Mitä tekisin jos vain voisin?

Mitä tekisin jos vain voisin?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 27.05.2021 klo 19:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2021 klo 19:23

Mielikuvitukseni ei tunne rajoja, voin unelmoida mitä haluan, ja saada asiat merkitsemään muutakuin ne muuten merkitsisivät. Etsin aina uudenlaisia merkityksiä mielikuvia ja mielikuvitus kokemuksia, joita ilman olisin kuin kana joka miettii munimista, ollako vaiko eikö olla kana joka munii muniansa sateella ja auringonpaisteella…

Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2021 klo 19:33

Tunteiden tunteita

Mielikuvituksessa henkilökohtaiset tunteet muodostuvat osaksi elämää, kuten matkustamiseen liitetyt tunteet,  jotka tulevaisuudessa saavuttavat ihmeellisiä mittoja ja luovat ihmeellisiä ajatuksia elämästä, matkustamisesta ja oleskelusta toisenlaisissa paikoissa, kuin missä asustaa.

Mielikuvituksessa henkilökohtaiset tunteet muodostuvat osaksi uusia kulttuureita, paikkoja, aikaa, ja niihin suhtaudutaan kuin kauppatavaroihin, joita myydään asiakkaille jotka vierailevat uudessa paikassa siihen aikaan vuodesta. Tästä syystä joissain hotelleissa ei ole kauppoja, joista voisi käydä ostamassa matkamuistoja.

Mielikuvituksessa henkilökohtaiset tunteet muodostuvat osaksi ilmastoa, mielikuvitusta, unelmia, hyvää ja pahaa, sekä syntistä henkilökohtaista minä kuvaa, ja pääsevät käymään jossain muualla kuin hotellissa jossa ei ole edes kauppaa, jossa voisi tuhlata rahaa matkamuistoihin ajan kanssa, kuin ei jaksa maata auringossa, ja syödä hotellin antimia, kunnes on laiska ja ylipainoinen laikottelija.

Käyttäjä kirjoittanut 28.05.2021 klo 08:09

Tänään törmäsin mielikuvituksen lentoon, katsovatko työkaverini minua sillä silmällä kuin työskentelemme työpaikalla, jota en usko, mutta saatan olla väärässä.  Mennessäni suihkuun aamulla, olin huomaavinani minua tarkkailevia henkiä, aivankuin joku olisi ollut kiinnostunut minun alastomuudestani, ja näin näkyjä työpaikastani, en tiedä minkä tähden. Joka tapauksessa saattaa liittyä siihen että käyn siellä joka toinen arki päivä vielä viikon verran sitten lopetan, tai sitten se liittyy siihen että teen ilmasta työtä, ja silti pitää käydä suihkussa, ja pestä hampaat joskus.

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2021 klo 04:56

Onkohan tuossa mielen kuvittamassa ajatuksen juoksussa kyse siitä, että toivoo tulla nähdyksi paljaana itsenään? Joskus näin tvohjelman nukahdettuani kaukosäädin kädessä ja siihen herättyä, tvn ollessa yhä auki, oli joku nudisteista kertova ja heitä kuvaava dokumentti. Se herätti mietelmiä alastomuudesta ja siitä kuinka jokaisella on yksinoikeus omaan seksuaalisuuteensa. Luppakorvaluterilaisena ajatus arjesta jossa jokainen asuisi jossain lämpimässä vuodet ympäriinsä ilman rihmankiertämää, oisikohan se elämää tylsistyttävää? Pidemmän päälle? Ja Pohjolan kylmyydessä kasvaneena, vaatteiden pehmeys ja lämpö, avannosta noustua aah niin ihanaa kuin vaan se endorfiiniefekti voi elämään  uutta sykettä antaa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2021 klo 09:18

Mielikuvitus on alitajunnan jatke, mielikuvat ja mielikuvitus tulevat alitajunnasta kuten aatami ja eeva alastomina paratiisissa. Miten se liittyy mielikuvaan alastomuudesta suihkussa ja mielikuvaan työympäristössä tyskentelevistä miehistä, on varmaan joku alitajuntainen vinkki jollaista en osaa edes ajatella, mutta kuin on kyse erikoisen herkästä mielialan laadusta, se saattaa minulle selvitä vielä.

Kiitos kommentista keskustelua.

Käyttäjä kirjoittanut 29.05.2021 klo 11:49

Niin.

Toiveiden suuntaan me kai eletään. Alitajuntaa ei aina tiedosta, joskus koettaa toimia niin että lähelläolevan teot tai teko palvelis sitä mitä itse tarvitseis. Vaikka hänelläkin on oikeus omiin toiveisiin ja elämään niiden suuntaan. Jos tiedostaa niitä, pyrkii elämään niiden suuntaamana, jos ei, voi toimia jnkn läheisen toiveita tai toivetta täyttäen.

Toive on kuin osaa unelmasta. Joskus jossain viestiketjussa kysyit unelmista, en muista vastasinko, mutta ajatellut olen unelmia sen jälkeen. Unelmoiminen voi olla niitä valonhetkiä, niitä oloa keventäviä. Jotenkin elämästä on tullut hetkiä. Unelmakin vaan kuin joku hetki jollain rannalla, linnut lentelevät, aallot lipuvat santaan, vaan olen. Tuuli tuivertaa mielestä siihen kertynyttä kuonaa, jotain miksi raskas askel, joku levoton suru, joku stressin työjuttu, vaan olen

annan tuulen viedä

 

 

 

Käyttäjä kirjoittanut 30.05.2021 klo 10:06

Kiitos keskustelua. Kirjoitat kauniisti unelmistasi.

Käyttäjä Yksinäinen sydän kirjoittanut 30.05.2021 klo 19:44

Ihanaa Kivaa, jos jaksat unelmoida ja käyttää mielikuvitusta. Näin aikuisena sen on tahtonut unohtaa varsinkin ahdistuksen hetkellä. Pikkulapsilla on mahtava mielikuvitus. On meillä vanhoillakin oikeus unelmiin.

Mä maksaisin kaikki velkani, jos voisin ja asuisin pienessä mökissä mun koiran kanssa.

Käyttäjä Yksinäinen sydän kirjoittanut 30.05.2021 klo 19:46

Kunhan jaksaa olla utelias huomisen suhteen.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 10 kuukautta sitten. Syy: Lisäys
Käyttäjä kirjoittanut 31.05.2021 klo 07:06

Kiva että haaveilet, yksinäinen sydän. Joskus unelmat antavat voimavaroja joita ei muuten saisi.

Käyttäjä kirjoittanut 03.06.2021 klo 20:20

Mielikuvitus laukkaa. Olen lähdössä ristelylle kesäkuussa, ja mietin kaikkea maissa käyntiä myöten. Sitä joutuu luultavasti karanteeniin, kuin käy maissa, mutta ajattelen ettei se haittaa.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 05.06.2021 klo 09:51

Kivaa kirjoitti:
Mielikuvitukseni ei tunne rajoja, voin unelmoida mitä haluan, ja saada asiat merkitsemään muutakuin ne muuten merkitsisivät.

Mielikuvituksen liito on kyllä mahtava voimavara, siitä kannattaa pitää kiinni!

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2021 klo 11:48

Jotenkin olisin ilahtunut pienestä ukkosenilmasta. ⛅⚡🌧🌪

Käyttäjä kirjoittanut 06.06.2021 klo 20:22

Mielikuvitukseni loihtii minulle liikaa 😂💥🍷🍸🍹🍺 inspiraarioita olla humalassa, vaikka tarkoitukseni on olla ⛅ raittiina, enkä tiedä mikä " PIRU " minua johdattaa ajattelemaan että voisin ottaa " PARI PAUKKUA " tai ostaa laivalta " PARI ROMMI PULLOA! " Jos tiedät mistä on kyse,  ❔ 😂 ❔  kerro minulle, Kiitos!  ♊💲🎼🎶🎶 Tämän haluaisin vain tiedostaa itse! Jotenkin liitän mielessäni nämä asiat kotiin ja kotitöihin, mutta saatan olla ihan väärässä, tai katsella asioita omasta suppeasta perspektiivistäni, jossa seksuaalisuuteni on rajoittunutta, ja joskus juodessani alkoholia  😂 💀🚽 Olen tuntenut tarvetta " OKSENTAA " pahaa oloani ja päästä pois humalatilastani!

Käyttäjä kirjoittanut 09.06.2021 klo 18:24

Mielikuvitus loihtii ajatuksiini kaikenlaisia uudistuvia arvomaailmoja, olen kuin rahapelissä voittanut aika suuren potin. Mitä tekisin jos se olisi totta. Luultavasti tallettaisin rahat tililleni, eroon käyttövaroistani, ja miettisin ennenkuin päättäisin käyttää niitä. Olisihan se kiva yllätys huomata tilille tulleen rahamäärä, joka olisi suuri. Siinä sitä sitten ihmettelisi vähän aikaa, ennenkuin osaisi tehdä mitään, ajattelisi onko tuo totta. Ehkä sitä ei kaikkea siirtäisi toiselle tilille talteen. Ehkä siitä riittäisi vähäksi aikaa rahaa. Toteuttaisi suunnitelmiaan sen myötä. 🚶🙏

Käyttäjä kirjoittanut 11.06.2021 klo 18:00

Muutin tammikuisen tunisian matkani maaliskuiseksi tunisian matkaksi ja sain tilausvahvistuksen ja hintaerittelyn. Kuitenkin tuli uusi tilausvahvistus jossa oli eri päivämäärä kuin edellisessä ja eri tilaajatunnus ja viitenumero maksua ajatellen.