Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 17.09.2023 klo 18:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2023 klo 18:09

Kaikkea ei voisi hoitaa harkitsematta ensin kunnolla, joitain vain asioita ei voisi harkita kunnolla ellei kirjoita niitä ylös johonkin, eikä salailu aina ole hyväksyttyä, kuten terveydentilaani liittyvien oireilevat raha vaikeudet, jotka johtuvat suurin piirtein siitä ettei ole rahaa tarpeeksi kaikkeen tarpeeseen, jotka ovat ylimitoitetut.

Käyttäjä kirjoittanut 01.03.2024 klo 07:57

Tänään tulevat tuholaisten torjujat (en ole nähnyt tuholaisia enää) ja minun pitää siirtyä kodistani lähimpään kauppakeskukseen 2 tunniksi, ajattelin että voisin käydä katselemassa eri kauppoja ja kuluttaa aikaani siinä. sitten täytyy käydä vielä ruoka kaupassa.

Käyttäjä kirjoittanut 03.03.2024 klo 09:30

Tiistaina seuraava meno, psykoosi poliklikalle injektioon, ja sairaanhoitajan kanssa keskustelu.

Samalla reissulla kauppaan ja hakemaan paketti.

Käyttäjä kirjoittanut 05.03.2024 klo 19:22

Kävin tänään aamulla lääkärissä ja tutkittiin ja sain penisiliinikuurin ja limaa irrottavia kapseleita ja suihkeen keuhkoahtautamatautiin. Kävin keuhkokuvissa röntgenissä.

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2024 klo 18:10

Lauantaina lähden elokuviin vapaaehtoisen kanssa, menemme katsomaan opettajienhuonetta.

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2024 klo 12:25

Tänään tulevat siivoojat, ja illalla pitäisi yhden ystäväni tulla käymään. Suoraan sanottuna vointini ei ole paras mahdollinen, ensiksi flunssa vie voimat, toiseksi lääkitys vie voimat.

Olen kahden vaiheilla, käynkö nukkumaan päiväuniani siivoojien lähdettyä, vaiko en tiedä mitä tekisin monta tuntia. Joka tapaksessa olen väsynyt, ja minulla on vielä flunssa.

Käyttäjä kirjoittanut 07.03.2024 klo 14:45

Säästän rahastoon jotta saisin kokoon rahaa riittävästi että pääsisin matkustamaan etelään ensi vuonna.

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2024 klo 08:07

Mietin taximatkojen käyttöäni, olen käyttänyt jo 4 matkaa 18 matkasta ja lauantaina käytän 2 matkaa, nyt tarvitsisi varmaan mennä bussilla kauppaan, jotta taximatkat riittävät kokonaisen kuukauden. Menisin silloin K-markettiin ja voisin käydä myös karkkitorilla.

Käyttäjä kirjoittanut 08.03.2024 klo 16:54

En sittenkään lähtenyt kauppaan minulla on vielä kaikkea, mutta joudun menemään kauppaan ehkä huomenna, tai sitten leivon itse.

Käyttäjä kirjoittanut 10.03.2024 klo 09:15

Veljeni kävi kylässä ja toi leipää ja maitoa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.03.2024 klo 09:03

Pitäisi käydä kaupassa, ja apteekissa, ja hakea paketti. Tulla kotiin ja mennä varaamaan pesula aika, pestä pyykkiä.

Käyttäjä kirjoittanut 12.03.2024 klo 07:19

Sain kuin sainkin eilen tehtyä kaiken joka piti tehdä, lopun aikaa näpläsin puhelintani.

Käyttäjä kirjoittanut 17.03.2024 klo 07:33

Heräsin vähän 5 jälkeen ja olen ollut 2 kertaa jo tupakalla, minun pitäisi lopettaa kokonaan tupakointini, mutta silloin en kohtaa kaikkea tuota päivittäin, enkä saisi selvää kaikesta tuosta ajoissa. Olen ottanut aamulääkkeet ja aamupalan, mutta se ei anna suuntaa minun ajatusmaailmalleni, eikä auta henkilökohtaisissa ongelmatilanteissa, joihin liittyy minun ja hänen tulevaisuudensuunnitelmat.

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2024 klo 12:18

Ongelmatilanteissa minun on vaikeata ajatella mikä olisi paras ratkaisu. Yleensä odotan hetken ja lähden tupakalle kun en keksi vastausta.

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2024 klo 17:59

En keksi miten haluaisin mennä suihkuun alasti ja laskea lämmintä vettä päälleni ja pesemään hiukseni hyvin ja pesemään itseni sitten kunnolla, ettei kainaloni haisisi enää suihkussa käymisen jälkeen, ja hiukseni olisivat puhtaat siitä huolimatta, ja pesisin vielä ehkä hampaani kunnollisesti ja pukisin päälleni ja olisin puhdas. Ja siirtyisin keittiöön valmistamaan aamupalaa ja syömään, juomaan ja ottamaan aamulääkkeeni.

Enkä keksi miten haluaisin mennä suhkuun ja pestä itseni päivän päätteeksi, ja hampaani.

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2024 klo 12:09

Minulla on mahdollisuus mennä taxilla kauppaan, mutta en tiedä viitsinkö. Minulla on ruokaa kylliksi muutenkin enkä viitsi lähteä vain sen tähden että tupakat loppuivat. Minun pitää pestä pyykkiä, mutta en ole varannut itselleni pesula aikaa.