärystimet, nyt kun löysin oikean silmukkamäärän.
Tyttö näytti myös yhden pentueen pentuja, jota kasvattaja oli hänelle laittanut. Hän menee la kattomaan, jos vaikka ostaisi karvavauvan itselleen. Mä pelkään mun vanhempien reagointia. Mut tyttöni on vähän samanlainen ku mä, että se mitä halutaan, sen hankkii vielä jostain, keinolla millä tahansa. Eli tässäkin tyttö on koittanut montaa eri kasvattajaa ja resque koiraa, mut kaikilta tullu punaista valoa. Tällä nykyiseltä kasvattajalta, mille hän menee, on näyttänyt keltaista. Emme uskalla laittaa sitä vihreäksi, sillä mitään ei ole mustaa valkoisella. Lauantaina ehkä saamme tähänki vastauksen.
Mietin tässä, pitäiskö mun seikkailla netissä, vai alkaa puolittaa yhtä lankaa. Ei mua ainakaan väsytä ollenkaan enää. Pari tuntia tossa sainkin nukuttuu. Saa nähä oliko yöunet siinä. Tosin lukeakkin vois. Vois myös laittaa rentoutus tai rauhottumismusiikkia hiljaa taustalle, ettei ihan hiljaisuudessa tarvii olla. Tosin mulla tuntuu korvissa soivan kuohuvan joen ääni.
Mut mä taidan tästä kattoo onko jossain hienoo heijastinreppua myynnissä. Sellaista kaunista. Mul on silmissä, millaista haluaisin ja semmoista etin.