Mihin?

Mihin?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 18.01.2021 klo 11:27 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 18.01.2021 klo 11:27

Mihin ryhtyisin saadakseni taloyhtiömme henkiseen tasa-painoon takaisin? 

Naapureiden ei pidä kärsiä kärsivällisesti minun mielenterveyteni ongelmista, vaikka asumme (H) samassa taloyhtiössämme. Tähän tilanteeseen on tultava (Henkilökohtainen) muutos, joka antaa turvallisuuden tunteen asua näissä (H) huoneistoissa. Ja yritän toimia sen mukaisesti lääkiten ne.

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2021 klo 12:06

Tämä osasto aiheista ei oikein resonoi mun sielussa, mutta nauttiminen on osa elämää 👍

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2021 klo 12:08

Minun pitäisi kyetä  😁 itse päättämään  😴 ketä suutelen todellisuudessa 🚶👣👀👄👓💤 ja mennä sitten itse( menneisyyteeni kurkistamaan )eni, ja nähdä etten ole gynekologilla enää.

Käyttäjä kirjoittanut 23.02.2021 klo 13:52

Radiosta tulee hyvää ohjelmaa, tuleekohan tvstä myös hyvää ohjelmaa! Vai, vain ajattele noin nyt ohjelmaa! Kuuntelen vielä radio novaa, tietty pitäisi kuunnella radio iskelmää, jota tatuoijani suunnitteli minulle tatuointiini! 🐄🐖 Erotanko muistoni menneisyydessäni todellisuudesta ja nykyisyydestä sekä todellisesta tulevaisuudestani! Riittääkö rahat  🚢✈⛴ tulevaisuudessa!

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2021 klo 21:18

Tuon kanssa olet nyt 🎼, nyt siinä on kaksi tyttöä tunteilemassa, olet 🎶 tyttö kissa. Missä mahdan olla nyt maailmalla, ja kuinka näin on käynyt minulle, kun olen maailmalla 🎼🎶 vaikka en ole tuon tunne elämä! Halusit pois sieltä aina, jonnekin muualle 🎼🎶 tunteilemaan lisää 🎼🎶

Käyttäjä kirjoittanut 24.02.2021 klo 22:15

Tämä kaikki johtuu tavalla joka on mysteeri minulle naisesta kampauspöydän äärellä 😀👻

Jonka ei tarvinnut synnyttää BABY.

Käyttäjä kirjoittanut 27.02.2021 klo 14:17

Ajatukset eivät muistu aina mieleeni, minulla on ajoittainen muistinmenetys, kuin on kyse nimestäni, ja siitä mistä minut tavoittaa! 😂😴

Käyttäjä kirjoittanut 05.03.2021 klo 16:45

Olen jorvissa p3 osastolla enkä pääse kotiin vielä. Ikävöin tv:n ääressä, ja yritän muistaa mikä koski minua, ja mikä koski muita ihmisiä ja lemmikkejä, ja ikävöin kotiin Kissin luokse, jota yksi ystäväni on lupautunut hoitamaan kotonani.

Käyttäjä kirjoittanut 06.03.2021 klo 10:22

Ystäväni on lupautunut käymään hoitamassa asioitani. Ja saan siitä taidon näytteen iltapäivällä kuin hän tulee käymään kylässä.

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2021 klo 07:59

Kissi on ruvennut naukumaan, se tietää olevansa tärkeä, ja käyttää ääntänsä sen tähden.

Käyttäjä kirjoittanut 19.03.2021 klo 14:25

Millainen on Jumala?

Jumala on yksi ja ainut henkinen pääoma, joka vallitsee henkisen maailman ja todellisen maailman sisäpuolella! Eikä kaikki Usko, Toivo ja Rakasta Jumalan lakien puitteessa!

Käyttäjä kirjoittanut 21.03.2021 klo 09:30

Aurinko paistaa lämpimästi. On ihana päivä. Ystäväni tulee käymään luonani, keitämme kahvit, ja juomme ne sitten pois. Ystäväni hoiti Kissiä kuin olin sairaalassa, ja hänellä oli jotain keskeneräistä täällä kotonani, ja hän tulee laittamaan sen kuntoon! 😀😴💓💓💋

Käyttäjä kirjoittanut 25.03.2021 klo 13:20

Tänään olen käynyt kaupassa, soittanut ystävälleni, joka myy minulle polkupyörän pääsiäisenä. Ostan polkupyörän että voisin polkea työharjoitteluun polkupyörällä. Edellinen polkupyöräni meni roskalavalle, kuin sen korjaaminen joka kevät olisi vaatinut liikaa rahaa. Tämä polkupyörä on hyvä kuntoinen.

Käyttäjä kirjoittanut 04.04.2021 klo 10:15

Eilen unohdin ottaa aamulääkkeet aamulla, ja otin ne illalla iltalääkkeiden kanssa. Tänään väsynyt olo. Tänään otin aamulääkkeet aamulla.