Miksi olen täällä?

Miksi olen täällä?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 17.09.2023 klo 18:09 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2023 klo 18:09

Kaikkea ei voisi hoitaa harkitsematta ensin kunnolla, joitain vain asioita ei voisi harkita kunnolla ellei kirjoita niitä ylös johonkin, eikä salailu aina ole hyväksyttyä, kuten terveydentilaani liittyvien oireilevat raha vaikeudet, jotka johtuvat suurin piirtein siitä ettei ole rahaa tarpeeksi kaikkeen tarpeeseen, jotka ovat ylimitoitetut.

Käyttäjä kirjoittanut 25.01.2024 klo 15:44

Siivoojat kävivät, ja tekivät työnsä. Kävin kaupassa, matkalla tapasin entisen ihastukseni ja vaihdoimme kuulumisia. Ostin sitten paljon enemmän kuin vain leipää.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 25.01.2024 klo 22:05

Pikemiten kirjoitti:
Pitää mennä saunaan kohta ekaan kerrokseen, täältä neljännestä kerroksesta.

Mulla on kans huomenna saunavuoro.

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2024 klo 09:33

Pitäisi alkaa tyhjentämään keittiön kaappeja, kun tulee ensi viikolla tuholaistorjunta.

Käyttäjä kirjoittanut 26.01.2024 klo 15:05

Vaihdoin sähköyhtiötä. Oli jo aikakin, huhtikuussa alkaa uusi sähkösopimus.

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2024 klo 07:49

Veljeni oli vihainen minulle kun olin julkaissut facebookissa että hän lähtee matkoille vaimonsa kanssa. koska nyt varkaat tietävät mihin heidän on mentävä, otin julkaisun pois, mutta osoite soimasi minua vielä pitkään. En tiedä mikä sen aiheutti että ajatukseni toistivat veljeni osoitetta, mutta varmaa on että se oli selkeätä, mikä veljeni osoite on, ja en uskonut että sillä on väliä, mutta ilmeisesti olin väärässä.

Käyttäjä kirjoittanut 27.01.2024 klo 15:28

Poltin suuni kun söin kuumaa lasangea. Laitoin rahani rahastosäästöön. Yritän säästää sillä tavalla rahaa. Kun saan muutaman tuhannen säästettyä olen tyytyväinen.

Käyttäjä kirjoittanut 28.01.2024 klo 11:49

Olen ollut laiska, en ole saanut tyhjennettyä kaappeja keittiöstä, tyhjensin yhden kaapin ja ajattelin tyhjentää vielä toisen kaapin, siitä tulee mielenkiintoista.

Käyttäjä kirjoittanut 29.01.2024 klo 08:14

En tiedä minne laitan loput astiat keittiön kaapeista, ehkä pitäisi vähentää astioiden määrästä vähän mutta en tiedä mistä luopuisin, ja miten.

Käyttäjä kirjoittanut 30.01.2024 klo 11:35

Olen taas ollut laiska, enkä ole tehnyt mitään, olen vain levännyt, mutta särkee intiimisti.

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2024 klo 08:22

Tänään pitää saada tyhjennettyä loput kaapit ja täytyy pyyhkiä ne myös. Huomasin että joitain astioita täytyy pestä ennen kuin ne voisi laittaa takaisin kaappiin. Ne rasvoittuvat kun teen ruokaa kaapissa. Pitäisi vähentää astioiden määrästä vähän pois.

Käyttäjä kirjoittanut 31.01.2024 klo 16:21

Nyt on valmista huomista tuholaistorjuntaa varten, kuheesti hommaa, saada keittiö tyhjäksi. Pitää varmaan viedä kierrätykseen paljon tavaraa, ennenkuin kaikki on selvää.

Käyttäjä kirjoittanut 01.02.2024 klo 13:59

No, nyt on tuholaistorjunta käynyt, ja minä kotona. Nyt pitää vielä odottaa toista käyntiä, ennen kuin kannattaa laittaa tavarat paikoilleen.

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2024 klo 08:54

Tänään tulee siivous porukka. Ja pitäisi käydä pyykit pesemässä talon pesulassa.

Käyttäjä kirjoittanut 02.02.2024 klo 18:30

Perjantai, lauantai ja sunnuntai, eli viikonloppuna: miten saa ajan kulumaan ettei pää sekoa.

Käyttäjä kirjoittanut 03.02.2024 klo 10:36

Tänään lauantaina olen pitänyt yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin.