Miten selviydyn arjesta? Ja pyhistä?

Miten selviydyn arjesta? Ja pyhistä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 28.10.2020 klo 11:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 28.10.2020 klo 11:16

Tähän voit kirjoittaa selviytymisesi tarinan, ja ajatuksesi tulevaisuudesta, nykyisyydestä, ja menneisyydestä. Voit myös ottaa kantaa muiden tarinoihin ja ajatuksiin kaikessa rauhassa.

Tervetuloa, ja mukavampaa jatkoa kaikille.

Käyttäjä kirjoittanut 04.11.2020 klo 16:14

Just tuli posti. Ja postissa hoidossa etenemisessä kirjeitsi. 2 kirjettä.

Käyttäjä kirjoittanut 05.11.2020 klo 09:03

Aloin taas edunvalvontani turvin elämisen, he hoitavat nyt taas raha-asioitani.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 06.11.2020 klo 16:17

Kävin ostamassa IKEAsta lipaston, mutta en ole saanut vielä aloitettua kokoamaan sitä.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 08.11.2020 klo 09:28

Kokosimme ystäväni kanssa Ikean lipaston eilen, minä katsoin vierestä ja autoin vähän. 😁👍 Muuten menee omalla painollansa.

Käyttäjä kirjoittanut 08.11.2020 klo 16:23

Minun on vaikeata ymmärtää näitä oireita, joita kehoni viestittää minulla olevan. On kuin katselisi itseänsä kuin sisältänsä lahonnutta puuta joka taistelee elintilastansa. Mikä siinä on väärää? Minkä pitää vielä muuttua?

Kuitenkin minulla voimistuu vain tunne siitä etten elä kovin kauan enää. Tämä intuitio on hyvin voimakas tunne, joka valmistelee minua tulevaisuuden suhteen. Mitä sitten kuin minua ei ole enää? Pääsenkö lepoon ja rauhaan? Kuinka omaiset, sukulaiset ja ystävät tulkitsevat tilanteeni? Pääsevätkö kaikki halukkaat hautajaisiin?

Käyttäjä kirjoittanut 09.11.2020 klo 10:49

Tänään taas parempi mieli. Uskottava se on etten ehkä parane koskaan kunnollisesti, joko psyykkisesti tai fyysisesti. Luultavasti saan muutamia vuosia ihan hyvää jatko-aikaa elämään.

Käyttäjä kirjoittanut 11.11.2020 klo 16:19

Pähkäilen Aktiivisuusrannekeen kanssa, näinkö se ladataan.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2020 klo 09:58

Tilasin yhden kirjan antivariaatti.net.tistä. Pitää käydä noutamassa antikvariaattista.Se on Kaari Utrion Oppinut neiti. Olen havitellut sitä kirjaa jo kauan. Ei ole vain tullut samaa tietä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2020 klo 16:54

Ajattelin katsoa  eduskunnan kyselytunnin tv´stä. Siellä on jotain nuorisosta. Kyse on väkivallan eri muodoista. Siinä on maahanmuutosta, ja niiden syrjäytymisestä. Lasten suojelusta. Nuorten rikoksista, ja lasten rikoksista, ja siitä tuleeko laki uudistumaan näiden suhteen. Nuorison päihteiden käyttö. Auttaminen, lasten suojelu ja jengiytyminen.

Nuoret tarvitsevat tervettä tekemistä. Turvallinen kasvuympäristö. Kielitaito yhteiskunnassa. Poliisin monivirallinen yhteistyö. Ennaltaehkäisy, vanhemmuus, yhteiskunnallinen asema. Syrjäytymistä ja ... mielenterveysongelmia, joita maahanmuuttajatkin voivat näin hoitaa itse.

Ennaltaehkäisystä lähtevä ... radikalisoituvia ... täysvaltainen kansalaisuus ... Millaista maahanmuutto politiikka ... Kohtuuhintainen asuminen ja sosiaaliturva ... Lastensuojelu.

Nuorten mielenterveyden ongelmat, turvattomuus, palvelun tärkeys. Edellinen ja nykyinen hallitus ovat tehneet paljon. Jengit. Nuoruuden riskitekijät. Kotien hyvinvointi. Järjestötyö. Peruspalvelu vähentynyt. Mihin otetaan yhteyttä. Kaikki nuoret terveet harrastukset.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2020 klo 17:27

Tuli mieleeni että esille pääsi myös "Perussuomalainen politiikka" ja sen kannatus eduskunnan kyselytunnilla.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2020 klo 17:34

Yleensä kyse on siitä että vaikka olisit asunut suomessa koko ikäsi, jos et ole suomalaisen näköinen, olet ulkomaalaistaustainen, tai ulkomaalainen.

Käyttäjä kirjoittanut 12.11.2020 klo 20:20

Minkä näköinen on suomalainen mies ja nainen? Vaalea, sinisilmäinen, vihreäsilmäinen, ruskeasilmäinen, yli 150cm pitkä, mies ja nainen.

Tämännäköisestä asiasta on kyse. Voiko suomalainen olla tumma? Ja kuinka tumma? Onko oikein sanoa tumma tukkaista tummaksi, jos hän on iholtaan vaalea?

 

Käyttäjä kirjoittanut 13.11.2020 klo 09:37

Jos soveltaisin tuota ministereihin, ja ajattelisin vaalea hiuksiset ministerit valeiksi suomalaisiksi, ja tumma hiuksiset ministerit tummiksi suomalaisiksi. Asioilla on tapana selvitä, joten ehkä tämäkin selviää kuin itsestään. Sitten voisin soveltaa sitä koko eduskuntaan. Vaaleat ovat vaaleita. Tummat ovat tummia. Ja koko eilinen oli eilen.

Tänään on tänään. Ystäväni ottaa ehkä yhteyttä, jos kaipaa apua.

Käyttäjä kirjoittanut 13.11.2020 klo 10:13

Miten kansanedustajan pitäisi kyetä puhumaan ministerille kyselytunnilla? Onko sillä väliä mitä kyseinen kansanedustaja on puhunut aiemmin? 😁😁😁😁😁😁😁 ensiviilolla lisää.

Mistä aiheista ei kansanedustajan pitäisi puhua ministereille? Loukkaako se aihe ministereitä?

Käyttäjä kirjoittanut 13.11.2020 klo 10:54

Ymmärrykseni ei kehity kovin helposti, en käsitä miksi minun pitäisi vaivata päätäni asiolla, joihin en oikeastaan todellisuudessa, en ole voinut vaikuttaa kovinkaan paljoa, kuten esim. politiikaan. Usein kosto lain esille otto on tämän käsitykseni taustalla. Loukattu osapuoli on ottanut käyttöönsä koston lainalaisuudet. Mielenrauha on katoavaista. 😁😁😁😁😁😁😁