salainen55 kirjoitti 22.12.2011 8:15
Miten on jos menisit kirkon perheneuvontakeskukseen, tai täältä netistä näet muitakin paikkoja joihin voi mennä jos on vähävarainen. Tai jos olet varakas niin rahallahan saa hoitoa.
Sinä taidat tarvita nyt ihan kokonaisvaltaista apua ja hoitoa, et vain nettikeskustelua, mutta hyvä että kerroit jotain niin saat hyviä neuvoja joita kannattaa kokeilla.
Sinulla on rakastava isä ja muitakin rakastavia lähimmäisiä ollut,jotka ovat pitäneet sinusta huolta, nyt sinun pitäisi alkaa pitämään itse itsestäsi huolta eli hakeutua hoitoon.
olen jo hoidossa lääkäreiden seuraava aika on vasta maaliskuussa spyliatrilla
liian pitkä aika ikävä kyllä
noin kolme kuukautta ja tilanne on päällä
eivät ota vakavasti
pitkät aika välit käyneillä mitä hyötyä siitä on en ymmärrä ei mitään
kun potilas tarvii viikottain jopa käyntiä
siis ihminen saa puhua mitä vaan ja tehdä itselensä mitä vaan kukaan ei ota kantaa
kaikkissa paikoissa säästetään kaikki maksaa liikaa pitä säästää joka paikkassa
kaikki mielisairaallat lopetaan vähitellen
kaikki ulos vaan kävelemään
saavat olla oman onnensa seppiä ei ihme että itse murhat lisääntyy päivä päivältä
kun ei saa hoitoa mistään
yheiskunta on rakennettu pitää olla tulosta tulosta ja tulosta pitää olla katetta
jos ei tule tulosta saa lähteä kävelmään siis potkut
vahvat vaan pärjää heikot sortuu elon tiellä nyt on viidakon laki voimassa
armoa ei tunneta sääli on sairautta
ei armoa ei mitään elämä on tosi raakaa ja kovaa
vahvat pärjää tulosta on saatava rahaa kateetta
ihmiset vedetään loppuun aika vaan pahenee koko ajan
mistä saa kokonais valtaista hoitoa
en mä yhtään ihmettele niitä koulu ampujia kun paineeet kasvaa kyllä jossa vaiheessa tapahtuu räjädys
miksi he tekivät niin mikä oli motivi heillä?
mä ymmärrän heitä hyvin itse olen ollut vastaavassa tilanteessa mukana
mä tiedän mitä se on
aika missä elämme nyt
1. Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
2. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
3. rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
4. pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
5. heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
6. Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
7. jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.