ehkä sun kannattaa käydä ainakin kerran siellä lääkärissä. Kyl ne kuuntelee, jos sanot ettet halua lääkkeitä syä. Ei ne voi sua pakottaakaan. Mutta jos kävisit kerran kuuntelemassa, mitä sillä on asiaa. Sanot hänelle sit suoraan, ettet tiä miksi tulet ja mitä hyötyä siitä on ja jne...
Mä kävin eilen piikillä ja pelkään pahoin, että taas alue tulehtui. Ainakin pistokohta on punainen ja se on levinny eilisestä. Kohta on myös kipee. Mä en jaksa sitä jos se on tulehtunut, sillä sit tarvii alkaa miettii, miksi näin on jo toisen kerran käyny peräkkäin.
Sain eilen myös mahanikin kipeeksi. EN sitä mitä ruokaa ne siel osastolla mulle anto, sillä puolen tunnin jälkeen ruokailusta alkoi maha oireilee. Ja oireilu jatkuu vielki, yli 24 tuntia menny jo.
Tytöllä on huomenna pitkä päivä. TÄnään onkin lyhyempi. Perjantaina hän lähteekin koulusta suoraan siskoni luokse.
Isä menee torstaina lääkärille ja perjantaina tähyyn. Kumpa sieltä saatais selvyys sen oksentamiseen. Ei isällä varmaan kamalan hauskaa ole. Joku oli äitille sanonut, että vie isän päivystykseen, jollei jaksa enää hoitaa. Onhan isälle hoitokotiakin jo ehdotettu, kun äiti on sanonut että hänen tarvii mennä aina mukaan, sillä isä ei mee yksin. Ei isä hoidettavassa kunnos ole. Lääkkeiden laitossa tarvii apua ja suihkussa sellai, että mukana on turvallisuus syistä joku muu. Isä varmaan pelkää epilepsia kohtauksia niin paljon. Kyl se pärjäsi yhen viikonlopunkin ihan yksin koiran kanssa, tytönkin ruokki.