Mitä tekisin jos vain voisin?

Mitä tekisin jos vain voisin?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 27.05.2021 klo 19:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 27.05.2021 klo 19:23

Mielikuvitukseni ei tunne rajoja, voin unelmoida mitä haluan, ja saada asiat merkitsemään muutakuin ne muuten merkitsisivät. Etsin aina uudenlaisia merkityksiä mielikuvia ja mielikuvitus kokemuksia, joita ilman olisin kuin kana joka miettii munimista, ollako vaiko eikö olla kana joka munii muniansa sateella ja auringonpaisteella…

Käyttäjä kirjoittanut 12.06.2021 klo 10:41

Nukkuisin tämän lauantain vastauksena otsikkoon....

Käyttäjä kirjoittanut 14.06.2021 klo 20:43

Olen jo vuosia halunnut matkustaa kreikkaan, mutta aina tulee jotain vain esteitä, nyt olisi mahdollista saada taas kreikkaan suuntautuvia loma matkoja halvalla, mutta en usko että saan rahat kokoon ajoissa, tai sitten tulee muita esteitä. On tämä mielikuvituksien lennokkuutta, vaikka en usko sattumiin, voisin kuvitella saavani rahapelissä potin jotta pääsisin perille asti joskus.  😁😴🙏💔💔

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2021 klo 12:01

Odottelen vielä rahapeli voittoa, joka olisi niin suuri että se kannattaisi mainita. Olen ajautunut tilanteeseen jossa en oikeastaan voi ennenkuin kuukausi vaihtuu pelata rahapeliä koska olen itse sen itseltäni kieltänyt.

Käyttäjä kirjoittanut 21.06.2021 klo 13:42

Rahojen suhteen kannattaa pitää aina rajansa. Haaveet ei maksa niin kuin niiden toteuttaminen, mutta pitävät yllä toivoa. Toivo on voimavara! 🌿

Käyttäjä kirjoittanut 22.06.2021 klo 09:44

Kielsin itse itseltäni 1½ vuodeksi rahapelit veikkauksella. Parempi niin kuin että pikkuhiljaa tuhlaan kaikki varani rahapeliin veikkauksella. Nyt täytyy pärjätä ilman rahapelejä veikkauksella, mutta tuskin turvaannun muihin rahapeli tarjoajiin.  😁😴/😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2021 klo 14:22

Tuli lopulta ukkosen ilma. Hellettä on piisannut todella pitkään.

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2021 klo 13:32

Soitin veikkaukselle, ja sain tietää etten ollutkaan kieltänyt nettipelaamistani kuin elokuuhun asti, sain kiellon voimaan ensivuoteen asti, mutta joudun soittamaan ensi vuonna elokuussa asiakaspalveluun jos meinaan vielä pelata netissä, ja sitten on 3 kk karenssi.

Joka tapauksessa ne kestopelit jotka pelasin ennenkuin esto tuli voimaan pyörivät vielä siellä ja jos voitan saan rahat.

Käyttäjä kirjoittanut 24.06.2021 klo 18:08

Katselin taloja ja asuntoja Espoosta, en nähnyt mitään mielenkiintoista, jollaisen olisin halunnut. Jos nyt voittaisin veikkauksen rahapelissä miljoonan, joutuisin rakennuttamaan itse oman mieleiseni talon, jos saisin jostain vielä tontin, saattaisin joutua purkamaan vanhan käytöstä poistuvan rakennuksen ensin tontilta. 😁😴/😂😴 Katsoin paljon taloja.

Käyttäjä kirjoittanut 26.06.2021 klo 11:14

Lopulta tulin tieni päähän, löytyi mieluisia asuntoja, mutta ei ole rahaa niihin.  😁😴/😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 03.07.2021 klo 11:12

Ajattelin ruveta säästämään rahaa tavoitetililleni.  😁😴/ 😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 04.07.2021 klo 16:43

Menen autokouluun ajamaan mopoauto ajokortin, ja syksyllä työhön säästämään mopoautoon osto rahat, tietty verokarhu vaanii puolet potista, kuin olen eläkkeellä.

Uskaltaisinpa mennä koko päivä työhön ja laittaa eläkkeeni seisomaan.  😁😴/😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 05.07.2021 klo 09:02

Muutin mieleni ja ajan B-autokortin, ja hommaan oman auton kuin olen työssä ja säästän vähän rahaa. Lopetin taas kerran tupakanpolton ja siirryin sähkötupakkaan.  😁😴/😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 10.07.2021 klo 11:42

Nyt on todellisuudesta pidettävä huolta, kuin en enää voi luottaa saavani jostain vain rahaa kaikkeen. Elän muutaman kuun kuin huolella olisi mahdollisuuksia, vaikka ei ole sen enempää kuin ennenkään.  😁😴/ 😂😪

Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2021 klo 08:58

Voin aina kuvitella että kaikki kääntyy hyväksi. ja saan vuokran maksettua ajallaan.  😂😪

Käyttäjä kirjoittanut 13.07.2021 klo 23:22

Kuvitteluun jos kokee tehdä suunnitelman, esim. vaikka porrastaa kuukauden viikoiksi, viikon päiviksi, ja ensin miettii minkä summan antaa milloinkin heräteostoja iten tehdä, laittaa aina ylös minkö summan on jo tällö vkolla käyttäny.... Ei ole helppoa kun joka aamu itsellekin kuin uusi alku. Elämä alkaa kun aamuun herää. Rahan kanssa aina häviän sille. Ehtymättömät luonnonvarat on toinen juttu.Haluan suojella meidön Kaikkien yhteisiä luonnonvaroja.