Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 17.09.2023 klo 18:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2023 klo 18:09

Kaikkea ei voisi hoitaa harkitsematta ensin kunnolla, joitain vain asioita ei voisi harkita kunnolla ellei kirjoita niitä ylös johonkin, eikä salailu aina ole hyväksyttyä, kuten terveydentilaani liittyvien oireilevat raha vaikeudet, jotka johtuvat suurin piirtein siitä ettei ole rahaa tarpeeksi kaikkeen tarpeeseen, jotka ovat ylimitoitetut.

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2023 klo 09:03

Pikemiten kirjoitti:
Menneisyys painaa päälle, en tiedä mitä sen kaiken kanssa tekisin, mutta se selviää kyllä ajallaan edunvalvonnan avulla. Tuleeko perintö vai huti. Kuitenkin pyysin kopiot papereista edunvalvonnan sihteeriltä joka hoitaa asioitani.

Pikemiten kirjoitti:
No, se siitä, totean vain etten hoida itse näitäkään asioita. Toivoa sopii että kaikki järjestyy silti parhainpäin. Ja etten joudu katumaan sitä että luotan edunvalvontaani.

Pikemiten kirjoitti:
Se olikin valitus ja varoitus, että saatan lentää asunnostani ulos.

Pikemiten kirjoitti:
Tänään järjestelen ajatuksiani, ja teen suunnitelmia. Ehkä saan vielä uuden asunnon jossa ei ole hyönteisongelmia.

Nämä ongelmat minun piti saada jonkinlaiseen järjestykseen, joka ei tulisi liian kalliksi.

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2023 klo 12:30

Selvittelimme sininauhan työntekijän kanssa asioitani, ehkä niihin saadaan nyt jonkinlainen tolkku.

Käyttäjä kirjoittanut 21.12.2023 klo 15:21

On paljon tavaraa josta pitäisi luopua, mutta miten?

Käyttäjä kirjoittanut 22.12.2023 klo 19:21

Ostin pari ilmanraikastajaa ja laitoin ne tiskipöydälle, avasin toisen, nyt on parempi ilma kodissani.Ruusun tuoksuinen ilma. En oikeastaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä kun olen yksin kotona. Pitikö minun siivota ja käydä suihkussa. Olen yrittänyt vähän siistiä kotiani.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2023 klo 16:22

Nyt lauantaina ajattelen kaikesta hyvää, mutta huomenna sunnuntaina menen veljelleni juhlimaan joulua, ja olen varautunut ihan mihin tahansa, mitä voi tapahtua.

Käyttäjä kirjoittanut 24.12.2023 klo 07:04

Hyvää joulua ja uutta vuotta 2024

Käyttäjä kirjoittanut 26.12.2023 klo 10:24

Tänään tapaninpäivänä olen menossa kylään jonne tulee paljon muitakin henkilöitä. Menen erään ystäväni kyydissä. Siellä menee muutamia tunteja, ja palaan illaksi takaisin kotiin.

Käyttäjä kirjoittanut 27.12.2023 klo 08:32

Mietin peffani aistimuksia, jotka eivät tarkoitaneet minua henkilökohtaisesti, mutta tuntuivat olevan osa minua henkilökohtaisesti. Sama juttu kuin seksuaalisilla aistimuksilla, ne tuntuvat kovin henkilökohtaisesti, vaikka harvoin tarkoittavat sitä seksuaalisuutta henkilökohtaisesti. Ja skitsofreenisesti ajatellen, harvoin on kyse minun seksuaalisista puutteistani, vaan aina on olemassa parempi minä jonka seksuaaliset puutteet joutuvat joskus hukkaan tyydytyksen puutteessa. Minun piti jumpata joka päivä, mutta se on jäänyt väliin.

Käyttäjä kirjoittanut 27.12.2023 klo 12:16

Onnellinen minä olen, mutta jotkut asiat vaivaavat päätäni, kuten se miten ensi vuosi lähtee menemään eteenpäin, etten taas joudu katumaan pidätyshäiriötäni, kun tulee seksuaalisia tunteita, joita minulla ei pidä olla näin selibaatissa. Liikunta kuulemani mukaan auttaa jopa niihin seksuaalisiin tuntemuksiini näin selibaatissa. Minulle on laadittu jumppa ohjeet joita piti soveltaa käyttöön kerran päivässä, mutta on jäänyt soveltamatta käyttöön. Ne ovat ihan yksinkertaisia liikesarjoja, istuvaltaan ja makuultaan, mutta olen vain laiminlyönyt niitä.

Toinen asia joka häiritsee minua tavattomasti liittyy jouluun ja joulun viettoon. Mistä oli kyse kun veljeni nuoremman pojan neitokainen keskusteli kälyni kanssa asiasta jolle ei voinut mitään, ja toivottavasti ei ollut kyse minusta ja sairaudestani, vain veljeni nuoremman pojan ja neitokaisen suhteesta, jolle ei kukaan voinut mitään.

Käyttäjä kirjoittanut 28.12.2023 klo 10:45

Tänäänkään ei tarvitse vielä mennä kauppaan. Tänään kävi haastemies tuomassa minulle paperin jossa oli varoituksesta jonka sain espoon asunnoilta. ja tänään tulee siivoojat pitkästä aikaa.

Käyttäjä kirjoittanut 28.12.2023 klo 19:54

Kaikki meni hyvintänään, mutta sitten lähdin kuitenkin kauppaa ja tuli käytyä alkossa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2023 klo 09:25

Huomasin etten ole ostanut maitoa ja leipää, eikä minulla ole taxi matkoja jäljellä tässä kuussa.

Käyttäjä kirjoittanut 29.12.2023 klo 16:06

Kuuntelen radiota, ja kokoajan tulee mainoksia, ja välillä musiikkia. Tunnelma kodissani on tasainen, ei mitään ihmeempiä tunnelatauksia minulle, kaikki on tasaisen tylsää nykyään.

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2023 klo 08:43

Yritin tilata Wolt´lta ruokaa eilen mutta en onnistunut.

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2023 klo 20:02

Sain tilattua k-ruoka tilauksen, mutta se tulee vasta 2.1.2024, ja se tähden jouduin kävelemään neste oil lle kauppaan, josta tulin taxilla kotiin, ja maksoin matkani itse, kun minulla ei ollut enää taxi matkoja jäljellä. Nyt katselen ikkunasta ilotulitusta.