Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.07.2019 klo 13:14

Sain ku sainki keittiön ja eteisen imuroituu. Tosin lattiatasossa. Sain puoliks kukat kasteltuu. Tiskikone on tyhjennetty ja täytetty. Nyt oon niin loppu.

Kukat kastelen myöhemmin loppuun.

Nyt taidan va kerätä voimia sohvalla ja kattoo yhen ohjelman.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.07.2019 klo 16:52

Tytön vierailu ei sit menny niin hyvin mitä kuvittelin. Näin tytön monet viiltojäljet ja aloin itkee. Olen näin huono äiti kun en pysty suojelee omaa lastani. Viesteiltiin sen jälkeen. Tyttö vakuuttaa et kaik on ok. Tota mäkin teen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.07.2019 klo 19:07

Nyt äiti tuli tähän soppaan ja laitto välit poikkì. Saa nähä kuinka kauan on, ennen ku tullaan käärmeenlailla lirkuttelee.

Täällä päässä asiat on ihan sekaisin. Olen 3h itkeny melkein tauotta.

En tiä miten jaksan huomisen. Pitäis jaksaa lähteä ihmisten ilmoille.

Päätä sattuu itkemisestä. Mietin, jätänkö iltapalan syömättä.

Tuntuu et oon saanu kaikki vihaseksi. Vaan sen takii et huomasin jotain mitä ei pitäny ja sit ku en kerro äitille siitä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.07.2019 klo 20:21

Hei, Saloka! Miltä olosi nyt tuntuu? Eilen jaksoit paljon... Minä jaksoin viime viikolla. Mutta nyt on vaikeampaa. Olo on, että tahtoisin jonnekin muualle. Tuntuu yksinäiseltä. Kukaan ei vastaa puhelimeen tai soita. Ehkä mies, kun en ole häirinnyt häntä useampaan tuntiin.

Sain yöllä itikan tai mäkäräisen pistoja. Jalat kutisevat. Isot punaiset laikut. Otin lisää antihistamiinia, ja laitoin jäljille hydrokortisonia. Huomenna tapaan hoitajan. Ei taho... Haluaisin nukkua pois.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.07.2019 klo 16:09

Jardin Prive kirjoitti:
Hei, Saloka! Miltä olosi nyt tuntuu? Eilen jaksoit paljon... Minä jaksoin viime viikolla. Mutta nyt on vaikeampaa. Olo on, että tahtoisin jonnekin muualle. Tuntuu yksinäiseltä. Kukaan ei vastaa puhelimeen tai soita. Ehkä mies, kun en ole häirinnyt häntä useampaan tuntiin.

Sain yöllä itikan tai mäkäräisen pistoja. Jalat kutisevat. Isot punaiset laikut. Otin lisää antihistamiinia, ja laitoin jäljille hydrokortisonia. Huomenna tapaan hoitajan. Ei taho... Haluaisin nukkua pois.

-tyttö kysyy koko ajan, pärjäänkö ym.

-isä soitti, mikä on ihme. Hän ei sellai osaa enää puhelinta käyttää. Juttelimme eilisestä äiti jutusta. Isä on ainakin mun puolella.

-käytiin tukih. Kans kattomas lampaita ja kanoja. Lopuksi juotiin mehua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.07.2019 klo 21:08

Tyttö tulla tupsahti yllärikäynnille. Jotenki tuntuu että hä syyttää eilisestä itseään ja luulee et hänen täytyy huolehtii musta nyt. Vaikka kuinka kiellän.

Äiti on edelleen hiljaa. Mä oon edelleen hiljaa.  Äitin pitäis 5.pvä mennä saaristoajelulle tytön kans. Isän kerhot alkavat vissiin ensi viikolla. Mitenköhän tässä käy.

Mietin, tarvisko siskoo infota asiasta. En tiä. En jaksais taas itkee, mut en pysty pidättääkään.

Mul on pääs erinlaisia suunnitelmia. Hyviä ja pahoja. Miettisin jo viime vkl että lähen ruotsin laivalle. Ilman et puhun kenellekkään.

Mul on tosi paha olla.

Käyttäjä kirjoittanut 25.07.2019 klo 09:39

Hei saloka.

Onko välisi hyvät omaisiisi tai läheisiisi? Voitteko keskustella asioista? Miten äitisi huolehtiminen vaikuttaa sinuun? Voitko kertoa totuuden kunnostasi äidillesi?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.07.2019 klo 16:05

Pikemiten kirjoitti:
Hei saloka.

Onko välisi hyvät omaisiisi tai läheisiisi? Voitteko keskustella asioista? Miten äitisi huolehtiminen vaikuttaa sinuun? Voitko kertoa totuuden kunnostasi äidillesi?

- on mulla isän kans ihan hyvät välit, mut äitin kans ei tällä hetkellä. Laitoin äitille viestin 5. Pvä:stä, mut ei o vastannu siihen vielä. Vaikka kui sanonu äitil mis mennään, mut hän ei noteeraa sitä. Hänen mielestä olen terve ku pukki. Luulosairas ennemmin. Ketään muu ei saa sairastaa kun hän.

- laitoin ruuan tulemaan. Ootan makaronien kypsymistä.

*nyt on ruoka lautasella.

*kävin aamulla korvahuuhtelussa ja joudun menee ensi viikolla uudestaan

*kävin myös kaupassa ostamassa ruokaa. Sinne palo 50e, mut paljon sain tavaraa.

*heräsin jo 6lta tänään. Pitkä päivä ollu. Mun pitää miettii miten saisin sh oireilun vähemmäksi taas.

* mut nyt loppu ilta vaan ollaan....

• Muokattu kirjoittajan toimesta 5 vuotta, 4 kuukautta sitten. Syy: Lisäys
Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.07.2019 klo 20:16

13.5 h yöunien jälkeen jakso hiukan panostaa kotiin ja pesin pyykit, kuivat kaappiin ja pesin astiat. Siihen ne voimat sit menikin. Loppu illan olen va ollu ja kattonu telkkaa.

Äiti ei vastannu mun eiliseen viestiin. Olkoon. Mä katon jaksanko huomenna mennä isää tapaa. Tyttö menee taatan hiukset leikkaa.

Yks facekaveri kysy kuulumisia. Olin hämmästyny. Ollaan viimeks v. 16 nähty. Kerroin et kesä ollu vaikeaa.

Laitoin itteni yökuntoon jo. Otan tunnin päästä lääkkeet ja parin h jälkeen alan koittaa nukkumista..

Mietin täs, koska jaksaisin ottaa urakaksi ton kylpparin. Se on niin huonossa kunnossa jo. Mitä pikemmin, sitä nopeemmin on homma tehty. Täytyy kattoo onko huomenna semmoinen päivä että jaksais. Siihen menee monta tuntii ku ekana roudaa kaikki tavarat pois., pesee, odottaa kuivumista, roudaa tavarat takas. Onko musta siihen huomenna. En tosin tiä mis mun lattialakasimen sieni on. Jebau.

Käyttäjä kirjoittanut 27.07.2019 klo 16:51

Heisulivei. Ootko ollut ahkera? Itse en ole tehnyt oikeestaan mitään järkevää tänään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.07.2019 klo 19:04

En mä jaksanu siivota. On niin hikinen olla ja tuol vessas on viel lämpimämpää.

Isää kävin kattomassa. Tyttö oli mukana. Tyttö leikkas isän tukan lyhyemmäksi.

Kohta pian meen sänkyyn. Maha on hiukan kipee. Se möyryy. Ei oikee maha ole tykänny tästä kuumuudesta.

Huomenna saa olla va ja ma on isän hoito. Huomenna pitää taas kukat kastella.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.07.2019 klo 18:36

Suomen lämmpöennätys tältä kesää rikki. Onneks huomenna vähän viilenee jo. En jaksais yhtään enää näitä 30 helteitä.

En o saanu mitään aikaiseksi. No kastikkeen tein. En o kutonu. Olen vain kärvistelly sohvalla ja nyt sängyssä. Olen aika väsynyt, mut ei kehtaa viel ottaa lääkkeitä ja men nukkuu. Tuttu on sanonu mua hulluks, kun oon näin aikaisin sängys. Ehkä mä sit oon.

Selvis sekin, ettei huomenna ole isän vastaanottoo.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 28.07.2019 klo 23:42

Hei, Saloka! Täällä viileni jo tänään sunnuntaina huomattavasti. Sisällä kuitenkin pysyi vielä lämmöt mukavina. Tietenkin, jos ei pysty pitämään kaikkia ikkunoita ja ovia auki, voi tulla ihan liian kuuma. Mä oon ollut tämänkin päivän kotona shortseissa ja bikinin yläosassa. On ollut ihan ok olo.

On varmaan hyvä, ettei sun tarvitse mennä vastaanottamaan isääsi? Oletko päässyt äitisi kanssa sovintoon? Mun äiti on hankala. Ihan oikeasti. Kiukuttelee kuin kakara.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.07.2019 klo 11:58

Jardin Prive kirjoitti:
Hei, Saloka! Täällä viileni jo tänään sunnuntaina huomattavasti. Sisällä kuitenkin pysyi vielä lämmöt mukavina. Tietenkin, jos ei pysty pitämään kaikkia ikkunoita ja ovia auki, voi tulla ihan liian kuuma. Mä oon ollut tämänkin päivän kotona shortseissa ja bikinin yläosassa. On ollut ihan ok olo.

On varmaan hyvä, ettei sun tarvitse mennä vastaanottamaan isääsi? Oletko päässyt äitisi kanssa sovintoon? Mun äiti on hankala. Ihan oikeasti. Kiukuttelee kuin kakara.

- ei me olla viel äitin kans puheväleis. Isän kans olen.

* tulin just viileestä suihkusta. Oli se taas pelottava kokemus ku pari kertaa hengenahdistus tuli ja tuntu et taju lähtee. Mut selvisin.

*pitäis jaksaa hiukan siivota hiuka, kun huomenna tukihenkilö tulee. Tosin voin mä häätää heti sen uloskin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.07.2019 klo 16:20

En halua syä enää ikin mitään. En nyt, en huomen en vuoden päästä.

En o paljoo saanu siivottuu. Näillä mennään.

Mul on oloh. Ja keittiön ikkuna auki, silti liikkues hiki virtaa.

En jaksa enää....