päivä joka minä verta vuota

päivä joka minä verta vuota

Käyttäjä lapinkero aloittanut aikaan 06.12.2011 klo 01:57 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 06.12.2011 klo 01:57

päivä joka minä verta vuota

itselleni teen pahaa 😐

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 06.12.2011 klo 11:22

lapinkero kirjoitti 6.12.2011 1:57

päivä joka minä verta vuota

itselleni teen pahaa 😐

ihminen kokoaisuus on ! kaikki vaikuttaa kaikeen monimutkaisuus todellakin
😐

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 07.12.2011 klo 05:37

vuodan verta itsetukoisuus on todella voimakasta nyt tällä hetkellä ollut muuntaman kuukauden jo anteeksi että häiritsen teitä täälläkin
olen kuin ilmaa muille

Käyttäjä zulu kirjoittanut 07.12.2011 klo 10:33

jokainen meistä on ainutlaatuinen yksilö, liian monet tekee hätiköityjä päätöksiä peruuttamattomin seurauksin. Itse olen selviytynyt lääkärin/terapeutin/vertaituen avulla ja olen nyt onnellinen etten mustina kausina mennyt rengonkiikkuun vaikka se valinta tuntui ainoalta oikealta. Voimia sulle jaksamaan elämän mylleryksessä.

Käyttäjä arka kirjoittanut 07.12.2011 klo 11:19

Voimia todellakin sinulle rukoilen!

Yritä jaksaa päivä kerrallaan eteenpäin, niin tuska alkaa helpottamaan. Onko sinulla lääkitys. Hae itsellesi tiivis hoitokontakti nyt kun sinulla on niin vaikeaa. Itse käyn mielialahäiriöpolilla juttelemassa, nyt kuukauden välein mutta pahimpina aikoina kerran viikossa. Tapaa myös lääkäriä jos lääkitystä on tarpeen korjata. Ehkä sinun on vaikea saada aikaiseksi hakeutua hoitoon/ tiiviimpään hoitoon, mutta tee se kuitenkin.

Ja kirjoittele tänne tukinettiin, täällä olemme vertaisiasi ja itse kokeneet samoja asioita. Älä vahingoita itseäsi mitenkään sillä olet arvokas ihminen. Kaikilla meillä on virheemme, heikkoutemme ja mokamme. Niistä huolimatta elämä jatkuu ja jotain uutta aina on tulossa. Onko sinulla ystäviä tai harrastuksia vai pyöritkö vain kotona. Tai kenties olet töissä ja työ on käynyt sinulle ylivoimaiseksi? Kerro vähän lähemmin elämästäsi.

Paljon voimia ja siunausta sinulle.

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 08.12.2011 klo 06:27

Ja kirjoittele tänne tukinettiin, täällä olemme vertaisiasi ja itse kokeneet samoja asioita. Älä vahingoita itseäsi mitenkään sillä olet arvokas ihminen. Kaikilla meillä on virheemme, heikkoutemme ja mokamme. Niistä huolimatta elämä jatkuu ja jotain uutta aina on tulossa. Onko sinulla ystäviä tai harrastuksia vai pyöritkö vain kotona. Tai kenties olet töissä ja työ on käynyt sinulle ylivoimaiseksi? Kerro vähän lähemmin elämästäsi.

Paljon voimia ja siunausta sinulle.

kiitos sanat rukous siunaus ystävät ja työ pysäytti minut kun luin viestiä nyt täällä
😐😐😐
mä vedin isohkon kaupungin suurimman reunakivi työmaan lävitse myös logomon työn ja
kaksi suurta työ maata niiden sivussa pieniä töitä
harrastan kalastusta merellä turun saaristossa sai kaksi suurta haukea nyt tänä syksynä
10,5 kg hauen ja 7 kg pituudet oli 113 senttiä ja 108 senttiä
miten määritellään ystävät kerrtomkaat ?😐

Käyttäjä arka kirjoittanut 08.12.2011 klo 10:04

Ystävä on ihminen josta on iloa sinulle. Ihmisellä voi olla myös tuttavia, mutta jos he syövät energiaa ennemmin kuin antavat eivät he ole ystäviä. Ystävä on ihminen,jolla on pääsy kulissien taakse eikä hän käytä sitä hyväksi. Kaikilla ei ole ystäviä, minullakin on vain kaksi mikä sinänsä ei ole liian vähän, mutta he asuvat kaukana. En tapaa heitä joka vuosikaan. Puhelimessa juttelemme kyllä.

Parempaa vointia sinulle ja kirjoitellaan.

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 08.12.2011 klo 11:42

kiitos Arka!!

miettiä pitää kerroit että rukoillet ja toivotit siunausta minulle ?

ihmeellistä ? eikös niin

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 09.12.2011 klo 07:19

Mä kerron vähän itsestäni nyt olen ollut koko elämäni erilainen kuin muut ihmiset

joka yö kello kaksi olin kuolla noin viiden vuoden ajan elin happiteltoissa lapsuuden
kun eka kohtaus tuli piti olla varma kuolema kaikkien lääkäreiden mukaan
oli ihme että selvisin hengisä sen yhden yön isäni kantoi minua kokoyön
ja vahiteli asentoja se oli pelastus vasta aamulla päivykstykseen
turun lasten yli lääkäri provessiri kysyi heti millä olette saaneet pojan pysymään hengissä
yön ylitse siitä alkoi sairaalla elämä mulla
ekat 7 vuotta olin mykkä seitsemän vuotta oli puhumaton täysin
mulla oli oma kieli mitä omat vanhetmat ymmärsi
tässä oli minun lähtökohdat elämälleni kovat sairauden vuodesta toiseen 14 ikä vuoteen asti kesti
nämä jätti minuu jäljet vauva lapsuus ja nuoruuden sairaudet jätti jäljet minuun mitä kannan niitä vieläkin
mukanani
olen siis erilainen erilaisuus on tuonut mitä vaan minulle olet humalainen juoppo ja mielen vikainen mitä vaan olen saanut kuulla leima näkyy minussa
niin edelleen
sitten voitte päätellä kunika yksinäinen olen ollut ???
pitää olla terve siten vasta hyväsytään joukkoon siis terve
olen siis syrjäänn jäänyt yksilö täysin myös olen itse vetäytynyt syrjään?
siksi kysyin mikä on ystävä ?

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 09.12.2011 klo 18:22

vieläkin tulee rajuja vatsatuska kohtauksia pahoinvointi kohtauksia kamalia oloja ei tahdo kestää niitä millään kierin lattioilla tuskassa välillä sormet kurkkuun en voi olla missään hae jatkuvasti parempaa asentoa itselleni pakko liikeitä tuska hiki kierin lattialla
ja konttaaan ja makaan yritän olla rauhallinen myös hiljaa myös paikkoillaan
kohtaus voi kestää jopa 12 tuntia viimeksi kesti useita tunteja olin lattialla itkun sekaisena täysin olin silloin matkolla pois kotoani
yksi henkilö valvoi koko yön kanssani ja tarkkali minua ja kyseli minulta milloin hän soittaa lääkärit paikkalle olin tosi huonossa kunnossa piti vaan kestää
jos olisin antanut lääkäirt tulla olisin ollut kauvan hoidossa veiraassa paikkassa halusin kotiin äkkiä
lääkärit olisivat olleet täysin ihmeessä mikä on nyt kysymyksessä
piti vaan kärsiä olla ja odottaa

en yhtään ihmettele kun ihmiset tekee itsemurhia jos olot näin rajuja

Käyttäjä arka kirjoittanut 10.12.2011 klo 14:45

Hei!

Sinulla on tosiaan ollut kovat paikat terveytesi kanssa jo lapsesta asti. Ja vieläkin niin rajuja vatsaoireita. Onko niihin löydetty mitään syytä? Melkoinen kohtaus semmoinen joka kestää 12 tuntia. Hyvä että sinulla oli joku sinun kanssasi silloin.
Kuinka usein saat tuollaisia kohtauksia? Toivottavasti et sentään kovin usein.

Miten on muuten voitisi laita. Onko sinulla ketään jonka kanssa voisit kasvokkain jutella asioistasi? Minä itse käyn kuukausittain keventämässä sydäntäni mielenterveystoimistossa. On siitä apua ollut minulle. Sitten on lääkket jotka omalta osaltaan auttavat eteenpäin. Kyllä tama silti on ollut sellaista päivä kerrallaan taapertamista, tulevaisuutta ei uskalla ajatella eteenpäin kovin pitkälle. Kunhan selviää päivästä toiseen. (minulla on masennusdiagnoosi).

Toivon kaikkea hyvää sinulle , parempaa vointia ja jaksamista. Pistä tänne aina välillä vähän viestiä itsestäsi.

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 11.12.2011 klo 01:45

leima mikä näkyy heti minussa

siksi ihmiset päätelee minusta juoppo mielen vikainen mitä vaan

kertokaat miten saada ystäviä????????????????????????????????????????
😞😞😞

saakos heitä rahaalla ostaa ??? autaakos edes raha kaikilla on oma elämä?

kiire kiire kiire ? ei ole aikaa toisille ?

kukaaaaaaaaaaan ei välitä ? olla yksin ?

ihminen saa tehdä itselleen mitä vaan ja kirjoitta mitää vaan kukaan ei ota kantaa ??

mä muistan kerran torilla yksi nuori tyttö nousi penkkile huusi kovalla äänellä kukaan ei välitä minusta
samassa hän veti ranteensa auki veri alkoi jouksemaan tytöstä
nämä vasta pysäyttää toiset ihmiset missä mennään?
se oli hänen huutonsa muille kukaan ei välitä hänestä?😐😐😞😐😐

Käyttäjä arka kirjoittanut 11.12.2011 klo 10:43

Hei!
Sinulla on todella rajuja kohtauksia ollut, kaksitoista tuntiakin kestäneet. Eiko niitä pitäisi tarkemmin selvitellä että mistä moiset tuskat? Olet kyllä varmaan ollut yhteydessä lääkäriin joskus asiasta, onko sinulle sanottu että se on toiminnallinen vatsavaiva joka ei olisi vaarallinen? Kuulostaa vaan niin rajulta ettei ihme jos ottaa voimille. Hyvä että sinulla oli joku paikalla kun kohtaus tuli, ettei tarvinnut olla yksin tuskissaan,
Sinulla on hyviä harrastuksia (kerroit että kalastat), Luonnossa liikkuminen on varmaan terapeuttista jos on mielialan kanssa ongelmia. Itsenikin pitäisi sitä harrastaa, ei vaan tule tehtyä, Kotona neljän seinän sisällä päiväni vietän.
Toivotan sinulle mukavaa joulunalusaikaa. Eikä oteta stressiä joulusta vaan nautitaan kynttilän valosta ja rauhasta.

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 14.12.2011 klo 02:07

koulussa olin koulu kiusattu aina välituntisin toiset pahoin pitelivät aina kivekseni

kävivät kiinne ja lypsivät minua rajusti puristivat rajusti ja vetivät niistä ja löivät kiveksiini

armoa ei tunteneet yhtään kierisin maassa kävivät joukkolla kimppuun kohteena aina kivekset siksi että ne on arat pojilla
jos haluaa tuottaa pojalle tuskaa kipua ja sattumista löyti kiveksiin tai niistä kiinne puristusta vetoa rajusti
siinä vaihessa alkoi aina vielä mulla seisomaan sitä he pilkkasivat löivät siihen ja sylkivät
kerran menin wessaan puu wessaa siinä oli monta reikää siine tuli taas kiusaasa toisen reijän kautta hän nappasi minua kiinne
kuollussa oli vaan nais opettaia en uskallanut heiile ilmoittaa koskaan mitä toiset tekivät minulle siksi että naislle tälläistä piti vaan kestää ne lypsämiset ja pahointelyt
omassa nahassaan
toisilla voi olla täällä vastaavia kokomuksia kaikkista pitää uskaltaa kertoa ei pitää sisällään
kuolu voi olla rajua mistä opettajat ei teidä mitään
on hyväksi käyttöjä monella seksuaalista raiskauksia vaikka mitä voi olla
kerran yksi homo kävi kiinne minuun alkoi tyydyttämään minua
täysin yllätys minulle hän oli tuttava minulle en teinyt hänestä tälläistä puolta olevan

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 14.12.2011 klo 10:20

arka kirjoitti 11.12.2011 10:43

Hei!
Sinulla on todella rajuja kohtauksia ollut, kaksitoista tuntiakin kestäneet. Eiko niitä pitäisi tarkemmin selvitellä että mistä moiset tuskat? Olet kyllä varmaan ollut yhteydessä lääkäriin joskus asiasta, onko sinulle sanottu että se on toiminnallinen vatsavaiva joka ei olisi vaarallinen? Kuulostaa vaan niin rajulta ettei ihme jos ottaa voimille. Hyvä että sinulla oli joku paikalla kun kohtaus tuli, ettei tarvinnut olla yksin tuskissaan,
Sinulla on hyviä harrastuksia (kerroit että kalastat), Luonnossa liikkuminen on varmaan terapeuttista jos on mielialan kanssa ongelmia. Itsenikin pitäisi sitä harrastaa, ei vaan tule tehtyä, Kotona neljän seinän sisällä päiväni vietän.
Toivotan sinulle mukavaa joulunalusaikaa. Eikä oteta stressiä joulusta vaan nautitaan kynttilän valosta ja rauhasta.

niitä yritetään selvittää koko ajan tämän syksyn ei ole vielä selvinnyt mitään
kokeita on tehty paljon jo ei ole mitään löydytty tähän mennessä
mitä oireita antaa VATSA PORTTIN LÖYSYYS KERTOKAAT kiitos
mä olen nyt kävellyt netsässä pieniä lenkkejä
joulua emme ole thneet mitää vielä ei mitään valmisteluja ei oteta paineita yhtään
jouluksi on yksi suuri savu hauki tiedossa pitää vaan savustaa itse aattona
hyvät joulun odotukset teille kaikkille tänne

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 15.12.2011 klo 04:03

olen toivoton tapaus itselleni

vuodan verta lähes joka päivä juoksee veri minusta tee itselleni pahaa
en pysty itseeni edes pesemään
olen ollut likaisena kaksi kuukatta sitä ennen olin likaisena noin puolivuotta
😑❓😑❓😑❓😑❓😑❓😑❓😑❓😑❓😑❓
veri juoksee monesta eri kohtaa sattuu kirveltää tulehtuu samat haavat on auki kuukausia minussa
arpia syntyy minuun jatkuvasti niitä on todella paljon jo minussa kaikkialla ja uusia tuluu jatkuvasti tummia rumia arpia