Tänään on ollut hiukan parempi päivä, eiliseen verrattuna. Sain kukat kasteltuu, isän toisiin sukkiin jarrut ja ruuan tehtyy. Ruuaksi keitin va makaronia ja paistoin jauhelihaa. Olokin on suht ok,pientä huonoo oloo ja päätä särkyy. Huono olo on vaan siitä että söin.
Hiukan ketuttaa, se miten mua kohellaan. JOudun lauantaina kattoo isää koko päivän. Mietin miten hän pärjää yksin sitten kotona, kun mä oon omassa. En mämuuta ku käyn siellä. Nyt vielä kun isä ei näköjään syö täällä kaupungissakaan oikee.Sanoin tänään äitille että varaa isälle sitten juotavaa. AI nii,sit on se siskon kissakin vielä. Kaikkimuut lähtee mökille talkoisiin. SIellä pitää varasto kaataa maantasalle. Isää ei voi ottaa mukaan.
Laitoin päivällä parvekkeen oven hiukan auki. On tullu hiukan raitista ilmaa koko ajan. Ehkäse on auttanut etten ole niin väsynyt. Mut sen huomasin, että mun täytyy alkaa noita teelajeja katella ja ottaa makuteet käyttöön. Tehä niistä ns. jääteetä. ALkaa toi kuuma/lämmintee jo hikoiluttaa meikäläistä ja se tekee tukalan olotilan.
Kattelin kukkiani taas,kun kastelin niitä. Nyt tohon yhteen kukkaan on tullu alku, yksikukka puhkasi nuppunsa auki ja siinä on yksi kukka monen nupun keskellä. Juurtumassa olevat kultaköynökset on hyvin juurtuneet ja sit toi yks kukka on kans hyvin juurtunut, missä on alku jo. Uusia lehtiä on tullut moniin kukkasiin. Onneks ne ei o paljoo kärsinyt tästä masisjaksosta.
Tyttö on edelleen sitä mieltä että en sairasta masennusta.Että sairastan jotain muuta mielenterveysongelmaa. En tiiä mitä siihen sanoa. TÄllä hetkellä dg on pitkittynyt masennus. TIedä sitmitä sekin tarkoittaa,muuta kun että eilen eipuhjennut masis, vaansiitä on kohta 20 vuotta.
Mun täytyy kattoo,jolleitä huono olo mene pois,ni tarviikomun mennä sohvalle maate. Ei o vaan kivaa koko ajan pelätä että oksentaa. Enkä taho oksentaa, kun muutenkin syön vaan n.1-2 kertaa päivässä. Ehkä mun kannattaa mennä sohvalle lepää ja kattoo illemmalla, jos jatkan noita lapasten tekoo.Nekinmeni päin mäntyy, kun kerässä langat on väärin päin,eliväritkin menee väärinpäin. Mut en jaksa enää alkaa toista tai molempie purkaa kun on yli peukalon jo tehty. Kyl ne joku sit käyttää,joskus.
Mut nyt sinne sohvalle ja kattoo vielä eht-turnauksen loppu peliä. Vaikkasuomi eisiinä pelaa, ni on ainakin jotain katotavaa...