Miten sen kertoisin…

Miten sen kertoisin...

Käyttäjä jaana6 aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 28.10.2016 klo 18:23

Saan kaikenlaisia älyväläyksiä, suuret tunteet ja suuret luulot, pienet tunteet ja suuret luulot,
mielialan muutokset ja mielipiteen muutokset. Miksi ne kulkisivat käsi kädessä oikeassa elämässä? Miksi kaikki olisi noin yksinkertaisen helppoa? Jos tuntuu hyvältä, miksi olisi
rakastunut? Jos tuntuu pahalta miksi olisi pettynyt? Miksi ei voisi ajatella etteivät kaikki
kohtaa elämässään samoja asioita? Joka toinen ei tule onnelliseksi sen tähden että on
kohdannut elämänsä rakkauden? Moni kaipaa taloudellista hyvinvointia, ja elämäänsä
muuta sisältöä kuin rakkaus, silloinko rakkaus ei riitä tekemään ihmistä onnelliseksi?
Itse en ole paljoa perustanut koko rakkaudesta, mutta olen kuullut että silloin kuin antaa
toiselle ihmiselle merkityksen elämään on tehnyt rakkauden teon. Kaikkea sitä ajattelee.
Onko muilla ajatuksia rakkaudesta? Millaisia?☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 09.02.2017 klo 10:41

Se päivätoiminta jossa kävin oli vain kotitöiden kaltaista harrastelua toisenlaisessa ympäristössä kuin koti. Ja lopetin sen koska en saanut kotonani kotitöitä tehtyä, enkä enää viihtynyt seurassa. Nyt olen ollut yksin kotonani, ja saanut vähän kotitöitä tehtyä.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 09.02.2017 klo 14:29

Sehän on sit varmaan ihan hyvää vaihtelua, että saa olla kotona ja itsekseen. 🙂

Käyttäjä Diana11 kirjoittanut 10.02.2017 klo 04:15

Jaana sä oot just se joka toteaa että keisarilla ei oo mitään vaatteita (vaikka piti olla uudet ja hienot)..oot mahtava tyyppi😎

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 10.02.2017 klo 15:18

Huomenna menen tyttö kaverini luokse toisen tyttö kaverini kanssa, tapaan hänet puolenpäivän aikaan. Menemme ehkä pizzalle.
Tänään on sauna.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.02.2017 klo 06:33

Hei, Jaana6!😍

Kävin nukkkumassa vähän vajaan tunnin unet. Nousin aamusta ennen kolmea. Tuntui ensin, etten nukahda enää uudelleen, mutta kyllä se uni sitten tuli. Nyt on parempi olo. Eli kannatti käydä vielä aamu-unilla. Jostain mulle tuntemattomasta syystä en halua nukkua. Nousen aamusta aikaisin, kun herään. Enkä mene enää takaisin sänkyyn. Tänään on kuitenkin kursssipäivä, joten oli ihan hyvä päivän jaksamisen kannalta käydä vielä sängyssä...

Mukavaa viikonloppua sinulle ja viikon alkua!🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 13.02.2017 klo 19:06

Olin kuntosalilla ja moniäänisten vertaistukiryhmässä. Kävin myös parissa kaupassa.
Oli ihan antoisa päivä, muistin käydä apteekissakin. Bussilippua en muistanut käydä lataamassa, täytyy muistaa ensi kerralla.🌻🙂🌻

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 14.02.2017 klo 17:47

Kävin lataamassa bussilipun, ja kirjastossa. Nyt mietin että lähtisinkö lenkkisaunaan vaiko en. Taidan myöhästyä kohta saunasta jos mietin vielä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 15.02.2017 klo 09:59

Aamulla kuin olin lähdössä aamiaiselle ja ruuanhakuun, minua ennen meni mies joka tiputti toisen käsineensä rappuun ovenväliin, huusin hänen peräänsä, mutta hän ei reagoinut, ja
takaisin tullessani oli käsine hävinnyt rapusta, jäi outo olo.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 16.02.2017 klo 15:58

Kissa puri mua tänään, kuin silitin sitä. Käteni on ihan naarmuilla sen rakkaudesta. Aina kuin olen lähdössä ulos se tulee rappuun mukanani, enkä meinaa saada sitä sisälle. Sitten kuin saan narrattua sen sisälle, se vahtii ovella milloin tulen takaisin ja livistää rappuun, aina se kuitenkin tulee takaisin sisälle jos viitsii. Sitten se käy suihkussa paskomassa, vaikka sillä on oma vessakin, ja joka ikinen päivä on jotain kinaa sen ruokailu tottumuksista, elikä mitä se suostuu syömään. Kiva kissa. Niin söde.😍

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 18.02.2017 klo 15:54

Olen yrittänyt yrittämästä päästyänikin ottaa yhteyttä yhteen kaveriini, mutta hän ei vastaa,
ja jos hän vastaa, osaako hän päättää että on lähdössä minun kanssani liikkeelle, epäilen vähän. Ehkä minä painostan liikaa. Ehkä pitäisi antaa vain olla. Ehkä annankin vain olla.
Tai sitten soitan hänelle kohta uudestaan.😯🗯️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 20.02.2017 klo 10:41

Tänään pitäs mennä kuntosalille, mutta ulkona sataa lunta-räntää, ja sisällä on niin mukavaa olla.☺️❤️☺️

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 21.02.2017 klo 18:28

Minua ottaa päähän kuin hoitaja kyselee aina äänistäni, ja sitten kuin kerron hänelle, hän kauhistuu ja alkaa puhua lääkkeiden tehosta, ja lääkärille menosta. Nyt hän on hommanut
minulle lääkärin ajan koska äänet käskevät minua tekemään ja uhkailevat terveyden menetyksellä. Minua pelottaa etten kohta pysy itsekään pystyssä liikenteessä.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 22.02.2017 klo 18:42

Myöhästyin psyk.pol.sairaanhoitajan vastaanotolta liian paljon, en tavannut häntä.
Kaverini tekevät uudenlaista matka järjestelyä, johon osallistun myös.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 24.02.2017 klo 12:39

Tänään on ollut vähän epäonneakin matkassa, olen ulkoillut paljon, ja lukenut vähän.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 25.02.2017 klo 16:28

Kävin tänään ystäväni kanssa kuntosalilla, ens viikolla uudestaan.