vaikka kuinka olisi huono olo, päätin taistella sitä vastaan. Puhuin just tutun kanssa. Kerroin sille tosta mahasta. Pitkästä aikaa se kuunteli, eikä keskettänyt. EN kertonut oksentelusta. Tuttu sano et voi vitsi, eli kirosana. Viikko sit kun kerroin tytölle mahastani, kun hänellä on mahaongelmia. Hän mulle soitti yks päivä vessasta ja purki pahaa oloaan ja hämmennystään. Kerroin hänelle, että tiiän miltä susta tuntuu, kun mulla on tota joka päivä. Hän sit siihen, et miten sun suolisto kestää. Sanoin et hyvä kysymys. Äitilleen viitti sanoo, ku ei se ymmärtäis kumminkaan. Antaa hänen taistella isän mahaongelmien kanssa. Meillä siis on perheessä maitoallergia, ei laktoositon, vaan ihan suora koko maito. Mulla lisäksi maha ei hyväksy kauraa, ja äiti tuuppaa sitä kaurajätskii vaikka kiellän. Varmaan toi tomaattikin polttaa mun mahaani, en tiiä.
Yritän keksiä jotain kirjoittamista vaa, etten tuntisi tätä pahaa oloani. Käsityöt ei vie ajatuksia tarpeeksi kauas, telkkarikaan ei.
HUomenna ajattelin ottaa puuro linja. Syön 3 pvä riisipuuroa. Jos se rauhottais vähän tota mahaa ja suolistoa. Ja jos saisin hiukan sitä että söisin hiukan vähemmän.
Anteeksi että kirjoittelen ruokajuttuja ja mahajuttuja. EI mulla ole muitakaan oikee, kenelle näitä suollan. Saan vaan enemmän ajatuksia päähän, kun tänne kirjoitan ja jonkun rauhan tapaisen. Vaikka mun syömiset ei ole mitenkään ihmeelliset ja ehkä ravintoarvoltaan heikot, ni en ajattele sitä tällä hetkellä. Epäilen ettei mitkään ravintoarvot imeydy mussa tällä hetkellä, eikä oo pitkään aikaa imeytynyt. Onneksi tiistaine on b12 piikki, ni saan ees sitä vitamiinia. Olen miettinyt vitamiiniinien ostamista, mut syön myös foolihappoa, niin mikä vitamiini sopisi mulle. Silloin kun söin niitä nalle vitskuja, lopetin foolihapon. Sain siitä oireita heti, hermostollisia.
Ehkä tää kasvojen punotus ja aukimeneminen johtuu jostain vitamiinin puutteestakin, tai siitä että oon 3 pvä syönyt tomaattia. Oli kivaa aamulla peilistä kattoo ja hävetä naamaani. Niin ku koko kroppaani.
Sain isän istuinsuojan valmiiksi. Sanoin äitille että nyt pidän siitä tauon. Aloitin sinertäviä normisukkia tekee. Niistäkin tulee eripari sukat. Raidat vähän vinksalleen ja heikun keikun.
Mut mä taidan alkaa neuloo, kiitos