BirdBell kirjoitti 11.10.2015 13:27
Hei kaikille!
Kirjoitin tänne joskus aiheesta laihdutus mutta siihen ei kauheasti vastauksia tullut... En jaksa lukea noita kaikkia viestejä mitä olette kirjoittaneet,
Kerron tarinani:
Siitä nyt nyt 1,5 v aikaa kun olin sellainen s-kokoinen. Välillä meni xs vaatteet. Nyt olen lihonnut monta kiloa. Olen kokoa L. Hetki sitten vielä XL. Lihoamisen syy lienee se että oli vaikea elämäntilanne ja söin vain ahdistukseen...
Nyt olen tarkka ruokavaliostani. Silloin tällöin syön herkkuja etten repsahtaisi. Yritän liikkua ainakin 2h päivässä.
Huomasin että osa teistä palstalla olioista syö laihdutuslääkkeitä. Itse en ainakaan aijoa sellaista tehdä... vai onko niistä ollut hyötyä?
onko lääkäri määrännyt? syöttekö luontaistuote kaupan lääkkeitä?
Hei, BirdBell!☺️❤️☺️ Tervetuloa joukkoon!
Mullakin paino nousi yllättävän nopeasti, en osaa aikaa sanoa, mutta kuitenkin. Enkä osaa edes sanoa, miksi. Kun olin isoimmillani, en edes tajunnut, että olin kai liki sairaalloisen ylipainoinen. Nyt oon niistä päivästä saanut tiputettua jo melkein 25 kiloa. Enkä oikein tiedä, miten senkään olen tehnyt.
Kysyit lahdutustuotteiden käytöstä... Mä itse aloitin nyt tämän uusimman projektin Nutrilettilla. Ihan ilman kenekään kehotusta. Oon joskus aiemminkin käyttänyt Nutrilettia ja Easy Dietiä. Olin useamman viikon vain Nutrilettilla eli ylitin kyllä sen sen kaksi maksimi-suositeltua viikkoa, mutta ajattelin, että kun käyn hoitajalla terapiassa olisin "sairaanhoidon valvonnassa". Ja kyllä se painon tippuminen lähti käyntiin. Eedelleen saatan korvata jonkun aterian, yleensä lounaan Nutrilettilla, koska kun olen kotoa pois päivällä, on hankala ottaa mitään kohtuu vähäenergistä syötävää mukaan.
Tällä hetkellä en käytä muita tuoteita, mutta harkitsen jonkun proteiinipitoisen lisäämistä iltaan...
Olet jo onnistunut painon pudottamisessa hyvin, kun olet saanu vaatekoon pienenemään! Ja tuo liikkumisesi saa minut kateelliseksi! Mä en nyt saa itseäni liikkeelle millään. Enkä ole saanut sitä aloitettua uudelleen loppukesän jälkeen...
Mä en oikein itse huomaa painon tippumista. Tuntuu, että vasta nyt näen, kuinka ruma olen! Varsinkin suihkun jälkeen! Mulla olisi tavoitteeseen vielä jäljellä reilut 15 kiloa. Välillä paino tippuu ihan mukavasti, välillä jämähdetään pitkähköksi aikaa samaan. Tämän projektin helpottamiseksi olen lopettanut yhden lääkkeen ja toista olen alkanut jo vähentämään... Josko tuo sitten tätä avittaisi, että pääsisin normipainoon... Ja tulisin kauniiksi!😀