Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 17.09.2023 klo 18:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2023 klo 18:09

Kaikkea ei voisi hoitaa harkitsematta ensin kunnolla, joitain vain asioita ei voisi harkita kunnolla ellei kirjoita niitä ylös johonkin, eikä salailu aina ole hyväksyttyä, kuten terveydentilaani liittyvien oireilevat raha vaikeudet, jotka johtuvat suurin piirtein siitä ettei ole rahaa tarpeeksi kaikkeen tarpeeseen, jotka ovat ylimitoitetut.

Käyttäjä kirjoittanut 22.11.2023 klo 11:42

Kumpa tietäisin miksi minulla on tälläinen olo, olen kuin tulisilla hiilillä, en saa rauhaa missään. Ajattelen kokoajan että pitää lähteä kauppaan lähimpään ostoskeskukseen.

En tiedä mitä varten haluan lähteä sinne tällä tavalla tuntien mielialoissani ja mielessäni. Johtuisiko se siitä että minulla saattaa olla rahaa, jolla voisin ostaa, mutta mitä?

Olen kamalan hermostunut ollut tänä aamuna, aivan kuin olisin tekemässä jotain vain kiellettyä, Koska ajattelen ostamista kaupasta. En silti saa selvää mitä ostaisin silti!

Käyttäjä kirjoittanut 22.11.2023 klo 17:50

Kävin saunassa, kun otin saunavuoron, että tulisi käytyä pesulla. Nyt on puhdas olo ja oli hyvät löylyt saunassa. Mutta olen ihan väsynyt ja haluaisin vain levätä näin saunan jälkeen, mutta lykkäsin syömisen saunan jälkeen, ja nyt pitäisi laittaa ruoka uuniin lämpenemään ja syödä ja juoda.

Käyttäjä kirjoittanut 23.11.2023 klo 07:23

Minulla on syöpälääkärin vastaanotto tänään. Menen ja tulen pois kela taxilla.

Käyttäjä kirjoittanut 24.11.2023 klo 07:26

Tänään psyk.pol. sairaanhoitajan vastaanotto. Keskustelemaan asioista ja kuuntelemaan neuvoja. Ehkä jotain muuta kuin itse tiedän mikä on parhaakseni. Käynti kaupassa samaan reissuun.

Käyttäjä kirjoittanut 24.11.2023 klo 17:41

Ensi viikosta tulee aika kiireinen ja toivon kaiken menevän hyvin.

Käyttäjä kirjoittanut 26.11.2023 klo 07:11

Harkitsen messuun menoa, kappelilla on myyjäiset messun jälkeen.

Käyttäjä kirjoittanut 27.11.2023 klo 08:13

Todellisuus on nyt vähän niitä ja näitä, en tiedä miten suhtautua kaikkeen rehellisesti. Olen suunnitellut kaikenlaista, mutta suunnitelmani eivät toteudu tällä menolla. Tällä viikolla on kaikenlaista ohjelmaa, jotka täytyy viedä läpi.

Käyttäjä kirjoittanut 28.11.2023 klo 09:13

Tänään sininauhan edustaja tulee ensin käymään, mennään ehkä kauppaan, ja sen jälkeen tulee siivooja käymään.

Käyttäjä kirjoittanut 28.11.2023 klo 12:50

Huomenna taxilla psyk. poli. injektio ja sairaanhoitajan juttusille. sieltä isoon omenaan kauppaan ja taxilla kotiin.

Käyttäjä kirjoittanut 30.11.2023 klo 09:26

Huoli on suurin ystäväni kannalta joka oli ohitusleikkauksessa, hän ei vastaa yhteydenotto pyyntöihin, ja saattaa olla tehoosastolla. Kukaan ei tiedä mitään hänen terveydentilastaan.

Käyttäjä kirjoittanut 01.12.2023 klo 18:56

Selvisi että ystäväni leikkaus epäonnistui, ja hän on tehoosastolla koneessa, hänelle laaditaan hoitoa sydäntahdistimen asennusta lähiaikoina. Minä en kestä tätä kokonaisuutta.

Käyttäjä kirjoittanut 02.12.2023 klo 07:13

Minun lyhyt muistini on surkea, kun ajattelen jotain vain asioita ja ajattelen laittavani muistiin ne huomaan etten muista niitä kun alan olla valmis kirjoittamaan muistiin niitä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 02.12.2023 klo 09:41

Pikemiten kirjoitti:
Minun lyhyt muistini on surkea, kun ajattelen jotain vain asioita ja ajattelen laittavani muistiin ne huomaan etten muista niitä kun alan olla valmis kirjoittamaan muistiin niitä.

Näin käy minullekin aina välillä. Toivottavasti ystäväsi vointi kohenee.

Käyttäjä kirjoittanut 03.12.2023 klo 09:43

soroppi kirjoitti:

Pikemiten kirjoitti:
Minun lyhyt muistini on surkea, kun ajattelen jotain vain asioita ja ajattelen laittavani muistiin ne huomaan etten muista niitä kun alan olla valmis kirjoittamaan muistiin niitä.

Näin käy minullekin aina välillä. Toivottavasti ystäväsi vointi kohenee.

Kiitos myötätunnosta. Huomaan olevani välillä aivan normaali kun unohtelen asioita.

Käyttäjä kirjoittanut 03.12.2023 klo 15:02

Huomaan että minun on vakeata hyväksyä ystävääni, joka on ollut tärkeä henkilö minulle.